livelovelaugh
Forelsket i forumet
Heisann jenter!
Jeg er ny her, eller, har lenge vært medlem i Babyverden, men er ny prøver
Fikk en nydelig jente i august 2012, og eg nå klar for å prøve på nr. 2.
Har aldri prøvd å bli gravid første gangen, det skjedde ved et "uhell", men viste seg å være "hell i uhell"!
Aner ikke hvor lang tid det tar for meg å bli gravid, og merker jeg bare blir stressa av tanken. Fikk for lenge siden beskjed av gynekologen min at jeg har litt PCOS symptomer når han tok UL av eggestokkene mine ved en vanlig sjekk og celleprøvetaging, men at han mente det ikke trengte å være noe problem nødvendigvis, det var ikke direkte PCOS, men ikke langt ifra heller pga. antall follikler. Ble jo gravid i etterkant av dette.
Nå har jeg kjøpt meg en Clearblue monitor. Fjernet spiralen 17. oktober. Fikk menstruasjon den 24. oktober, denne varte i 1 uke. Startet å bruke monitoren første menstruasjonsdagen og har fulgt opp med testpinner når den har spurt. Så blir spennende å se om den klarer å vise max selv om jeg ikke forventer det iom. at dette er 1.pp i mitt liv xsmile8
Håper å kunne dele spenning og glede og erfaringer her![]()
Velkommen!
Jeg kan tenke meg at man stresser ved prøving - jeg var ganske stress da jeg sluttet med minipiller men når jeg har funnet ut om min syklus og EL da har jeg blitt mer roligere etter det. Tenker ikke så mye på det, prøv å gjøre det jeg pleier til ellers så slipper jeg å tenke så mye på det. Jeg har PMS symptomer hver måned - så jeg fokuserer ikke lenger som jeg var før en skikkelig symptomjakt! haha
Så spennende med monitoren!

men ser godt at det er skremmende, redselen for å bli skuffa
hold oss oppdaterte på resultatet!