Vi som bruker CBFM ;) !

Nå har jeg hatt 2 dager m

2 dager med Max og lagt inn mange aksjer :p så nå er det bare å vente i spenning i to uker, tenker å ha sex i dag og imorgen også for å være sikker på at vi treffer når egget slipper :) dette er så spennende

Last edited:
Hei, hvilken dag regner dere ikm ut ifra? Dagen dere får max, eller dagen den er på lav igjen ? :)

Jeg pleier å få to dager max, så regner andre dagen med Max som EL dagen og 1 dpo første dagen igjen med høy :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så teller jeg 11 dager derfra for å finne IKM grunnet ca 11 dagers lutealfase ;)

Ok takk for svar :) ville bare finne ut når jeg skal teste er 14 dpo på lørdag, eller egentlig på søndag da hvis jeg skal regne fra 2.dag med max.

Men ikke at jeg kan holde meg lengre enn til fredag :P

Hei på dere! Fikk max på monitoren i dag!! ikke fått latt inn aksjer, fordi jeg har jobba netter og gubben seine kvelder:-( er de fortsatt mulighet til å nå egget, om vi koser oss i dag og i morgen?!:-) ønsker alle en riktig god helg!

Hei på dere! Fikk max på monitoren i dag!! ikke fått latt inn aksjer, fordi jeg har jobba netter og gubben seine kvelder:-( er de fortsatt mulighet til å nå egget, om vi koser oss i dag og i morgen?!:-) ønsker alle en riktig god helg!

Jeg fikk max på monitoren en lørdag og søndag og mannen kom først hjem fra jobb tirsdag og jeg ble gravid :-) Den måneden jeg virkelig ikke trodde det skulle skje, så ja bare å kjøre på ;-) Er 11+3 i dag ♥

Kan man ha EL uten at CBFM slår ut på Max? Er inne i 5.PP med monitoren nå. Dag 24 i dag..

Sent from my iPad using BV Forum

Cd 16 her idag, og endelig høy på monitoren idag. Forventer egentlig max i morgen og fredag, men får vente å se hva som skjer. Gleder meg til å være dpo...

Ah. Igår var den 9 dagen jeg tisset på pinnen, og da fikk jeg max. Men idag da fikk jeg ikke spm om ny test, og monitoren sa max idag og. Antar jo det stemmer med hensyn til el smerter osv. Men kan jeg være sikker på at det idag er max og imorgen høy slik som monitoren selv antar? Eller kan monitoren blingse og miste dn dag f.eks?

Ah. Igår var den 9 dagen jeg tisset på pinnen, og da fikk jeg max. Men idag da fikk jeg ikke spm om ny test, og monitoren sa max idag og. Antar jo det stemmer med hensyn til el smerter osv. Men kan jeg være sikker på at det idag er max og imorgen høy slik som monitoren selv antar? Eller kan monitoren blingse og miste dn dag f.eks?

Du skal få spørsmål om test til den viser høy etter max. Du har ikke trykket den på for tidlig på dag da? Da viser jo gårsdagens resultat. Men uansett så pleier den å vise max 2 dager. Når jeg ble gravid fikk jeg max lørdag og søndag, høy mandag og lav tirsdag. Mannen kom hjem fra reisejobb tirsdag, så trodde jo at den måneden var det for seint. Men jammen så ble det blink den dagen ;)

Du skal få spørsmål om test til den viser høy etter max. Du har ikke trykket den på for tidlig på dag da? Da viser jo gårsdagens resultat. Men uansett så pleier den å vise max 2 dager. Når jeg ble gravid fikk jeg max lørdag og søndag, høy mandag og lav tirsdag. Mannen kom hjem fra reisejobb tirsdag, så trodde jo at den måneden var det for seint. Men jammen så ble det blink den dagen ;)

Nei altså kl var halv 8 da jeg starta den idag. Å det har skjedd tidligere og. Men det virker som det var pga jeg hadde brukt 10 testpinner allerede. Monitoren har gjort sånn tidligere og. Skikkelig rart.
Hm, så det betyr at en bør fortsette med aksjeinnlegg noen dager etter el?
Håper inderlig nå etter 12 pp.

Nei altså kl var halv 8 da jeg starta den idag. Å det har skjedd tidligere og. Men det virker som det var pga jeg hadde brukt 10 testpinner allerede. Monitoren har gjort sånn tidligere og. Skikkelig rart.
Hm, så det betyr at en bør fortsette med aksjeinnlegg noen dager etter el?
Håper inderlig nå etter 12 pp.

Ja, det er bare til å kjøre på ;)
El kommer jo 12-48 timer etter max, så hos meg gikk det sikkert 48 timer ;).
Ønsker deg lykke til, vet hvordan det er å vente, gikk 2 år her før det klaffet.

Ja, det er bare til å kjøre på ;)
El kommer jo 12-48 timer etter max, så hos meg gikk det sikkert 48 timer ;).
Ønsker deg lykke til, vet hvordan det er å vente, gikk 2 år her før det klaffet.

Hm.. ja da så;) takk for lykke ønskning. Trenger det etter 1 år med prøving. Motivasjonen begynner å tappes. Men godt å høre at det lyktes hos dere etter 2 år med prøving ihvertfall:)
Lykke til videre i graviditeten:)

Hm.. ja da så;) takk for lykke ønskning. Trenger det etter 1 år med prøving. Motivasjonen begynner å tappes. Men godt å høre at det lyktes hos dere etter 2 år med prøving ihvertfall:)
Lykke til videre i graviditeten:)

Takk ❤️

Hei! Først vil jeg si at jeg har VELDIG god erfaring med CBFM. Med førstemann prøvde vi i ca 9 måneder før vi kjøpte monitoren, og ble gravide i første PP med den! Har en nydelig sønn på 2 år, og nå har vi lyst til å lage en lillesøster eller lillebror! Har lånt bort monitoren til noen venninner, men har nå fått den tilbake og er på 2. PP med den nå. Ble litt skuffet over dårlig resultat siden erfaringen var så god, men må bare prøve videre.. Har veldig lange sykluser! Forrige syklus var det peak på dag 27-28, med 8 dager med høy først. Nå har jeg hatt mange dager med høy, er på dag 27 men ingen peak. 2 testpinner igjen.. Aiai! Håper peaken kommer i morgen! Hvis ikke kan dette bli en syklus uten EL???

Noen som har erfaringer med lange sykluser?

Klem

Kan dessverre ikke hjelpe deg ang lange sykluser... Jeg har mellom 26-29 dagers sykluser. Har alltid fått 4 dager høy, så to dager Max og en dag høy igjen... Går inn i min 4 pp med monitoren nå, så håper jeg snart er ferdig med den... Begynner å bli utålmodig....

Hei :) Ny prøver med clearblue f.m. :) Jeg har en datter fra før, men ønsker så gjerne en søster eller bror til henne. Problemet er at jeg har fått så lang syklus etter den tidligere graviditeten. Siste syklus var på 51 dager! Det er helt uutholdelig lenge! Jeg er på dag 19 nå, det er 6 dagen med to streker på monitoren. Vet ikke om jeg prøver forgjeves, i og med at syklusen er såpass lang? Tar imot alle positive lykkeønskinger ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp