Forresten, når du hadde avbrutt før innsett, kom mensen som vanleg då?
Det var i 2018. Det ble ikke uttak en gang, for stimuleringen hadde ikke fungert i det hele tatt. Jeg begynte på Dhea og gikk på dem i 11 uker før stimulering. Da ble jeg gravid! Ble et dramatisk svangerskap riktignok med tidlig vannavgang i uke 21, hastesnitt i uke 27 og 4 måneder på sykehus. Alt endte topp og han er en herlig og frisk fyr
No anbefaler klinikken oss å gjera egguttak som planlagt, ettersom inseminasjon ikkje har funka. Men kjenner at eg mista veldig håpet i dag... Du har altså gjort uttak med kun éin moden follikel? Er det slik at du kun får 1-2 modne folliklar uavhengig av stimulering? Første runden på Menopur hadde eg i det minste 4 som resulterte i 3 egg ut...
Hvordan har du det nå?

Men skal etter kvart klara å få mobilisert krefter og håp til å fortsetta med prøvinga, ettersom ønsket er så stort. Me håpar at me kan få samtale med lege og sjukepleiar på mandag for å snakka om vegen vidare og korleis me kan få fram fleire egg, som er hovudutfordringa. Har enn så lenge eitt forsøk igjen hos Hausken.