Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Monitoren ba om en testpinne igår, dag 10 fra første mensdag. Men idag ville den ikke ha testpinne. Noen som har opplevd det før?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk også kluss med testpinnene denne syklusen. Brått en dag ba den ikke om testpinne, neste dag ba den om testpinne. Fikk da max den dagen og neste og så sluttet den å be om testpinne igjen... Merkelig. Håper noen adre kan gi bedre svar![]()
Jeg har ikke erfaring med at den ikke ber om testpinne noen dager, men dersom du får max på pinne 10 ber den ikke om flere tester. Da blir det automatisk max - max - høy - lav.
Hvordan er det mulig at monitoren og strimmeltesten kan vise så sprikende resultater?? Strimmeltesten er riktig nok ikke 100% positiv, men den tilsier ikke akkurat lavt nivå heller synes jeg.
Vis vedlegget 68680
Hvordan er det mulig at monitoren og strimmeltesten kan vise så sprikende resultater?? Strimmeltesten er riktig nok ikke 100% positiv, men den tilsier ikke akkurat lavt nivå heller synes jeg.
Vis vedlegget 68680
Hvordan så strimmelen fra CBFM ut i forhold til el testen på bildet?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
En svak svak strek.
Er i første periode med fertilitetsmonitoren, nå har den vært høy fra dag 9 til 24, i dag på dag 25 er den igjen lav. Synes dette er litt merkelig ettersom det har vært økende eggløsningsslim de siste dagene. Hadde noen symptomer på el tidligere (for ca 1 uke siden) men ingen strimmel-tester slo positivt ut og heller ikke mye slim rundt de dagene.
Er dette normalt de første periodene med monitoren?
Eeh.. Jeg lurer på om jeg skal prøve ut CBFM, da syklusene mine er litt varierende. Regner med folk her har erfaringer? Er det greit å bruke, for en som er helt ny med dette? Legger ved bilde av syklusene som er registrert.
Håper det er greit at jeg henger meg på tråden
Etter å ha måtte avbryte et svangerskap i januar i fjor, er vi endelig klare til å prøve igjenOg som hos alle andre, kan ikke barnet komme fort nok.. Jeg har lavt stoffskifte og det kan derfor være vanskelig å bli gravide. Så denne gangen kommer vi til å bruke ClearBlue Fertilitetsmonitor.
Venter første dag i syklus den 22. august, så det er ennå noen uker til første PP.