Vårsol2022
Forelsket i forumet
Så spennende Vintermor, nærmer seg veldig nå for deg! Jeg har vært igjennom 2 forsøk nå i vår, første gang var jeg veldig travel og aktiv og hadde en stressende tid på jobb, 2. gang var jeg delvis sykemeldt og mye mer i ro, ingenting hjalp noe særlig kan man si Så får legge meg på en mellomting denne gangen tenker jeg og
prøve å være litt mer laidback, nå vet jeg i det minste hva jeg går til og hvordan det fungerer, det føles betryggende og gjør meg mer avslappet, som sikkert er en god ting Har heller ikke endret noe på livsstilen, bortsett fra å ta daglig kosttilskudd, spent om andre har noen gode tips å komme med
prøve å være litt mer laidback, nå vet jeg i det minste hva jeg går til og hvordan det fungerer, det føles betryggende og gjør meg mer avslappet, som sikkert er en god ting Har heller ikke endret noe på livsstilen, bortsett fra å ta daglig kosttilskudd, spent om andre har noen gode tips å komme med
Så koselig at det er en liten gjeng her inne! Da kan vi heie masse på hverandre. Jeg starter med Gonal F på torsdag og skal til Maigaard om 2 uker for egguttak (ivf, ferskforsøk). Gjør dere noe spesielt i prøvetida sånn med tanke på mat og drikke, eller andre ting? Jeg har ikke endret noe på livsstilen, tenker vel egentlig at det bare er eggene mine som er altfor gamle og at det er derfor vi sliter. Og vet ikke helt om jeg klarer å ha trua lenger. Akkurat nå er motivasjonen min "å stå løpet ut", sånn at vi vet at vi prøvde det vi kunne. Men kanskje det hjelper å spise avokado hver dag (eller sjokolade) eller akupunktur, eller noe? Har dere noen triks?