Vi som bruker CBFM ;) !

Sikkert lurt ja ;) Snart Dpo-land for deg og :)

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

:D...... Ja, er så gøy å være med i DPO-land-sleden på turen ;) :happy093......Skal få gjøre andre ting så jeg ikke blir så opphengt av det ;) Tror du syklus har noe å si hvor tidlig man kan teste? eller alle har lik på i snitt 14 dager? Leste at noen tok på dpo 9 - svak rosa....Men litt skummelt - har jo mange gravidtester så kommer nok til å tjuvstarte før IKM :P :rolleyes:

Baaaah, dag 11 med høy er over.. max! Hvor blir du av?
Typisk at du står der på monitoren imorgen, for i hele helgen skal vi være med både min og samboerns familie - der privatliv er et fremmedord -
samboeren mener vi i så fall skal være litt ekstra spontane av oss og bedrive hankypanky både her og der.
Men i hjembygda vår blei 3 stk nettopp tatt for offentlig sex og bøtelagt mellom 6-12 lapper hver. Det frister ikke veldig akkurat.. Må vel bare se i øynene at denne sykluser ikke skulle klaffe for oss :/
22 okt. starter utredningen min for endo, så da kanskje ting begynner å gå litt mer som de skal! Skikkelig utblåsning, men det måtte til akkurat nå:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hei jenter her inne! Jeg vurderer å kjøpe en CBFM..... Er det å anbefale? Noen positive og neagtive tanker? Lett å bruke? Tar i mot alle råd med stor takknemlighet! :)

Hei jenter her inne! Jeg vurderer å kjøpe en CBFM..... Er det å anbefale? Noen positive og neagtive tanker? Lett å bruke? Tar i mot alle råd med stor takknemlighet! :)

Nå er jeg på min første mnd med monitoren og jeg er veldig fornøyd i alle fall :) irriterer meg over at kroppen min ikke gjør som jeg vil, men monitoren sier i alle fall ifra om hvordan ståa er hver morning :)

Den er utrolig enkel å bruke og hvis du ikke "absolutt må ha den imorgen" så burde du bestille fra ebay, jeg betalte ca. 500 for min, inkludert 20 "tissepinner" :)

Jeg får lage ny oversikt her så får jeg se om jeg kan redigere :oops:

Dag 9 - Lav
Dag 10 - Maks :smiley-bounce015 (El-test viser positiv om kvelden)
Dag 11 - Maks :p
Dag 12 - Høy ........Er nå i DPO-land dag 1 :)
Dag 13 -
Dag 14 -
Dag 15 -
Dag 16 -
Dag 17 -
Dag 18 -
Dag 19 -
Dag 20 -
Dag 21 -
Dag 22 -
Dag 23 -
Dag 24 -
Dag 25 - IKM

Monitoren har hjulpet meg veldig å finne min syklus - min eggløsning og jeg ble bedre kjent med min kropp.
Det er forskjell fra person til person - men tok 2 sykluser med monitoren før den viser noe på pp3. Noen viser på pp1.
Hvis har lav hele tiden i flere måneder - så er dt lettere for meg å vite at det er noe feil med meg så drar jeg en tur til legen....men jeg har regelmessig eggløsning i følge monitoren......Ja :)

Sikkert lurt ja ;) Snart Dpo-land for deg og :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Mannen min følte stress å ha sex i går - han fikk ikke det til og ble så kjempelei seg ........Stakkars, trøstet han veldig ! Men tror uansett det holder med sex på første maks + dagene før - forhåpentligvis :)

Mannen min følte stress å ha sex i går - han fikk ikke det til og ble så kjempelei seg ........Stakkars, trøstet han veldig ! Men tror uansett det holder med sex på første maks + dagene før - forhåpentligvis :)

Det holder nok i massevis skal du se :) Spennende :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Anbefales :) Enkel i bruk!

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Dpo 2 :) hadde skikkelig stikking/klyping mellom navle og underliv igår kveld, var vondt! Først tok det ca 5 sek så pause så ca 3 sek... Aldri opplevd før .... Føles som noen klyper eller biter . Rart ;p

Dpo 2 :) hadde skikkelig stikking/klyping mellom navle og underliv igår kveld, var vondt! Først tok det ca 5 sek så pause så ca 3 sek... Aldri opplevd før .... Føles som noen klyper eller biter . Rart ;p

Er vel noe som jobber på nedi der ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Woho, max idag :D :D
og så klart er samboern i familiegreier i hele dag og imorgen.. Håper det var nok med sengekos for to dager siden. Det var en god start på dagen! :D

Woho, max idag :D :D
og så klart er samboern i familiegreier i hele dag og imorgen.. Håper det var nok med sengekos for to dager siden. Det var en god start på dagen! :D

Fantastisk :):):)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Samboern tok seg en liten pause fra familiesammenkomst for en liten kjærestesammenkomst, så nå er jeg superhappy :D
Blir litt sånn sharing is caring XL for min del idag :p

tror jeg må kjøpe dette! :) Noen her som bruker/har brukt crinone? Jeg trenger å teste etter EL for å vite når jeg skal begynne på crinone som skal brukes fra eggløsning...

Har akkurat begynt å bruke CBFM. Er i dag på dag 13 og fikk endelig høy. Spent på å se om den klarer å finne MAX denne måneden. Noen som har fått det på første periode ?

Har akkurat begynt å bruke CBFM. Er i dag på dag 13 og fikk endelig høy. Spent på å se om den klarer å finne MAX denne måneden. Noen som har fått det på første periode ?

Fikk max forrige gang jeg ble gravid første periode, denne gangen fikk jeg max på andre perioden ;) Ønsker deg lykke til og håper du får max en av de neste dagene :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Takk for svar :) Ja, håper på MAX snart nå. Merker at jeg er overivrig på å få spiren til å sitte etter MAen i juli...

Hadde en del stikkinger i magen om kvelden på nederst høyre side i ca 1-2 minutter, håper ikke det er pms men noe som skjer :p

Back
Topp