Vi som bruker CBFM ;) !

Skal ikke cbfm egentlig spørre om første test dag 6?tatt den i bruk igjen nå, første pp på lenge... Dag 6 men den ba ikke om test?

Ikke hvis den har vært i bruk før!

Tror du må ta ut batteri for å resette den helt! Er bare den førsteomgangen den spør etter tester fra dag 6 til ...! Også neste pp spør den deg senere! :)

Ikke hvis den har vært i bruk før!

Tror du må ta ut batteri for å resette den helt! Er bare den førsteomgangen den spør etter tester fra dag 6 til ...! Også neste pp spør den deg senere! :)
Ah pokker... Har lånt den bort i mellomtida så da er det vel ikke min syklus den kjenner en gang..

Klaffer d ikke denne runden får j resette før neste

Hvor kjøper man denne testgreien? Er den dyr? Funker den bra? :)

Tror den koster rundt 1300-1700kr også kommer testpinnene, 20 stk for 399kr!
Men er jo verdt det hvis en får til en fulltreffer! :)

Jeg har tatt frem min igjen nå etter ferien og håper det vil funke! :)

Er på dag 10 nå, den har spurt om 2pinner, mn fikk dem ikke i posten før i dag. Ville dere begynt i morgen da eller vente til neste gang?
Den hadde vel funnet EL om jeg begynte med pinnen i morgen ? Noen som vet?

Er på dag 10 nå, den har spurt om 2pinner, mn fikk dem ikke i posten før i dag. Ville dere begynt i morgen da eller vente til neste gang?
Den hadde vel funnet EL om jeg begynte med pinnen i morgen ? Noen som vet?

Jeg hadde begynt i morgen ;)

Da har jeg og kjøpt meg en :) så begynner på den så fort mensen kommer :P så da slenger jeg med på her :P

Jeg var på dag 8 i dag og enda ikke bedt om no pinne...
J er på dag 9 i dag og fortsatt ikke spurt her.. J glemte å ta ut batteriene etter j lånte bort min da så tipper den er litt forvirra... Så nappet ut batteriene i dag jeg... Så får den hvile seg til neste mnd... :/

Hvordan går det med testingen damer? Jeg er på dag 27 og forsatt lav :confused:

1 PP med pergo

Håper på 2014-baby <3

Hvordan går det med testingen damer? Jeg er på dag 27 og forsatt lav :confused:

1 PP med pergo

Håper på 2014-baby <3

hei på deg !;)

det er dag 21 på meg og selvsafortsatt LAV :( i følge noen prøver cbfm å bli kjent med deg, så neste syklus kan bli bedre forhåpentligvis på deg og meg !;) ikke så kjekt å se lav hver dag :BangHead

hei på deg !;)

det er dag 21 på meg og selvsafortsatt LAV :( i følge noen prøver cbfm å bli kjent med deg, så neste syklus kan bli bedre forhåpentligvis på deg og meg !;) ikke så kjekt å se lav hver dag :BangHead

Får virkelig håpe neste syklus blir bedre.. Nå reiser gubben på jobb i fjorten dager, så da kan EL egentlig bare vente med å komme til han kommer hjem igjen ;) Men regner med det blir positiv test mens han er borte :confused:

Krysser fingrene for både deg og meg :)

1 PP med pergo

Håper på 2014-baby <3

Heihei damer:)
kjempespennende og motiverende å lese om hvordan cbfm fungerer for dere!
Bestilte min fra ebay, kostet ca. 500kr der, så nå venter jeg utålmodig på å kunne starte testingen :D
Blir så glad av å lese at flere lyktes veldig fort når de bruker cbfm! Håper på å være en av de heldige der :)
Etter 5 mnd med "the old fassion way" er vi lei av å vente, så nå skal a mor lære seg hvordan man prøver på ordentlig! Håper jeg får være med å dele erfaringer med dere :D

Heihei damer:)
kjempespennende og motiverende å lese om hvordan cbfm fungerer for dere!
Bestilte min fra ebay, kostet ca. 500kr der, så nå venter jeg utålmodig på å kunne starte testingen :D
Blir så glad av å lese at flere lyktes veldig fort når de bruker cbfm! Håper på å være en av de heldige der :)
Etter 5 mnd med "the old fassion way" er vi lei av å vente, så nå skal a mor lære seg hvordan man prøver på ordentlig! Håper jeg får være med å dele erfaringer med dere :D

Selvfølgelig får du være med å dele erfaringer med oss, spennende å følge hverandre :) Når ca starter du testingen?

1 PP med pergo

Håper på 2014-baby <3

koselig å høre :) ja, det synes jeg også! Blir mindre stresset av å vite at vi er "flere i samme båt" :)
starter ikke før 14 ca. så nå driver jeg omtrent å lærer meg bruksanvisningen utenat. Hehe

håper det klaffer for dere når gubben kommer tilbake igjen :)

Back
Topp