livelovelaugh
Forelsket i forumet
Sikkert lurt jaSnart Dpo-land for deg og
1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥
.....Skal få gjøre andre ting så jeg ikke blir så opphengt av det Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
.....Skal få gjøre andre ting så jeg ikke blir så opphengt av det Hei jenter her inne! Jeg vurderer å kjøpe en CBFM..... Er det å anbefale? Noen positive og neagtive tanker? Lett å bruke? Tar i mot alle råd med stor takknemlighet!![]()
(El-test viser positiv om kvelden)Hei jenter her inne! Jeg vurderer å kjøpe en CBFM..... Er det å anbefale? Noen positive og neagtive tanker? Lett å bruke? Tar i mot alle råd med stor takknemlighet!![]()
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
Mannen min følte stress å ha sex i går - han fikk ikke det til og ble så kjempelei seg ........Stakkars, trøstet han veldig ! Men tror uansett det holder med sex på første maks + dagene før - forhåpentligvis![]()
Hei jenter her inne! Jeg vurderer å kjøpe en CBFM..... Er det å anbefale? Noen positive og neagtive tanker? Lett å bruke? Tar i mot alle råd med stor takknemlighet!![]()
Dpo 2hadde skikkelig stikking/klyping mellom navle og underliv igår kveld, var vondt! Først tok det ca 5 sek så pause så ca 3 sek... Aldri opplevd før .... Føles som noen klyper eller biter . Rart ;p
Woho, max idag![]()
![]()
og så klart er samboern i familiegreier i hele dag og imorgen.. Håper det var nok med sengekos for to dager siden. Det var en god start på dagen!![]()
Fantastisk
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Har akkurat begynt å bruke CBFM. Er i dag på dag 13 og fikk endelig høy. Spent på å se om den klarer å finne MAX denne måneden. Noen som har fått det på første periode ?
Krysser fingrene for degWoho, max idag![]()
![]()
og så klart er samboern i familiegreier i hele dag og imorgen.. Håper det var nok med sengekos for to dager siden. Det var en god start på dagen!![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app