Vi som bruker CBFM ;) !

Min første PP med monitor. I dag viste den Maks, for første gang. Det er dag 13. Når skjer EL? :eek:

Min første PP med monitor. I dag viste den Maks, for første gang. Det er dag 13. Vil det si at EL er i dag, eller imorgen?:eek:

Det er en ting jeg ikke har funnet helt ut av. For den kan være i overimorgen og for den saks skyld.... Siden jeg tempet ved siden av så fant jeg ut at EL var på dag 2 med max. Men dette er individuelt. Men dere må i hvertfall ha dere :P

Det er en ting jeg ikke har funnet helt ut av. For den kan være i overimorgen og for den saks skyld.... Siden jeg tempet ved siden av så fant jeg ut at EL var på dag 2 med max. Men dette er individuelt. Men dere må i hvertfall ha dere :p

Jeg merker aldri noe til EL vanligvis. Men det kan jo være at jeg heller ikke har tenkt noe særlig over det.. Og samboeren drar på jobb klokken 06:00 imorgen tidlig. Dagen starter tidlig imorgen da, skjønner jeg:D Overimorgen?? Da må jeg sjarmere han til å komme hjem en tur fra jobb:p:angel4

Jeg merker aldri noe til EL vanligvis. Men det kan jo være at jeg heller ikke har tenkt noe særlig over det.. Og samboeren drar på jobb klokken 06:00 imorgen tidlig. Dagen starter tidlig imorgen da, skjønner jeg:D Overimorgen?? Da må jeg sjarmere han til å komme hjem en tur fra jobb:p:angel4

:happy112

Hjelp!! Kan jeg ha gått glipp av el? Monitoren sier bare høy i dag igjen, det er 6. dagen og jeg pleier å ha høy bare 1. Jeg jobbet natt de første dagene i uka og var derfor redd testene ble litt utvannet i forhold til de pleier å være, og var redd jeg hadde ødelagt hele testinga, men tenkte at den ville slå ut på dag 2 med max torsdag så da ville jeg se det likevel. Men nå tenker jeg at kanskje det skulle vært max tirsdag eller onsdag (nattprøver). For kommer dag 2 med max automatisk eller måler den også? Eller må jeg bite i det sure eple og tro at el aldri kom. Jeg har siste 19 årene vært pinlig regelmessig, så vet ikke hva jeg skal gjøre eller når å forvente ikm. Dette ble langt og rotete, men er sliten, forvirret og stresset akkurat nå! :( hjelp...

Tenkte kanskje den brukte litt tid på å bli kjent med syklusen din..

Ja da hadde det vært lettere å slappe av tror jeg. Første med cbfm gikk jeg rett fra lav til max, så er nok veldig rask til å slippe egg til vanlig. Vanskelig å vite om den ene høy-dagen jeg har fått etter det er faktisk målt eller bare automatisk. Jeg som har vært så fornøyd med den, og nå er alt bare teit! :p

Ja da hadde det vært lettere å slappe av tror jeg. Første med cbfm gikk jeg rett fra lav til max, så er nok veldig rask til å slippe egg til vanlig. Vanskelig å vite om den ene høy-dagen jeg har fått etter det er faktisk målt eller bare automatisk. Jeg som har vært så fornøyd med den, og nå er alt bare teit! :p

Får bare legge inn aksjer hver dag da, om mulig :D

Dere? Kan man bruke teststrimlene uten monitoren også? Har en hel pakke og monitoren streiket:mad: Vil man se noe på de strimlene om man tisser på dem? Eller er det bare monitoren som registrerer?

Men jeg prøvde nå... Fordi jeg leste om noen som skrev at man kunne begge deler. Bare at å bruke disse strimler uten monitoren ble himla dyrt. Her er bildet av testen. Jeg er 10 dager over første mens dag. Vet ikke hva det heter :p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    830,8 KB · Visninger: 92
Jeg trodde ikke de strimlene kunne vise graviditet, men bare fertilitetsstatus. Men hva vet vel jeg :D

Back
Topp