Vi skravler uke 29

Ikke greit å være på biltur når man er kvalm! I tillegg havner vi bak traktor på den mest humpete veien!! Spenstig tur :P Sambo vedder på at han snart må stoppe for å slippe meg ut :P Jeg tør ikke vedde imot, haha.

Apper <3

• Liker
Reactions: cs7
Av alle ting blir det spagetti a la capri(son hermetikkboks) til middag. Eneste jeg hadde lyst på. Skal sies at jeg ikke har spist det på 15 år. Virker som craivingene har begynt. Til lunch i dag var det eneste jeg ville ha McDonalds. Vet jeg burde spise sundt men så kvalm jeg er, unner jeg meg det som ikke gir meg brekningsfornæmelser.

Jeg er sykemeldt og hjemme. Reiser på ferie om to uker nesten. Legoland og løveparken i Danmark. Og shopping :p

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

FORT! Fiskesuppe som har fått eggeplommer rørt inn ETTER at den har blitt tatt av plata, kan det regnes som trygt eller inneholder den rått egg?

Middagen blir servert om 10 min ca, og jeg må evt komme med en knallgod unnsyldning :p

har ferie, er inni andre uka nå med ferie, vi var en uke i bulgaria for tre uker siden og egentlig skulle vi være på campingvogna til foreldrene mine denne uka, men vi kjøpte oss hus for en mnd siden og driver å gjøre istand rekkehuset vårt til salg. Så jeg slapper av hjemme.

FORT! Fiskesuppe som har fått eggeplommer rørt inn ETTER at den har blitt tatt av plata, kan det regnes som trygt eller inneholder den rått egg?

Middagen blir servert om 10 min ca, og jeg må evt komme med en knallgod unnsyldning :p

Tja, den har vel blitt litt varm,så heeelt rått er det kanskje ikke. aner ikke jeg

Er hjemme, men har ferie. Mulig vi reiser bort neste uke...

Jeg er på jobb i disse dager, men har to uker ferie i august og skal to uker til miami/karibien i oktober :)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Ville ikke vært redd for å spise suppa!! :-) Helt rå er den jo ikke:-)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

jeg ringte venninna mi også klarte jeg ikke bestemme meg om jeg skulle si "hva skjer a?" eller "hvordan går det med deg?" så jeg klarte og spørre "hva skjer med deg a?" :smiley-ashamed008

Jeg er hjemme, har hatt mine tre ferie uker....kjedelig å være tilbake på jobb, når alle andre har ferie ;) er iallefall veldig stille på jobb. Håper å kanskje ta en ferie uke til høsten, til varmere strøk :D

Æsj... Har seriøst ikke sovet noe særlig i natt. I rykk og napp i hele natt. Så var det varmt, så var det kaldt... Så hosta jeg en stund.. Makan altså.

Våknet i dag og kjente kvalmen snike seg på. Var heldigvis forberdt og hadde kjeks på nattbordet - vips! bare litt uggen. Så nå kan jeg spise frokost! God morgen alle sammen :D

-Appen

Her var det ikke så ille når jeg sto opp. Fant meg litt mat, og siste biten brakk jeg meg av. Og nå er jeg kvalm og sulten på en gang

Her var det ikke så ille når jeg sto opp. Fant meg litt mat, og siste biten brakk jeg meg av. Og nå er jeg kvalm og sulten på en gang

Typisk :( men du har i hvertfall fått i deg noe.. i går spiste jeg ikke før tolv, og gud så dårlig jeg var da..

-Appen

Noen andre som "bare" er kvalm men ikke spyr?

Jeg har en kvalmende følelse hele dagen, men jeg spyr ikke. Faktisk helt grusomt, fordi det føles som å spy vil lette på trykket, så jeg går nesten å håper på litt oppkast :p

Back
Topp