Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Takk for det, men føler jeg har mer enn nok med gjengen her inne :laughing001 I positiv forstand :) Ja, jeg får innimellom noen tanker om jeg deler for mye. Håper ikke det. Håper kvelden din er fin :)
Nei, nei, nei! Absolutt ikkje! No er det ferdig pynta her, no gler me oss til i morgon! Kos deg masse med dei du er glad i. ❤️

Oppdatering meg, jeg fikk disse i går 4+0 :love017 Er fortsatt liiiiivredd for at det skal ende i kjemisk igjen:( Håper spiren holder hele veien denne gangen:smiley-angelic001

F1D8A166-13F9-4F50-9665-9B9543157741.jpeg

Oppdatering meg, jeg fikk disse i går 4+0 :love017 Er fortsatt liiiiivredd for at det skal ende i kjemisk igjen:( Håper spiren holder hele veien denne gangen:smiley-angelic001

Vis vedlegget 344401
Wiiiiiiii!!! Så fantastisk!!! Har ikkje fått med meg at du har gjort nytt fryseforsøk eingong eg... Kryssar alt av fingrar og tær for at spiren klamrar seg fast heilt til mål!

:smiley-bounce016

ÅHHHHHH!!! Så gode nyheter, kjære deg!!! :) :) :) Tenk positivt! Hurra!! :) :)
Gratulerer :Heartred
Sender gode tanker og en klem din vei
Wiiiiiiii!!! Så fantastisk!!! Har ikkje fått med meg at du har gjort nytt fryseforsøk eingong eg... Kryssar alt av fingrar og tær for at spiren klamrar seg fast heilt til mål!

:smiley-bounce016

Tusen takk alle sammen:love017 Er fortsatt veldig uvirkelig:wideyed: Kan liksom ikke fatte at det har klaffet, og venter hele tiden på at noen skal sprekke boblen min. Spes siden jeg har veldig lite symptomer, kun ømme pupper innimellom.
Skal ta blodprøver på mandag, så krysser fingrene for at klinikken er fornøyd med HCG nivået:smiley-angelic001

Hei jenter.
Jeg har ikke fått fulgt så mye med de siste måneder, da jeg har vært innlagt med svangerskapsforgiftning og fødte en herlig liten gutt for få uker siden. Helt frisk og perfekt heldigvis.

Jeg har fulgt med dere i hele svangerskapet, og kjent å både sorg og gleder dere deler herinne.

Jeg vet hvordan både oppturer og nedturer føles. Hadde 5 forsøk for å få første barn, så 3 runder etter dette uten noe positivt svar. Etter flere år prøvde vi ivf igjen og jeg ble utrolig nok gravid i første forsøk! Ble overstimulert, innlagt og hadde en MA etter vi hadde sett hjertet slå. Det er noe av det vondeste jeg har opplevd og jula i fjor bestod av mange tårer.
Vi hadde en mnd pause og prøvde igjen. Ble gravid og det ble til den perfekte gutten som ligger og sover ved siden av meg nå.

Jeg deler historien egentlig bare for å vise at det faktisk kan gå! Plutselig lykkes det, selvom man ikke helt tror på det selv. Jeg blir 42 år i det nye år.

Sender en klem til dere som har det vanskelig nå. Blir bare lei meg av å se hvor mye sorg og motgang flere av dere har hatt. Klem fra meg.

Hei jenter.
Jeg har ikke fått fulgt så mye med de siste måneder, da jeg har vært innlagt med svangerskapsforgiftning og fødte en herlig liten gutt for få uker siden. Helt frisk og perfekt heldigvis.

Jeg har fulgt med dere i hele svangerskapet, og kjent å både sorg og gleder dere deler herinne.

Jeg vet hvordan både oppturer og nedturer føles. Hadde 5 forsøk for å få første barn, så 3 runder etter dette uten noe positivt svar. Etter flere år prøvde vi ivf igjen og jeg ble utrolig nok gravid i første forsøk! Ble overstimulert, innlagt og hadde en MA etter vi hadde sett hjertet slå. Det er noe av det vondeste jeg har opplevd og jula i fjor bestod av mange tårer.
Vi hadde en mnd pause og prøvde igjen. Ble gravid og det ble til den perfekte gutten som ligger og sover ved siden av meg nå.

Jeg deler historien egentlig bare for å vise at det faktisk kan gå! Plutselig lykkes det, selvom man ikke helt tror på det selv. Jeg blir 42 år i det nye år.

Sender en klem til dere som har det vanskelig nå. Blir bare lei meg av å se hvor mye sorg og motgang flere av dere har hatt. Klem fra meg.

Takk som deler og gratulerer så mye med sønnen din :Heartbigred Det er godt for alle å lese solskinnshistorier her inne :) Ble gutten din født prematurt?
Nyt julen med skjønningen din :) :Heartred

Last edited:
Så gla
Tusen takk alle sammen:love017 Er fortsatt veldig uvirkelig:wideyed: Kan liksom ikke fatte at det har klaffet, og venter hele tiden på at noen skal sprekke boblen min. Spes siden jeg har veldig lite symptomer, kun ømme pupper innimellom.
Skal ta blodprøver på mandag, så krysser fingrene for at klinikken er fornøyd med HCG nivået:smiley-angelic001[/QUOTE

Så glad på dine vegne :) Jeg krysser fingrene mine sammen med deg, skal du vite :Heartred

Så glad på dine vegne :) Jeg krysser fingrene mine sammen med deg, skal du vite.

