Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på dere! Fikk max på monitoren i dag!! ikke fått latt inn aksjer, fordi jeg har jobba netter og gubben seine kvelder:-( er de fortsatt mulighet til å nå egget, om vi koser oss i dag og i morgen?!ønsker alle en riktig god helg!
Ah. Igår var den 9 dagen jeg tisset på pinnen, og da fikk jeg max. Men idag da fikk jeg ikke spm om ny test, og monitoren sa max idag og. Antar jo det stemmer med hensyn til el smerter osv. Men kan jeg være sikker på at det idag er max og imorgen høy slik som monitoren selv antar? Eller kan monitoren blingse og miste dn dag f.eks?
Nei altså kl var halv 8 da jeg starta den idag. Å det har skjedd tidligere og. Men det virker som det var pga jeg hadde brukt 10 testpinner allerede. Monitoren har gjort sånn tidligere og. Skikkelig rart.Du skal få spørsmål om test til den viser høy etter max. Du har ikke trykket den på for tidlig på dag da? Da viser jo gårsdagens resultat. Men uansett så pleier den å vise max 2 dager. Når jeg ble gravid fikk jeg max lørdag og søndag, høy mandag og lav tirsdag. Mannen kom hjem fra reisejobb tirsdag, så trodde jo at den måneden var det for seint. Men jammen så ble det blink den dagen
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei altså kl var halv 8 da jeg starta den idag. Å det har skjedd tidligere og. Men det virker som det var pga jeg hadde brukt 10 testpinner allerede. Monitoren har gjort sånn tidligere og. Skikkelig rart.
Hm, så det betyr at en bør fortsette med aksjeinnlegg noen dager etter el?
Håper inderlig nå etter 12 pp.
Hm.. ja da såJa, det er bare til å kjøre på
El kommer jo 12-48 timer etter max, så hos meg gikk det sikkert 48 timer.
Ønsker deg lykke til, vet hvordan det er å vente, gikk 2 år her før det klaffet.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hm.. ja da såtakk for lykke ønskning. Trenger det etter 1 år med prøving. Motivasjonen begynner å tappes. Men godt å høre at det lyktes hos dere etter 2 år med prøving ihvertfall
![]()
Lykke til videre i graviditeten![]()