Vi som bruker CBFM ;) !

Hei! Jeg er inne i min 2 pp med cbfm, men jeg får så å si bare høy hele prøve perioden de to første dagene 7-8 har jeg lav å så blir den høy og holder seg høy frem til dag 23-24 aldri fått max. Noen andre som har opplevd det ?

Hei! Jeg er inne i min 2 pp med cbfm, men jeg får så å si bare høy hele prøve perioden de to første dagene 7-8 har jeg lav å så blir den høy og holder seg høy frem til dag 23-24 aldri fått max. Noen andre som har opplevd det ?

Jeg har opplevd at jeg får kun lav på 1 og 2 pp, før det endelig skjer maks på pp3 :) Av og til trenger kroppen tisd å bli kjent med deg :)

Tiltross for at den ikke viste max så har den som sagt vist 19 dager med Høy. Den siste tiden har jeg hatt vondt i hodet og kastet opp en gang. Men blir fort bilsyk. I dag skulle jeg fått mensen men ingen mensmurringer så teatet i dag å jeg tror jeg kan kalle den positiv, eller hva sier dere ? :F
ImageUploadedByBV Forum1387096205.168805.jpg

Den er klart positiv!! :dance008

Gratulerer så mye!! Da kan du joine oss i augustklubben :smiley-bounce013

Etter forrige syklus der el kom på dag 22-23 og tanta kom 6 dager seinere (hva skjer med så kort lutealfase da) så var jeg ganske lei av alt som heter prøving og el-testing og monitor og... Men prøvde da å starte pp 9 med godt mot. Dag 13 var en deppe dag, fikk vite at ei god venninne var gravid og de hadde kun prøvd i 1-2 mnd før d klaffet. Så må innrømme jeg ble veldig lei meg og det var vanskelig å bli glad på deres vegne. Testa med billigstrimler på ettermiddagen på dag 13, og fikk et resultat som jeg vil kalle positivt. Var derfor veldig spent i går på dag 14 da jeg fikk resultatet fra monitoren. Den viste MAKS:smiley-bounce013. Hurra for det, og hurra for maks på monitoren i dag og. Forrige syklus varte 29 dager, og hvis jeg har 14 dagers lutealfase denne mnd, så får jeg en syklus på 29 dager nå og. Da kan det kanskje se ut til at syklusene blir mer stabile da:-)

Så nå håper jeg bare aksjene som ble lagt inn lørdag og søndag formiddag holder, for jeg var nemlig sååå klønete at jeg klarte å dette ned trappa i går kveld, Sku se til at valpen på 6 mnd ikke datt ned trappa og var uoppmerksom sjøl. Så det endte med fall på meg. Egentlig ganske komisk siden jeg snakka til hundene om at de måtte ikke dette ned trappa osv. Så mannen fikk seg en god latter etter han hadde sjekka om det gikk greit med meg. Skikkelig vond i ryggen og blåmerke i dag da. Kan et slikt fall ha innvirkning på prøving? (sikkert et dumt spm) Sånn utenom at det ikke ble noe mer sengekos i går da siden jeg hadde så vondt...

Hei damer og godt nyttår! :)

Jeg har ikke vært her inne på evigheter. Ble helt tullete ifjor da jeg holdt på som verst med "babyruging". Syklusen min tullet seg helt til og alt ble bare fjas. Men da jeg bestemte meg for å legge vekk alt som het babytanker så kom jammen meg tr når hun skulle.
Planen var egentlig å gå tilbake til "vi tar det som det kommer" men nei, jeg må prøve med monitoren igjen! Jeg har trua på den og jeg har trua på at 2014 blir året vi får ett lite mirakel <3
Så, i god tro med "nytt år nye muligheter" skal jeg fra tr kommer nestegang, begynne med monitoren igjen.
Håper dere har hatt en fin juletid og en fantastisk nyttårsaften!

2014 blir året vi alle får drømmene våre oppfylt <3

Hei og godt nyttår til dere alle :-) hos oss klaffet det så og si med en gang å vi fikk den beste julegaven vi kunne fått ❤️ krysser fingrene for dere alle og måtte det nye året by på korte prøveperioder for dere alle sammen ❤️ dere er fantastiske!
ImageUploadedByBV Forum1388701962.563740.jpg

Hei igjen damer :D

Jeg kom nettopp hjem fra legen nå, med verdens beste nyhet :D

JEG ER GRAVID :D

Begynte nesten å gråte da han fortalte det. Det er helt uvirkelig! Kanskje det er noe i det at når man lar være å stresse med ting, så skjer de av seg selv <3

Hei igjen damer :D

Jeg kom nettopp hjem fra legen nå, med verdens beste nyhet :D

JEG ER GRAVID :D

Begynte nesten å gråte da han fortalte det. Det er helt uvirkelig! Kanskje det er noe i det at når man lar være å stresse med ting, så skjer de av seg selv <3
Hurra, hurra! Gratulerer
Det er visst jeg også

Hei jeg lurte på en ting. Vurdere å kjøpe en slik monitor dere bruker, men hvordan fungere denne i forhold til vanlige eggløsnings tester?

Ja tenkte jeg skulle kjøpe, er en del brukte tilsalgs så jeg forhører meg litt rundt om de først, så bestiller jeg testene etterpå. Blir spennende å se om jeg får mer hell med dette

Max på CBFM i dag og akkurat hatt sex. Ligger med rumpa høyt ;) he he... Jeg kommer til å selge min CBFM etter 12. Uke når jeg blir gravid. For dette blir nok i så fall min siste graviditet. Litt trist det også :(8

Hei, jeg er ny cbfm bruker, første syklus jeg bruker det, den har vist høy i 11 dager, og idag viser den Max, det jeg lurer på er hvor lang tid etterpå er det egget slipper eller unnfangelsen skjer?

Har hatt sex ca hver 3 dag eller 4 de siste ukene, hadde på tirsdag og idag?

Er bare redd at det er for sent.

Hei, jeg er ny cbfm bruker, første syklus jeg bruker det, den har vist høy i 11 dager, og idag viser den Max, det jeg lurer på er hvor lang tid etterpå er det egget slipper eller unnfangelsen skjer?

Har hatt sex ca hver 3 dag eller 4 de siste ukene, hadde på tirsdag og idag?

Er bare redd at det er for sent.
Når du får Max, da tar det ca 24 til 36 timer til egget slippes ut. Avhengige av sæd kvaliteten, det tar ca 8 timer før de når egget. Så, you do the math :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Takk for svar :) da har vi god tid til å legge inn aksjer :) får håpe det klaffer :) første gang jeg har funnet eggløsning :)

Lykke til! ;-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp