Vi over 38

Så spennende Vintermor, nærmer seg veldig nå for deg!:Heartred Jeg har vært igjennom 2 forsøk nå i vår, første gang var jeg veldig travel og aktiv og hadde en stressende tid på jobb, 2. gang var jeg delvis sykemeldt og mye mer i ro, ingenting hjalp noe særlig kan man si:joyful: Så får legge meg på en mellomting denne gangen tenker jeg og
prøve å være litt mer laidback, nå vet jeg i det minste hva jeg går til og hvordan det fungerer, det føles betryggende og gjør meg mer avslappet, som sikkert er en god ting:joyful: Har heller ikke endret noe på livsstilen, bortsett fra å ta daglig kosttilskudd, spent om andre har noen gode tips å komme med:happy:

Så koselig at det er en liten gjeng her inne! Da kan vi heie masse på hverandre. Jeg starter med Gonal F på torsdag og skal til Maigaard om 2 uker for egguttak (ivf, ferskforsøk). Gjør dere noe spesielt i prøvetida sånn med tanke på mat og drikke, eller andre ting? Jeg har ikke endret noe på livsstilen, tenker vel egentlig at det bare er eggene mine som er altfor gamle og at det er derfor vi sliter. Og vet ikke helt om jeg klarer å ha trua lenger. Akkurat nå er motivasjonen min "å stå løpet ut", sånn at vi vet at vi prøvde det vi kunne. Men kanskje det hjelper å spise avokado hver dag (eller sjokolade:D) eller akupunktur, eller noe? Har dere noen triks?
 
Ville bare sende en oppmuntrende klem, håper dette går veien uansett!:Heartred

Hei Saltvann! Ville gjerne be deg om råd, sidan du har vore i samme situasjon. Var på UL-kontroll på klinikken i dag og har kun éin stor og moden follikel denne gongen også og fire små. Skikkeleg skuffa!! :arghh: No anbefaler klinikken oss å gjera egguttak som planlagt, ettersom inseminasjon ikkje har funka. Men kjenner at eg mista veldig håpet i dag... Du har altså gjort uttak med kun éin moden follikel? Er det slik at du kun får 1-2 modne folliklar uavhengig av stimulering? Første runden på Menopur hadde eg i det minste 4 som resulterte i 3 egg ut...
 
Hei Katch, velkommen hit, så kjekt at du vil følge oss her inne! Ønsker deg massevis av lykke til med ruging og testdato, du må holde oss oppdaterte, herlighet så spennende, kjente sommerfuglene i magen her nå faktisk:joyful::signs003:Heartred

38 år, Spiren, IVF, Bemfola 150, fyremadel, et Aid, første IVF. forsøk på barn nummer 2, første kom etter to aid-forsøk vek Riksen.
Innsett 25.5 og testdag 8/6.
 
Ble drygt å vente til testdato. :pSå nå er det bare å fortsette med bekymringene, forhåpentligvis i lang tid framover :smiley-angelic001:happy090
 

Vedlegg

  • 20200603_063641.jpg
    20200603_063641.jpg
    15,2 KB · Visninger: 79
Ble drygt å vente til testdato. :pSå nå er det bare å fortsette med bekymringene, forhåpentligvis i lang tid framover :smiley-angelic001:happy090
Wow, det ser lovande ut, hurraaaa! Håpar det er terminspire og at me andre kjem snart etter! ❤️
 
Oppdatering: Hadde mitt andre uttak i dag, heldigvis var det eit egg der!! ❤️ Men dei fire andre eggposane var dessverre for små. Sædprøven til mannen var også fin, så me kom oss gjennom dei to første hindera iallfall. No blir det nervepirrande venting fram mot telefon i morgon med beskjed om egget er blitt befrukta eller ikkje...

Drømmen er jo at dette - mot alle odds - viser seg å vera gullegget vårt!!! :smiley-angelic001
 
Herlighet så spennende dette er, og så bra at dere fikk ett egg ut, håper virkelig det er det ene gullegget dere trenger, massevis av lykke til!!! Krysser alt jeg har!!!:smiley-angelic001:signs003:love7

Oppdatering: Hadde mitt andre uttak i dag, heldigvis var det eit egg der!! ❤️ Men dei fire andre eggposane var dessverre for små. Sædprøven til mannen var også fin, så me kom oss gjennom dei to første hindera iallfall. No blir det nervepirrande venting fram mot telefon i morgon med beskjed om egget er blitt befrukta eller ikkje...

