Nei, nei, nei! Absolutt ikkje! No er det ferdig pynta her, no gler me oss til i morgon! Kos deg masse med dei du er glad i.Takk for det, men føler jeg har mer enn nok med gjengen her inneI positiv forstand
Ja, jeg får innimellom noen tanker om jeg deler for mye. Håper ikke det. Håper kvelden din er fin
![]()
I positiv forstand
Er fortsatt liiiiivredd for at det skal ende i kjemisk igjen

Kan liksom ikke fatte at det har klaffet, og venter hele tiden på at noen skal sprekke boblen min. Spes siden jeg har veldig lite symptomer, kun ømme pupper innimellom.
Det er godt for alle å lese solskinnshistorier her inne
)mente legen at jeg skulle ta 150 menopur pr kveld, ikke 300 slik den andre legen hadde satt opp plan for. På den måten ville jeg ha mer medisin igjen til senere inseminasjon. Da jeg fikk ny plan derfra, står det plutselig 75 menopur hver kveld. Rart. Så jeg skal skrive mail og si at jeg vil ha såpass mye at jeg slipper to fine egg ved eggløsning. Man må jo gjøre det som er best for hvert forsøk/ivf, ikke tenke at man skal "spare" til senere.
Tok HCG prøver i går 18 dpo og sen var på 1030
Hun var veldig optimistisk og mente at jeg ikke trengte å ta en ny prøve for å sjekke dobling
Så jeg håper at spiren sitter frem til termin
Har jobbet omtrent hele jula jeg, men har fri nå i to dager før jeg skal jobbe nyttårsaften og 1.nyttårsdag