Vi som bruker CBFM ;) !

Har akkurat begynt å bruke CBFM. Er i dag på dag 13 og fikk endelig høy. Spent på å se om den klarer å finne MAX denne måneden. Noen som har fått det på første periode ?

Så bra den viser høy, får håpe max kommer snart :D
Dette er første perioden min og jeg fikk høy fra dag 6 og max på dag 19 :)

Håpe
Samboern tok seg en liten pause fra familiesammenkomst for en liten kjærestesammenkomst, så nå er jeg superhappy :D
Blir litt sånn sharing is caring XL for min del idag :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper det holder ja ;) bedre enn ingenting :p

Etter to mnd med cbfm satt vist spira etter 4 års prøving :) så jeg er super fornøyd med den :P

Fantastisk :) Gratulerer så mye :D:D

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Dpo 4 - mensmurringer... Har hatt en del i natt og begynner å bli sterkere nå... Spennende ;p

Dpo 4 - mensmurringer... Har hatt en del i natt og begynner å bli sterkere nå... Spennende ;p

Jeg har hatt mye mensmurringer siden el også. Tatt seg opp de siste dagene.. Håper virkelig ikke at det er tanta som er på vei...

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Jeg har hatt mye mensmurringer siden el også. Tatt seg opp de siste dagene.. Håper virkelig ikke at det er tanta som er på vei...

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, håper ikke det :( Sist gang hadde jeg mye og sterke smerter men fikk mens, varierer fra måned til måned. Noen har mensmurringer selv om er gravid.. Vanskelig å vite ;) ta billig tedt idag ?;p

Jeg bruker cbfm og har veldig ustabile sykluser. Ikke alltid EL og monitoren viser ofte høy i 20 dager. Har de soste gangene sluttet å teste etter max, eller når jeg vet det ikke lenger er håp for max, altså ikke fullført de 10 eller 20 test strimlene.
noen som vet om dette vil påvirke resultatene til cbfm? Eller holder det at den får registrert max?

Ja, håper ikke det :( Sist gang hadde jeg mye og sterke smerter men fikk mens, varierer fra måned til måned. Noen har mensmurringer selv om er gravid.. Vanskelig å vite ;) ta billig tedt idag ?;p

Har testet, men negativ. Men kan jo endre seg de neste dagene ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Når har dere sex? Når den er nesten Max , Max og dagen etter?

Sent from my iPhone using BV Forum

Annen hver dag når den viser høy, begge dagene med max og evt dagen med høy etter max ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Hei jeg har 30 cbfm tester igjen hvis noen er interrisert?

Når har dere sex? Når den er nesten Max , Max og dagen etter?

Vi har det stort sett annenhver til hver dag fra mensen stopper og fram til en dag etter EL :)
Ble anbefalt av legen å være forsiktig i tiden mellom EL og IKM, så da gjør vi andre ting når samboern føler behovet :p

Vi har det stort sett annenhver til hver dag fra mensen stopper og fram til en dag etter EL :)
Ble anbefalt av legen å være forsiktig i tiden mellom EL og IKM, så da gjør vi andre ting når samboern føler behovet :p

Forsiktig? Ikke så mye sex mellom el ok ikm? I starten?

Forsiktig? Ikke så mye sex mellom el ok ikm? I starten?

Ikke så mye sex og ikke så røff/hardhendt når vi har det :)

Hvordan ligger dere Ann i syklusen ? Dag 13 i dag og høy på monitoren :) tipper den blir MAX i morgen på dag 14. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan ligger dere Ann i syklusen ? Dag 13 i dag og høy på monitoren :) tipper den blir MAX i morgen på dag 14. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Er på dag 5 :rolleyes:

Krysser fingrene for at du får max i morgen :)

2 PP med pergo - 28 dager
3 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Back
Topp