Drømmen er jo at dette - mot alle odds - viser seg å vera gullegget vårt!!! :smiley-angelic001
 
Herlighet så spennende dette er, og så bra at dere fikk ett egg ut, håper virkelig det er det ene gullegget dere trenger, massevis av lykke til!!! Krysser alt jeg har!!!:smiley-angelic001:signs003:love7
Takk, Vårsol! Ventar i spenning her.... :dead:
 
Takk, Vårsol! Ventar i spenning her.... :dead:
Herlighet så spennende dette er, og så bra at dere fikk ett egg ut, håper virkelig det er det ene gullegget dere trenger, massevis av lykke til!!! Krysser alt jeg har!!!:smiley-angelic001:signs003:love7

Dårlege nyheiter på oss, dessverre. Egget er ikkje blitt befrukta. :arghh: Så eg kan settast på avbrutt forsøk. Så utruleg kjipt!! :(
 
Jippi, mensen er ENDELEG her!!! Juba baluba! :smiley-bounce012 Trudde ikkje at eg skulle sei det som prøvar... Men det har altså vore ekstremt tøft psykisk å vera sånn på overtid med mensen. Endte på 43 dagar til slutt, har vanlegvis 26. Syklusen har eg i det minste hatt kontroll på i desse to åra som prøvar...

Uansett, no er me i gang med ny og spennande protokoll, så eg kan flyttast til stimulerer, hurra!

Skal prøva lykken med mildare stimulering denne månaden, kombinasjon av Letrozol og Menopur. Håpar veldig for oss alle!!! ❤️
 
Hei! Jeg stimulerer også nå. Jeg skulle egentlig begynne på progynova på dag 21, men det ble til at planene ble endret. Jeg startet istedenfor med stimulering på mensen som kom forrige onsdag. Så dag 4 idag, ultralyd 12 juni. Spent!!
 
Så spennende Vintermor, nærmer seg veldig nå for deg!:Heartred Jeg har vært igjennom 2 forsøk nå i vår, første gang var jeg veldig travel og aktiv og hadde en stressende tid på jobb, 2. gang var jeg delvis sykemeldt og mye mer i ro, ingenting hjalp noe særlig kan man si:joyful: Så får legge meg på en mellomting denne gangen tenker jeg og
prøve å være litt mer laidback, nå vet jeg i det minste hva jeg går til og hvordan det fungerer, det føles betryggende og gjør meg mer avslappet, som sikkert er en god ting:joyful: Har heller ikke endret noe på livsstilen, bortsett fra å ta daglig kosttilskudd, spent om andre har noen gode tips å komme med:happy:

Hei! Så spennende!! Jeg stimulerer også. Jeg spiser sunt, går tur omtrent hver dag (er i permisjon med 1 1/2 åring) Jeg tar tran hver dag, drikker i underkant av 3 dl kaffe hver dag (3 små kaffe), spiser avokado hver dag og en del proteiner. Tenker positive tanker! Jeg hadde et mislykket forsøk i mars, men da hadde jeg litt dårlig magefølelse. Jeg hadde dårlig mage i 18 dager rett før forsøket. Koronaen hadde kommet og jeg hadde innsett på dag to. (Med andremann hadde jeg innsett på dag 3 og har stor tro på det.) På forrige innsett fikk jeg beskjed om at egget var en C, noe som gjorde st forventningene falt. I tillegg begynte jeg å smugteste tidlig, det skal jeg ikke gjøre denne gangen. Jeg håper og har bedt om innsett på dag 3, uttak dag 13 slik som med andremann. (Så lenge det er bra for egget selvsagt!) Jeg vil ikke vite kvaliteten på egget og skal kun teste en gang. Positive tanker har såååå mye å sixsmile9xsmile9xsmile9
 
Ånei Så kjipt! Føler med deg. Hatt avbrutt selv tidligere. Prøver dere igjen? Styrkeklem!
Takk! ❤️ Og ja, me gir ikkje opp enno! Me har jo fått eit barn naturleg før og veit at det kan gå. Har uansett fortsatt eitt forsøk igjen hos Hausken. Men har bedt om samtale med lege og sjukepleiar om vegen vidare og korleis me kan få fram fleire egg, som er den store utfordringa.
 
Takk! ❤️ Og ja, me gir ikkje opp enno! Me har jo fått eit barn naturleg før og veit at det kan gå. Har uansett fortsatt eitt forsøk igjen hos Hausken. Men har bedt om samtale med lege og sjukepleiar om vegen vidare og korleis me kan få fram fleire egg, som er den store utfordringa.


Good :happy: Ja, lite egg her også. Denne gangen kombinerer jeg menopur og bemfola. Bemfola skal bidra til å utvikle flere egg før uttak. Så spent på om det funker! Ja, selvfølgelig kommer det til å gå!! :)
 
Back
Topp