Vi som bruker CBFM ;) !

Lykke til! Vi er litt i samme båt da, bare at dine sykluser er enda lengre enn mine! Vi får krysse fingrene for at det ordner seg for begge. Skulle virkelig ønske syklusene var kortere, slik de var tidligere!!!

Hei :) Ny prøver med clearblue f.m. :) Jeg har en datter fra før, men ønsker så gjerne en søster eller bror til henne. Problemet er at jeg har fått så lang syklus etter den tidligere graviditeten. Siste syklus var på 51 dager! Det er helt uutholdelig lenge! Jeg er på dag 19 nå, det er 6 dagen med to streker på monitoren. Vet ikke om jeg prøver forgjeves, i og med at syklusen er såpass lang? Tar imot alle positive lykkeønskinger ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

En syklus på 51 dager kan være et problem ettersom monitoren spør i maks 20 dager.. Har du nylig sluttet på hormonprevansjon eller? Etter jeg sluttet på pillen har syklusene vært fra 56 dager til 32 nå sist, så håper det stabiliserer seg nå :)

Sent from my iPad using BV Forum

Skuffa nå.. I dag var monitoren på lav. Har ikke vært på max denne syklusen. Har jeg da ikke hatt eggløsning?? Hmm.. Jaja, håper på en måte mensen kommer snart da, så jeg kanskje kan få en kortere syklus neste måned!

Skuffa nå.. I dag var monitoren på lav. Har ikke vært på max denne syklusen. Har jeg da ikke hatt eggløsning?? Hmm.. Jaja, håper på en måte mensen kommer snart da, så jeg kanskje kan få en kortere syklus neste måned!

Har du brukt monitoren lenge? Ikke alle får max første runden. Dersom du har gått fra høy til lav ville jeg regnet DPO :) Har du gått på prevensjon og sluttet? Jeg er i pp7 med sykt mange sykluser, begynte på 56 men har hatt 36 og 32 de siste pp :) så det stabiliserer seg ofte etterhvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

En syklus på 51 dager kan være et problem ettersom monitoren spør i maks 20 dager.. Har du nylig sluttet på hormonprevansjon eller? Etter jeg sluttet på pillen har syklusene vært fra 56 dager til 32 nå sist, så håper det stabiliserer seg nå :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei:) nei, ingen hormonprevansjon siden før forrige graviditet. Nå er det gått drøye 5 måneder siden ammeslutt og, så jeg håpet jeg ville få tilbake en "grei" syklus til nå

Fikk 2 streker i dag også, dag 21. Sukk :/

Godt å høre at syklusen din har blitt veldig mye kortere, carros :) krysser fingere og tær for deg! :)

Hvordan går det med alle dere? :)

Skiver meg inn her også jeg :) Brukte CBFM for første gang denne måneden. Hadde høy fra dag 6-8 og igår og idag (dag 9 og 10) har jeg fått max! Det som jeg undrer over er at jeg hadde eggløsning på dag 18-19 begge de to siste syklusene så dette er veeeldig tidlig for meg.... I tillegg er ikke strekene på testen positive.. Altså Lh streken er kjempesvak, teststreken er sterk. Hvorfor viser maskinen da Max? Kan den vise falsk max i to dager av noen grunn? Bruker morgen urin siden det står jeg skal det. Men kan denne være for konsentrert? Håper det er noen med erfaringer her ;)

Jeg har dobbelsjekket med annen CB digital EL test før når jeg har fått Max på Cbfm pga at jeg følte streken var litt svak... Men fikk smilefjes da gitt! Så jeg velger å stole på Max, høy osv :) Er i min 4.pp med monitoren nå. Håper det blir den siste. ;)

Skiver meg inn her også jeg :) Brukte CBFM for første gang denne måneden. Hadde høy fra dag 6-8 og igår og idag (dag 9 og 10) har jeg fått max! Det som jeg undrer over er at jeg hadde eggløsning på dag 18-19 begge de to siste syklusene så dette er veeeldig tidlig for meg.... I tillegg er ikke strekene på testen positive.. Altså Lh streken er kjempesvak, teststreken er sterk. Hvorfor viser maskinen da Max? Kan den vise falsk max i to dager av noen grunn? Bruker morgen urin siden det står jeg skal det. Men kan denne være for konsentrert? Håper det er noen med erfaringer her ;)

Har svart deg i den andre tråden din.