Takk som deler og gratulerer så mye med sønnen din :Heartbigred Det er godt for alle å lese solskinnshistorier her inne :) Ble gutten din født prematurt?

Jeg synes det er en solskinnshistorie og det hadde jeg behov for å lese selv. Han ble født i

Jeg synes det er en solskinnshistorie, og det hadde jeg bruk for å lese selv husker jeg.
Da jeg ble gravid første gang hadde jeg gitt helt opp. Var deprimert tror jeg. Slapp alle forventninger og plutselig satt hun!

Hadde svangerskapsforgiftning begge ganger, men klarte å komme meg inn i uke 37 ved hjelp av medisiner og innleggelser

Jeg synes det er en solskinnshistorie og det hadde jeg behov for å lese selv. Han ble født i

Jeg synes det er en solskinnshistorie, og det hadde jeg bruk for å lese selv husker jeg.
Da jeg ble gravid første gang hadde jeg gitt helt opp. Var deprimert tror jeg. Slapp alle forventninger og plutselig satt hun!

Hadde svangerskapsforgiftning begge ganger, men klarte å komme meg inn i uke 37 ved hjelp av medisiner og innleggelser

Absolutt en solskinnshistorie :) Jeg lurte fordi jeg fikk svangerskapsforgiftning med førstemann, og vannet gikk i slutten av 35. Med yngstemann gikk vannet uforklarlig i uke 21, og han ble født i uke 27. Husker selv jeg ønsket noen solskinnshistorier tiden jeg lå innlagt :)

Solskinnshistorier har absolutt mye å si for de som befinner seg i tilsvarende situasjon :Heartred

Hei jenter! Testkjøret er igang :p Jeg hadde ikke startet så tidlig, hadde det ikke vært for at jeg skal øke stoffskiftemedisinen ved positiv test. 9 dpo idag. Jeg kan skimte en skygge om jeg legger godviljen til :rolleyes: Dere ser den nok ikke, men legger ved bilde likevel :)

Vedlegg

• 20201227_095655.jpg
    20201227_095655.jpg
    14 KB · Visninger: 100
Last edited:
Hei jenter! Testkjøret er igang :p Jeg hadde ikke startet så tidlig, hadde det ikke vært for at jeg skal øke stoffskiftemedisinen ved positiv test. 9 dpo idag. Jeg kan skimte en skygge om jeg legger godviljen til :rolleyes: Dere ser den nok ikke, men legger ved bilde likevel :)
Så spennende og nervepirrende på nytt❤️ Håper så for dere, hadde vært en fin nyttårsgave ❤️Skal følge med på testene dine , krysser for to streker snart ❤️❤️

Så spennende og nervepirrende på nytt❤️ Håper så for dere, hadde vært en fin nyttårsgave ❤️Skal følge med på testene dine , krysser for to streker snart ❤️❤️

Ja, veldig spennende! Har ikke helt trua, det ble bare to runder. Tusen takk :Heartred Jeg tester hver morgen. Har dere det fint? Håper dere finner litt glede i juledagene til tross for alt det triste. Snart nytt år og nye muligheter :)

Ja, veldig spennende! Har ikke helt trua, det ble bare to runder. Tusen takk :Heartred Jeg tester hver morgen. Har dere det fint? Håper dere finner litt glede i juledagene til tross for alt det triste. Snart nytt år og nye muligheter :)
Joda, dagene går....er utrolig sliten etter 7 dager med mye blødninger , så håper det stopper opp snart.

Jeg tok en til nå, tidlig stav. Kunne ikke skimte noe, så det er vel lite håp. Men da ser jeg fremover til inseminasjon i januar :)

I den vellykkede samtalen jeg hadde på klinikken sist, ( :excited001 )mente legen at jeg skulle ta 150 menopur pr kveld, ikke 300 slik den andre legen hadde satt opp plan for. På den måten ville jeg ha mer medisin igjen til senere inseminasjon. Da jeg fikk ny plan derfra, står det plutselig 75 menopur hver kveld. Rart. Så jeg skal skrive mail og si at jeg vil ha såpass mye at jeg slipper to fine egg ved eggløsning. Man må jo gjøre det som er best for hvert forsøk/ivf, ikke tenke at man skal "spare" til senere.

Solomor; fikk du tatt blodprøve idag? Får du svar imorgen?

Håper alle har en fin jul :) Vi er på fjellet omgitt av masse sne, deilig!

Solomor; fikk du tatt blodprøve idag? Får du svar imorgen?

Håper alle har en fin jul :) Vi er på fjellet omgitt av masse sne, deilig!

Så ikke den før nå jeg:sorry: Tok HCG prøver i går 18 dpo og sen var på 1030 :love7 Hun var veldig optimistisk og mente at jeg ikke trengte å ta en ny prøve for å sjekke dobling:happy: Så jeg håper at spiren sitter frem til termin:smiley-angelic001

Så deilig med jul på fjellet :shy: Har jobbet omtrent hele jula jeg, men har fri nå i to dager før jeg skal jobbe nyttårsaften og 1.nyttårsdag:sick009

Back
Topp