Vi skravler uke 29

Nå sitter jeg på bade gulvet mens snuppa tar seg et bad. Hehe.. funnet ut at det å dra ut proppen er kult ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kvalm og sulten samtidig kjenner jeg alt til. Huff
Det er kanskje tidenes dårligste kombo. En ting å være kvalm av sult, men kvalm og sulten.. Blæææh! Lurer på om spira har stukket av med matlysta mi, for magen har konstant sultfølelse, mens mamma ikke orker tanken på det :p

Apper <3

Ferie!! Ligger å soler meg på gressplenen til svigermor i Danmark. Guttungen sitter i skyggen og ser Pingu på Ipaden med farmor, og gubben har endelig funnet balansen i hengekøya! Life is goooood! :)

Vi er på hytta, sitter og ler av mannen som prøver å fikse gåbilen til mini som drukna ute en natt. Endten får han konstant lyd eller ingen lyd. Har sjeldent sett en mer frustrert mann :D

Hva skal dere ha til middag idag ?

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Her blir det ikke middag idag, jeg er så kvalm og uggen idag at jeg greier ikke å stå å lage middag. Så her får ungene spise brødskiver evt ostesmørbrød eller noe slikt. Så får gubben fikse noe annet godt til kveldsmaten når han kommer hjem.

2 små + spire <3

Her jeg bor må vi vente lenger med å få time til jordmor enn lege. Så jeg skal til legen først. Og som andre gangs gravid, i mitt tilfelle, får jeg færre kontroller hos jordmor....
Trodde man valgte selv om man ville til jordmor eller lege jeg? Uansett skal du vel ha samme antall kontroller ved hvert svangerskap. Eller?

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Vi skal rett i bursdag nå, så vi rekker ikke no middag i dag. Håper de serverer no varm mat ;)

Ser på drømmehagen mens sausen koker på ovnen. Venter på sambo skal komme hjem. Så er jeg virkelig nødt til å få støvsugd her.

Vi har en hund og en katt, og de røyter så jeg blir gal. Noen ganger kunne jeg godt gitt dem bort bare pga det altså.

Trodde man valgte selv om man ville til jordmor eller lege jeg? Uansett skal du vel ha samme antall kontroller ved hvert svangerskap. Eller?

De som har født før her jeg bor, får færre kontroller hos jordmor. Men antall kontroller hos lege er likt uansett. Sist gikk jeg både til jordmor og lege :)

her bli det pannekaker. Livretten til snuppa på tre år somsliter med seg selv om dagen.. vet ikke hva det er med henne. Ikke lalltid lett være tre år. akk trent hest med eldste. Hu har trimma ponnisen sin opp og ned gårdsplassen men søstera duppa på sofaen. artig se hvor tøff hu er egentlig :)

Her får man ikke time hos jm før i uke 20. Og halvparten av kontrollene må gjøres hos lege. Jeg skal bare til lege, der får man ta blodprøver og henvisninger om man trenger samt evt sykemelding...

Vi hadde kjøpe pizza til middag, var alt jeg orket å stelle istand.

Jeg skal også bare til lege. Eller jeg vil til jordmor en gang for å snakke om fødsel og mine tanker om den. Men ellers bare til min fantastiske lege. :)

her bli det pannekaker. Livretten til snuppa på tre år somsliter med seg selv om dagen.. vet ikke hva det er med henne. Ikke lalltid lett være tre år. akk trent hest med eldste. Hu har trimma ponnisen sin opp og ned gårdsplassen men søstera duppa på sofaen. artig se hvor tøff hu er egentlig :)

Pannekaker fikk jeg lyst på

Vi har hengt på hytta. Jeg har ligget som et slakt i godstolen ute og kosa meg mens sambo har lest :)

ImageUploadedByBV Forum1373989767.090799.jpg

Jepp. Pannekaker med nyrørt blåbær plukket av småjentete i stad. Nyter å bo slik,på landet. skogen rett uttafor døra,alikevel sentralt. elsker det:)

Back
Topp