Hei:) nei, ingen hormonprevansjon siden før forrige graviditet. Nå er det gått drøye 5 måneder siden ammeslutt og, så jeg håpet jeg ville få tilbake en "grei" syklus til nå

Fikk 2 streker i dag også, dag 21. Sukk :/

Godt å høre at syklusen din har blitt veldig mye kortere, carros :) krysser fingere og tær for deg! :)

Hvordan går det med alle dere? :)

Hmm, da har jeg dessverre ikke noe annet å si enn at jeg krysser fingrene for maks snart :) Jeg har ikke erfaring med ammeslutt og sykluser, kanskje noen andre har? Lag gjerne en egen tråd på det, mange som ikke leser her hvis de ikke bruker monitoren :)

Jeg har dobbelsjekket med annen CB digital EL test før når jeg har fått Max på Cbfm pga at jeg følte streken var litt svak... Men fikk smilefjes da gitt! Så jeg velger å stole på Max, høy osv :) Er i min 4.pp med monitoren nå. Håper det blir den siste. ;)

Hos meg er ikke streken litt svak... Teststreken er mye svakere enn kontrollstreken. Og det var den når jeg fikk maks både igår og idag. Altså jeg ser begge strekene men den ene er kjempesvak. Fikk nesten positiv billigtest samme dag som maks men ikke 100% positiv. Og idag var billigtesten mye svakere selv om monitoren var på maks på andre dagen. Brukte samme urinen på begge testene idag tidlig.

Hos meg er ikke streken litt svak... Teststreken er mye svakere enn kontrollstreken. Og det var den når jeg fikk maks både igår og idag. Altså jeg ser begge strekene men den ene er kjempesvak. Fikk nesten positiv billigtest samme dag som maks men ikke 100% positiv. Og idag var billigtesten mye svakere selv om monitoren var på maks på andre dagen. Brukte samme urinen på begge testene idag tidlig.

Nå blir det mye om hverandre siden jeg egentlig har svart deg i andre tråden din, vil bare påpeke her at monitoren vil alltid vise maks to dager når den først er på maks :)

Nå blir det mye om hverandre siden jeg egentlig har svart deg i andre tråden din, vil bare påpeke her at monitoren vil alltid vise maks to dager når den først er på maks :)

Åja det viste jeg ikke. Da kan det ha vært negativ idag da men at det automatisk viser positiv fordi den var det igår? Merkelig...

Har du brukt monitoren lenge? Ikke alle får max første runden. Dersom du har gått fra høy til lav ville jeg regnet DPO :) Har du gått på prevensjon og sluttet? Jeg er i pp7 med sykt mange sykluser, begynte på 56 men har hatt 36 og 32 de siste pp :) så det stabiliserer seg ofte etterhvert :)

Nei, kan egentlig ikke klage, for har ikke brukt den så lenge denne gangen! Var jo det at vi ble gravide første runden med monitoren med førstemann! Men da hadde vi prøvd 9 måneder før det!! Jeg er bare så innstilt på å bli gravid igjen nå, men blir jeg det ikke vet jeg at jeg er såå heldig som har fått et barn allerede!

Er på dag 41 nå, håper på kortere sykluser snart!!

Lykke til til deg/ alle dere som prøver, spennende å følge med!

Klem

Hei! Jeg melder meg inn i denne tråden. Er på første runde med CBFM. Er på syklusdag 13 og den er fortsatt på laveste nivå. FF mener at el er på onsdag. Jeg tror selv heller ikke at el har vært. Men leste her at CBFM kan få da lav til max første syklusene eller at den bare går til høy og aldri til max.... Noen med slik erfaring?

Hei! Jeg melder meg inn i denne tråden. Er på første runde med CBFM. Er på syklusdag 13 og den er fortsatt på laveste nivå. FF mener at el er på onsdag. Jeg tror selv heller ikke at el har vært. Men leste her at CBFM kan få da lav til max første syklusene eller at den bare går til høy og aldri til max.... Noen med slik erfaring?

De tre første pp jeg brukte monitoren gikk jeg fra lav til max over natten. Nå er vi igang med pp7 med monitoren og pp 13 totalt. Så jeg er skikkelig lei. Å vil ikke si at monitoren har hjulpet oss mer enn å si når el er. Men det har den vært fin til da. Men dyrt i lengden når det går mnd etter mnd...

Hmmm.
Jeg er på ferie hos Svigers og skal ikke hjem før på tirsdag er da på cd 11. Men problemet mitt er at jeg har glemt monitoren hjemme. Og får jo da ikke begynt å teste på dag 9 slik den pleier. Vil jeg kunne begynne å teste dag 11? Eller er hele syklussen ødelagt når jeg ikke begynner å teste før dag 11?
Noen som vet?

Dytter opp denne tråden igjen :) Hvordan går det med dere? :)

Jeg har i 2 pp fått noen dager med høy, så Max. Denne pp gikk det rett fra lav til Max, synes det var rart. Max kom en dag senere enn den pleier, så var ikke en så annerledes syklus... Noen som har opplevd det?

Her har den holdt seg på laveste nivå hele syklusen så enten har ikke CBFM registrert el(er første syklus jeg bruker den) ellers så har jeg ikke hatt el. Har passert IKM nå, men negativ test så da har jeg nok en lang tullete syklus igjen

Back
Topp