Vi skal prøve igjen :D

En tråd i 'Mai 2015' startet av Nathalie_91, 27 Apr 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nathalie_91 Glad i forumet

er det flere fra maibarna 2015 som er gravide igjen eller prøver igjen? vi ønsker oss siste og tredje <3 jeg skal også være hjemme med ho jeg fikk ifjor ett år til :)

• Liker Liker x 1
  2. Dreamy Elsker forumet Junibarna 2015 ❤ Aprilbarna19 ❤

Ikke helt enda, har lyst å bruke litt tid alene med førstemann før eventuelle søsken :) også har jeg lyst å få jobbet et helt bhg-år :p

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. MammatilMa Flørter med forumet

Planen var å jobbe et år før vi skulle begynne å planlegge nestemann. Men sånn ble det ikke og jeg har nå termin i oktober :D

• Liker Liker x 3
  4. LilleSpetakkel Elsker forumet It's gonna be May 2019 ♡ Maibarna ♡

Vi tenker nestemann i 2018 eller kanskje 2019 :) Jeg må bli ferdig med studiene først, mannen med lærlingtid og hadde vært fint å få kjøpt hus også :) Men gleder meg til å føde igjen!! Haha :p

5. Needlepin Februar 2014 sin Miss Ammetåke Februar 2014 - Skjult forum ♡ Maibarna ♡ VIP

Sier oss ferdige med 4 barn, det de tre yngste er veldig tette :p
    Lykke til med prøvingen ;)

6. Jedimama Glad i forumet Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡

Vi prøver, men skal ha en operasjon 10 mai, så har satt det litt på vent, men bare til jeg er frisk igjen etter operasjonen!

7. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Heier på deg og gleder meg til du forteller at du er gravid igjen :)

8. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Satser på 2019 sammen :D

9. LilleSpetakkel Elsker forumet It's gonna be May 2019 ♡ Maibarna ♡

Åå det hadde vært såå gøy!

10. Nevehytter Nurk i mors mage <3 Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Det er ganske usikkert om vi blir foreldre igjen, for jeg tror ikke jeg vil ha flere enn det ene barnet. :) Krysser fingrene for at du blir gravid raskt, Nathalie. :)

11. Applepie Gift med forumet ♡ Maibarna ♡

Masse lykke til.. Håper det klaffer kjapt for dere:)
    Vi er ferdige:p

12. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja, I know :D

13. Siljemh Forelsket i forumet Marsboerne2017

Vi tenker å begynne å prøve på en til neste månede :) Gikk veeeldig fort sist men tar ingenting som en selvfølge :)

14. Marihøns Mai <3 ♡ Maibarna ♡ Desemberskatter 2016

Så morro :happy093

Jeg er gravid igjen, har termin den 5 desember, ifølge bv appen ;)

• Liker Liker x 1
  15. Nevehytter Nurk i mors mage <3 Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Hvordan går det med prøvingen? :)

16. Nathalie_91 Glad i forumet

Hehe se hvem av oss som ble gravid først

17. Nevehytter Nurk i mors mage <3 Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Vi er heldige og har supre forhold for babymaking, så da gikk det fort. ;-) Ingen hell hos dere enda? :)

18. Nathalie_91 Glad i forumet

Hadde eggløsning 15 november.. Så må vente litt til med å sjekke

19. Nevehytter Nurk i mors mage <3 Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Krysser fingrene! :-D

20. Nathalie_91 Glad i forumet

jeg også!!

Del denne siden