HurraÅ perfekt med helg da gitt;-)
Får satse på at monitoren fungerer optimalt for meg og i pp3.
Ha en strålende helg;-)
Her er det julebord med jobben ikveld....
Ja du må bare ha troen på at den kommer til slutt
Kose deg på julebord da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraÅ perfekt med helg da gitt;-)
Får satse på at monitoren fungerer optimalt for meg og i pp3.
Ha en strålende helg;-)
Her er det julebord med jobben ikveld....
Hmm....jeg som ikke skulle teste. Er 11 dpo og tok en billigstrimmel EL test bare for morsomt...dn slo ut knallpositivt?!? Hva skjer? Er 31 dager siden sist mens. Hadde jo max utslag på EL på dag 18 med clearlue fertilitetsmonitor, ergo jeg vet at monitoren ikke løy når jeg hadde eggeløsning.
Så vet jeg at jeg har lest at mange som blir gravide får positiv på EL test.....så da tenkte jeg bare at jeg skulle teste med sånn clearblue graviditetstest som viser + tegn om man er gravid og - om man ikke er.....og gjett hva!!!! JEG ER GRAVID :O :O
Min første pp, herremin jeg er heldig. Første barnet var jo ikke planlagt, så var jo livredd for hvordan dette skulle gå når vi planla det nå, trodde det kom til å ta evigheter. Nå må jeg bare håpe på at spiren klorer seg fast, mye kan fortsatt skje. Hadde sist mens den 23. oktober, så er vel 4+3 nå.
Masse lykke til videre jenter![]()
Hm. Det var jo rart. Forrige pp hadde jeg maks på monitoren og knallpositiv på el test (billigtester). Skjønner ikke helt jeg... hvorfor får ikke jeg da høy på monitoren (fikk jo ikke det forrige mnd heller), å noe må jo monitoren få med seg ettersom den begge pp har sagt jeg har el, men bare ikke høy i forkant... blir jo tydligvis bare mer styr med den monitoren jo.
Ja, satser på el er idag da ja. Har ihvertfall hatt murring/el smerter i ettermiddag kveld.Jeg er ganske sikker på at du har EL når monitoren sier det. Det har ingenting å si at du fikk EL tidligere syklus, sykluser kan variere. Synes du skal kjøre på, du har ingenting å tape på det.
Ja, og hurra for det. Fikk el tester i posten idag. Og tok en for løye, og den var negativ. Så da lærte jeg det og at el testene og monitoren ikke er positive samtidig;-)Ja den blir mer kjent med deg hele tiden
Happy humping![]()
Hm. Det var jo rart. Forrige pp hadde jeg maks på monitoren og knallpositiv på el test (billigtester). Skjønner ikke helt jeg... hvorfor får ikke jeg da høy på monitoren (fikk jo ikke det forrige mnd heller), å noe må jo monitoren få med seg ettersom den begge pp har sagt jeg har el, men bare ikke høy i forkant... blir jo tydligvis bare mer styr med den monitoren jo.