Vi skravler videre i august.

Hvile. Hørt om det?
Ja? Men.. Vil ha det ferdig og at 12 åringen får rommet og privatlivet sitt tilbake også. Helst kjappest mulig. Syns litt synd i hu nå når 7 åringen okkuperer gulvet om natta jeg [emoji56]

Ja? Men.. Vil ha det ferdig og at 12 åringen får rommet og privatlivet sitt tilbake også. Helst kjappest mulig. Syns litt synd i hu nå når 7 åringen okkuperer gulvet om natta jeg [emoji56]
Skjønner jo det. Men hensyn til kroppen også.

Jippi, klarte å komme inn etter trening med en gjennomsnitthastighet på 8,09 km/t, har så lenge prøvd å komme inn med en fart på over 8 km/t :)

God morgen
Da er dagen jeg har gruet meg til her, mannen skal på jobb og kengubarnet på skolen

God morgen

Første skoledag.
Andreklassingen gleder seg. Femteklassingen ville gjerne hatt ferie hele året.

Og mora, sitrer litt. Jeg liker skolestart, det har jeg alltid gjort. Gleder meg til å komme hjem og se på timeplaner og lekseplaner og se hvordan skoleåret blir. Etter at jeg oppdaget sånne elastiske bokbind er ikke der så mye jobb med den delen. Og mellomste får ipad.

Da var jeg ferdig med hele dritten av kvistlakk og grunning [emoji4][emoji4]

Halvveis da gitt.

Bare to runder med hvit maling på panelet igjen da.
Pluss 2 runder maling på tapeten.
Pluss 2 runder maling på tapeten på minste sitt rom. Hu ville ha ny farge
Og 2 runder på eldste sitt rom på tapeten. Hu ville selvsagt også [emoji849][emoji23]

Woho liksom [emoji23][emoji23]

For ti år siden hadde vi ingen barn.
Jeg var høygravid og på overtid, da.

En time inn i det neste døgnet fødte jeg vår sønn og i dag er hans siste dag som niåring. På ti år, livet har endret seg. En liten flokk på tre barn har stått opp. De eldste samarbeidet om å stelle yngste. Jeg føler meg utrolig heldig.
Vi har ikke tatt det for gitt at vi skulle få disse. Mellomste var lettest, hun tok bare åtte mnd fra jeg fikk igjen syklus til jeg ble gravid. De andre to tok lenger tid og mange tanker om hva om...

Jeg leste mye om adopsjon en tid og på de tiden var det endringer i adopsjon fra Kina. Fra at det tok et halvt år ventetid steg og steg og steg den. Faktisk er jeg usikker på om det enda hadde blitt vår tur dersom vi hadde sendt søknad så fort vi kunne, for rundt ni år siden

Men det ble ikke sånn. Det ble barn fra magen. Tre av dem. Heldige oss.

Heldige du![emoji173]️[emoji173]️

Derav kino?

Sliten forøvrig.

Vi skulle på kino kl 13, og litt forsinket for de startet den først i 3d og vi var på 2d

1520 ute derfra og så måtte vi handle. Litt klær. Et penal og ganske mye mat og sånn siden det skal bakes en del.

Hjemme nå. Straks midsag. Etterpå bør jeg trolig bake kake. Minimum koke gele så den blir stiv. Og fikse bordet med bursdagsvoksduk og helst fikse resten av stua så jeg slipper gjøre det i morgen.

Ja kino teller vel som litt hvile[emoji1]
Håper dere kom i mål!

Midt i flyttekaos, og da passer det jo bra med omgangssyke. Lillejenta kastet opp i senga i morrest, en bleie diaré nå i kveld, og så kastet hun opp i senga igjen. Jeg synes det er skummelt å skulle gå fra henne nå, men babycallen er på. Mannen har jobbet natt, så han legger seg nok tidlig. Jeg har vasket madrassen, og lagt håndduker på og så laken. Deretter nok en håndduk, men i søvne har hun rullet seg av den. Jeg har et par håndduker liggende ved senga da.

Masse god bedring[emoji4] håper formen er bedre!

Back
Topp