Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkPositiv i morges også, så regner med at eggløsning skjer i dag/natt ;-) Kjipt hvis du får positiv test når du ligger i stuen hos foreldrene dine ja
Hvor lang syklus har du? Fått positiv på monitoren før?
1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥
Dag 9- lav
Dag -10 lav men positiv EL test om kvelden
Dag 11 maks![]()
JaaaaaaaaEndelig!! Nå er det bare til å hoppe i høyet
Jeg skal ta blodprøve i dag for å sjekke om jeg har hatt eggløsning. . *spent*
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
Så gøy å lese at du fikk Max livelovelaugh! da er det bare å kjøre på med sengekosen
Lykketil med blodprøve idag bensa, håper du får det svaret du ønsker deg
Jeg har hatt høy på monitoren i 6 dager nå, er på dag 16. Ble nesten litt skuffa når det ikke sto max idag, håper det kommer snart.
Endelig ja! *ble så glad*........ Vi har hatt sex 1 og 3 dager før EL + det blir sengekos i dag! Kanskje litt personlig spørsmål men har du sex på selve EL dag + maks dag nr 2? og etter det også? Vil at det skal sikre en spire
Sååå spennende i dag - det får du rapportere i dag etter du har tatt blodprøve?![]()
Lykketil med blodprøve idag bensa, håper du får det svaret du ønsker deg![]()
Jeg har hatt høy på monitoren i 6 dager nå, er på dag 16. Ble nesten litt skuffa når det ikke sto max idag, håper det kommer snart.
Ja, hadde sex begge dagene med max denne gangen og to dager før
Ikke dagen med høy etter max; tenkte at fire dager på rad fikk være greit
Tror ikke jeg får svar på blodprøven i dag, men skal rapportere så fort jeg får resultatet
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
Ja, da blir det 2 runder i køys - i dag og i morgenDa tror jeg det burde gå greit med 3 dager før + dagen før og selve på begge maks dagene!
Da så lykke til hos legen - da starter jeg med 1. dpo fra 11. oktober. Håper lutealfasen min er nok
Pleier å ha i snitt 12 dager. Men usikker på hvordan man regner ut lutealfasen i snitt, kanskje fra 1. dpo til dagen før TR?
Tusen takk!
Hvor lang er syklusen din?Jeg kjenner til den skuffelsefølelsen - har vært skuffet i 2 måneder uten høy og maks - var en deilig følelse å se max i dag - og det stemmer i følge EL - kalkulatoren. Håper det skjer noe snart for din del *sender maks-lykke til deg*
Ja er vel slik man rekner... Blir spennende uker både for deg og megKanskje jeg tester meg på søndag el mandag
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
Hvor mange dager tester du før IKM? Jeg har billig tester men hvis jeg synes den ser positiv ut - så kjøper jeg ordentlig test for å få bekreftelse 100%![]()
Er da 11 - 12 dager dpo, så blir 2-3 dager før ikm. Har 5 billigtester og 1 digital. Spennende ♥
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby

Fant ut at det er ca 48 timer - er vel lurt å
frister mannen i kveld også Fant ut at det er ca 48 timer - er vel lurt å
frister mannen i kveld også
![]()