Nå sitter jeg på bade gulvet mens snuppa tar seg et bad. Hehe.. funnet ut at det å dra ut proppen er kult ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kanskje tidenes dårligste kombo. En ting å være kvalm av sult, men kvalm og sulten.. Blæææh! Lurer på om spira har stukket av med matlysta mi, for magen har konstant sultfølelse, mens mamma ikke orker tanken på detKvalm og sulten samtidig kjenner jeg alt til. Huff
Trodde man valgte selv om man ville til jordmor eller lege jeg? Uansett skal du vel ha samme antall kontroller ved hvert svangerskap. Eller?Her jeg bor må vi vente lenger med å få time til jordmor enn lege. Så jeg skal til legen først. Og som andre gangs gravid, i mitt tilfelle, får jeg færre kontroller hos jordmor....
Trodde man valgte selv om man ville til jordmor eller lege jeg? Uansett skal du vel ha samme antall kontroller ved hvert svangerskap. Eller?
Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen![]()
her bli det pannekaker. Livretten til snuppa på tre år somsliter med seg selv om dagen.. vet ikke hva det er med henne. Ikke lalltid lett være tre år. akk trent hest med eldste. Hu har trimma ponnisen sin opp og ned gårdsplassen men søstera duppa på sofaen. artig se hvor tøff hu er egentlig![]()