Nathalie_91
Glad i forumet
er det flere fra maibarna 2015 som er gravide igjen eller prøver igjen? vi ønsker oss siste og tredje <3 jeg skal også være hjemme med ho jeg fikk ifjor ett år til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heier på deg og gleder meg til du forteller at du er gravid igjenVi prøver, men skal ha en operasjon 10 mai, så har satt det litt på vent, men bare til jeg er frisk igjen etter operasjonen!
Satser på 2019 sammenVi tenker nestemann i 2018 eller kanskje 2019 Jeg må bli ferdig med studiene først, mannen med lærlingtid og hadde vært fint å få kjøpt hus også Men gleder meg til å føde igjen!! Haha
Åå det hadde vært såå gøy!Satser på 2019 sammen
Ja, I knowÅå det hadde vært såå gøy!
er det flere fra maibarna 2015 som er gravide igjen eller prøver igjen? vi ønsker oss siste og tredje <3 jeg skal også være hjemme med ho jeg fikk ifjor ett år til
Hvordan går det med prøvingen?er det flere fra maibarna 2015 som er gravide igjen eller prøver igjen? vi ønsker oss siste og tredje <3 jeg skal også være hjemme med ho jeg fikk ifjor ett år til
Det er ganske usikkert om vi blir foreldre igjen, for jeg tror ikke jeg vil ha flere enn det ene barnet. Krysser fingrene for at du blir gravid raskt, Nathalie.
Vi er heldige og har supre forhold for babymaking, så da gikk det fort. ;-) Ingen hell hos dere enda?Hehe se hvem av oss som ble gravid først
Hadde eggløsning 15 november.. Så må vente litt til med å sjekkeVi er heldige og har supre forhold for babymaking, så da gikk det fort. ;-) Ingen hell hos dere enda?
Krysser fingrene! :-DHadde eggløsning 15 november.. Så må vente litt til med å sjekke