Vi skal prøve igjen :D

Nathalie_91

Glad i forumet
er det flere fra maibarna 2015 som er gravide igjen eller prøver igjen? vi ønsker oss siste og tredje <3 jeg skal også være hjemme med ho jeg fikk ifjor ett år til :)
 
Ikke helt enda, har lyst å bruke litt tid alene med førstemann før eventuelle søsken :) også har jeg lyst å få jobbet et helt bhg-år :p
 
Vi tenker nestemann i 2018 eller kanskje 2019 :) Jeg må bli ferdig med studiene først, mannen med lærlingtid og hadde vært fint å få kjøpt hus også :) Men gleder meg til å føde igjen!! Haha :p
 
Sier oss ferdige med 4 barn, det de tre yngste er veldig tette :p
Lykke til med prøvingen ;)
 
Vi prøver, men skal ha en operasjon 10 mai, så har satt det litt på vent, men bare til jeg er frisk igjen etter operasjonen!
 
Vi prøver, men skal ha en operasjon 10 mai, så har satt det litt på vent, men bare til jeg er frisk igjen etter operasjonen!
Heier på deg og gleder meg til du forteller at du er gravid igjen :)
 
Vi tenker nestemann i 2018 eller kanskje 2019 :) Jeg må bli ferdig med studiene først, mannen med lærlingtid og hadde vært fint å få kjøpt hus også :) Men gleder meg til å føde igjen!! Haha :p
Satser på 2019 sammen :D
 
Det er ganske usikkert om vi blir foreldre igjen, for jeg tror ikke jeg vil ha flere enn det ene barnet. :) Krysser fingrene for at du blir gravid raskt, Nathalie. :)
 
Masse lykke til.. Håper det klaffer kjapt for dere:)
Vi er ferdige:p
 
Vi tenker å begynne å prøve på en til neste månede :) Gikk veeeldig fort sist men tar ingenting som en selvfølge :)
 
er det flere fra maibarna 2015 som er gravide igjen eller prøver igjen? vi ønsker oss siste og tredje <3 jeg skal også være hjemme med ho jeg fikk ifjor ett år til :)


Så morro :happy093

Jeg er gravid igjen, har termin den 5 desember, ifølge bv appen ;)
 
er det flere fra maibarna 2015 som er gravide igjen eller prøver igjen? vi ønsker oss siste og tredje <3 jeg skal også være hjemme med ho jeg fikk ifjor ett år til :)
Hvordan går det med prøvingen? :)
 
Det er ganske usikkert om vi blir foreldre igjen, for jeg tror ikke jeg vil ha flere enn det ene barnet. :) Krysser fingrene for at du blir gravid raskt, Nathalie. :)


Hehe se hvem av oss som ble gravid først
 
Back
Topp