Vi skravler videre i august.

Stsnkelbein hopper i taket:( Nå vet jeg ikke hvor den ble av!

Så greit:)

Det er koselig med familieselskap:)
Ja. Det er det

Han skal nok ha klasseselskap sammen med en i klassen ei helg når det passer, det har i gjort de siste årene, men på bursdagen har vi familieselskap. Ungene som kommer er søskenbarna hans og en termenning. Skulle vært noen termenninger til men de var opptatt andre steder.

Puh. Stankelbein støvsugd, støvsugeren flyttet til lukket rom, soveromsvindu lukket og viften satt på:)

Her var det hvit duk med Sølvstjerner på
Kengubarnet er særdeles fornøyd med dagen
Så bra.

Nå drøyer jeg lillesøster så lenge jeg klarer på badet også vekker vi mellomste og tar med mannen og "vekker" tiåringen som nok er våken allerede..

Om en stund blir det frokost med smoothie og han har selv bedt om at vi kjøpte rundstykker til frokosten mens vi handlet i går.

Muffins kommet i ovnen. Pynte kaka må vente litt, jeg glemte fløte og den søndagsååpne butikken åpner ti.
Gjør seg med et lag krem under marsipanen så ligger den penere.

Skal lage frokost om litt. Hvilepause. Burde ta oppvasken etter muffins og Blåbærsmoothie (som ungene fikk for litt siden)

God morgen! Vi er på besøk, gubben ligger på en sofa og snorker og lillemor ligger på tvers i 120-senga og sparker meg i siden...

Såpass. Her bærer mannen dem ut i hendene.

Han pleier det, men problemet i går var at de holdt seg øverst i taket mesteparten av tiden og det er ganske høyt :joyful: Han var for trett til å vente på at de skulle komme ned og jeg fikk ikke sove før de var tatt :bored:

Kjenner i dag ja jeg gjorde mye for mye i går. Kroppen gjør sykt vondt i dag og hodet [emoji849]

Jeg fikk sove litt lenger i dag, men er absolutt ikke uthvilt! Sov ikke godt i natt! Ikke mer oppkast enda, men en bleie diaré. Håper at oppkastet holder seg vekke! Nå er det ca 14 timer siden sist gang, men det er ca den tiden det var mellom første og andre gang så jeg kan ikke tro på at det er over.

Huff, da må du ta ekstra godt vare på deg selv i dag <3
Uff jeg vet. Men jeg vil også egentlig male videre... Hadde vært så godt å fått ferdig rommet. Om jeg gjerne hadde malt bare noe liksom i dag og noe i morge. Halvparten gjerne [emoji849][emoji37]

Back
Topp