Vi som bruker CBFM ;) !

Takk takk :D Positiv i morges også, så regner med at eggløsning skjer i dag/natt ;-) Kjipt hvis du får positiv test når du ligger i stuen hos foreldrene dine ja ;) Hvor lang syklus har du? Fått positiv på monitoren før?

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Så moro! Da er det bare å dra for gardinene og ha et par ekstra hyggelige kvelder :D
Har pleid å ha syklus på 28 dager, men nå sist var den på 36 så er litt usikker egentlig. Dette er første gang jeg bruker monitoren faktisk :)

Dag 9- lav
Dag -10 lav men positiv EL test om kvelden
Dag 11 maks ❤️

Jaaaaaaaa :D:D:D Endelig!! Nå er det bare til å hoppe i høyet :D:D

Jeg skal ta blodprøve i dag for å sjekke om jeg har hatt eggløsning. . *spent* ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Jaaaaaaaa :D:D:D Endelig!! Nå er det bare til å hoppe i høyet :D:D

Jeg skal ta blodprøve i dag for å sjekke om jeg har hatt eggløsning. . *spent* ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Endelig ja! *ble så glad*........ Vi har hatt sex 1 og 3 dager før EL + det blir sengekos i dag! Kanskje litt personlig spørsmål men har du sex på selve EL dag + maks dag nr 2? og etter det også? Vil at det skal sikre en spire :P

Sååå spennende i dag - det får du rapportere i dag etter du har tatt blodprøve? :)

Så gøy å lese at du fikk Max livelovelaugh! da er det bare å kjøre på med sengekosen :D

Lykketil med blodprøve idag bensa, håper du får det svaret du ønsker deg :)

Jeg har hatt høy på monitoren i 6 dager nå, er på dag 16. Ble nesten litt skuffa når det ikke sto max idag, håper det kommer snart.

Så gøy å lese at du fikk Max livelovelaugh! da er det bare å kjøre på med sengekosen :D

Jeg har hatt høy på monitoren i 6 dager nå, er på dag 16. Ble nesten litt skuffa når det ikke sto max idag, håper det kommer snart.

Tusen takk! :)

Hvor lang er syklusen din? :) Jeg kjenner til den skuffelsefølelsen - har vært skuffet i 2 måneder uten høy og maks - var en deilig følelse å se max i dag - og det stemmer i følge EL - kalkulatoren. Håper det skjer noe snart for din del *sender maks-lykke til deg*

Endelig ja! *ble så glad*........ Vi har hatt sex 1 og 3 dager før EL + det blir sengekos i dag! Kanskje litt personlig spørsmål men har du sex på selve EL dag + maks dag nr 2? og etter det også? Vil at det skal sikre en spire :P

Sååå spennende i dag - det får du rapportere i dag etter du har tatt blodprøve? :)

Ja, hadde sex begge dagene med max denne gangen og to dager før ;)
Ikke dagen med høy etter max; tenkte at fire dager på rad fikk være greit :p

Tror ikke jeg får svar på blodprøven i dag, men skal rapportere så fort jeg får resultatet :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Takk for det :-)

Krysser fingrene for at du får max i morgen :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, hadde sex begge dagene med max denne gangen og to dager før ;)
Ikke dagen med høy etter max; tenkte at fire dager på rad fikk være greit :p

Tror ikke jeg får svar på blodprøven i dag, men skal rapportere så fort jeg får resultatet :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, da blir det 2 runder i køys - i dag og i morgen :) Da tror jeg det burde gå greit med 3 dager før + dagen før og selve på begge maks dagene!

Da så lykke til hos legen - da starter jeg med 1. dpo fra 11. oktober. Håper lutealfasen min er nok :)
Pleier å ha i snitt 12 dager. Men usikker på hvordan man regner ut lutealfasen i snitt, kanskje fra 1. dpo til dagen før TR?

Ja, da blir det 2 runder i køys - i dag og i morgen :) Da tror jeg det burde gå greit med 3 dager før + dagen før og selve på begge maks dagene!

Da så lykke til hos legen - da starter jeg med 1. dpo fra 11. oktober. Håper lutealfasen min er nok :)
Pleier å ha i snitt 12 dager. Men usikker på hvordan man regner ut lutealfasen i snitt, kanskje fra 1. dpo til dagen før TR?

Ja er vel slik man rekner... Blir spennende uker både for deg og meg :) Kanskje jeg tester meg på søndag el mandag ;) Er da 11-12 dpo...

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Tusen takk! :)

Hvor lang er syklusen din? :) Jeg kjenner til den skuffelsefølelsen - har vært skuffet i 2 måneder uten høy og maks - var en deilig følelse å se max i dag - og det stemmer i følge EL - kalkulatoren. Håper det skjer noe snart for din del *sender maks-lykke til deg*

Uff, det forstår jeg godt har vært skuffende! Desto høyere grunn til å juble denne mnd da tenker jeg :D

Maks-lykketil trenger jeg :D tusen takk :D
Jeg trodde syklusen min endelig hadde stabilisert seg på 28 dager, men sist mnd varte den i 36, så jeg aner ikke egentlig.

Ja er vel slik man rekner... Blir spennende uker både for deg og meg :) Kanskje jeg tester meg på søndag el mandag ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Hvor mange dager tester du før IKM? Jeg har billig tester men hvis jeg synes den ser positiv ut - så kjøper jeg ordentlig test for å få bekreftelse 100% :P

Hvor mange dager tester du før IKM? Jeg har billig tester men hvis jeg synes den ser positiv ut - så kjøper jeg ordentlig test for å få bekreftelse 100% :P

Er da 11 - 12 dager dpo, så blir 2-3 dager før ikm. Har 5 billigtester og 1 digital. Spennende ♥

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Er da 11 - 12 dager dpo, så blir 2-3 dager før ikm. Har 5 billigtester og 1 digital. Spennende ♥

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Sååå spennende! .....Har ca 15 billigtester - får vel kjøpe inn digital og ha den klar å teste par dager før IKM....
Kanskje neste søndag :) Må slappe av og kose meg frem til da - blir nok litt ivrig :)

Jeg sitter og tenker

..... Når det slår ut positiv EL-test dagen før 2 MAKS dager.....EL-test pleier vel å være positiv om ettermiddagen? Hvis det er 12-36 timer.....betyr for eksempel den 8. oktober om ettermiddagen til i natt rundt 4-5 tiden da er dt vel ca 36 timer...Lurer på om man bør uansett ha sex i dag - eller er det egentlig dpo 1 i dag da eggløsningen er vel antakeligvis sluppet midt i natt i dag eller før? Hva tenker du?:smiley-ashamed005

:love022Fant ut at det er ca 48 timer - er vel lurt å :bootyshake frister mannen i kveld også :P

Back
Topp