Stsnkelbein hopper i taket Nå vet jeg ikke hvor den ble av!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Det er detSå greit
Det er koselig med familieselskap
Ja... skikkelig typisk! Vi har ikke fått tak i enda, men tanta til gubben hadde rett oppi dalen her, så vi henter der i morgen. Vi har ei igjen i stellebaggen til i morgen tidlig, heldigvis!
Puh. Stankelbein støvsugd, støvsugeren flyttet til lukket rom, soveromsvindu lukket og viften satt på
Hehe, da er du sikret tenker jeg ^^
Hehe, da er du sikret tenker jeg ^^
Så bra.Her var det hvit duk med Sølvstjerner på
Kengubarnet er særdeles fornøyd med dagen
Såpass. Her bærer mannen dem ut i hendene.Puh. Stankelbein støvsugd, støvsugeren flyttet til lukket rom, soveromsvindu lukket og viften satt på
Det håper jeg virkelig Min kjære bare ler av meg, men viktig å ta dette seriøst!
Det var feil stankelbein Jeg sa det til ham, at den hadde ekstra lange bein! Fysj!
Såpass. Her bærer mannen dem ut i hendene.
For en herlig start på dagen da [emoji849][emoji39]God morgen! Vi er på besøk, gubben ligger på en sofa og snorker og lillemor ligger på tvers i 120-senga og sparker meg i siden...
Kjenner i dag ja jeg gjorde mye for mye i går. Kroppen gjør sykt vondt i dag og hodet [emoji849]
Uff jeg vet. Men jeg vil også egentlig male videre... Hadde vært så godt å fått ferdig rommet. Om jeg gjerne hadde malt bare noe liksom i dag og noe i morge. Halvparten gjerne [emoji849][emoji37]Huff, da må du ta ekstra godt vare på deg selv i dag <3