T
Tankedrøm
Guest
Min første PP med monitor. I dag viste den Maks, for første gang. Det er dag 13. Når skjer EL? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min første PP med monitor. I dag viste den Maks, for første gang. Det er dag 13. Vil det si at EL er i dag, eller imorgen?![]()
Det er en ting jeg ikke har funnet helt ut av. For den kan være i overimorgen og for den saks skyld.... Siden jeg tempet ved siden av så fant jeg ut at EL var på dag 2 med max. Men dette er individuelt. Men dere må i hvertfall ha dere![]()

Jeg merker aldri noe til EL vanligvis. Men det kan jo være at jeg heller ikke har tenkt noe særlig over det.. Og samboeren drar på jobb klokken 06:00 imorgen tidlig. Dagen starter tidlig imorgen da, skjønner jegOverimorgen?? Da må jeg sjarmere han til å komme hjem en tur fra jobb
![]()

Jeg tror monitoren har funket for meg!! Vis vedlegget 79056
Nei, så utrolig gøy, Tankedrøm!!!!GRATULERER!!!
![]()
GratulererJeg tror monitoren har funket for meg!! Vis vedlegget 79056
Er det første periode med monitoren?
Fjerde tror jeg.
Tenkte kanskje den brukte litt tid på å bli kjent med syklusen din..
Ja da hadde det vært lettere å slappe av tror jeg. Første med cbfm gikk jeg rett fra lav til max, så er nok veldig rask til å slippe egg til vanlig. Vanskelig å vite om den ene høy-dagen jeg har fått etter det er faktisk målt eller bare automatisk. Jeg som har vært så fornøyd med den, og nå er alt bare teit!![]()
Dere? Kan man bruke teststrimlene uten monitoren også? Har en hel pakke og monitoren streiketVil man se noe på de strimlene om man tisser på dem? Eller er det bare monitoren som registrerer?