Hei søta Selv om du er trist, så skriver du litt morsomt likevel. Sånn som at mannen ikke aner hva han tar Jeg tar følgende: Q10 uniqinol (200 mg daglig), ekstra tilskudd av D-vitamin. (Tok blodprøve hos ny fastlege, og han mente det var for lavt. Det er viktig ifht å bli gravid.) Omega 3 (2 kapsler daglig), multivitamin og folat.
Jeg syns selvfølgelig det er positivt med lutinus/crinone, albyl-e og prednisolon som støttemedisin, da jeg gikk på dette da jeg fikk 2 positive i høst/vinter. MAS! Det kan da ikke skade og prøve iallfall. Albyl-e starter jeg med allerede første mensdag. Det jeg gjorde denne gangen, kontra sist, da det ikke var noen egg, var å starte på Trisekvens ved forrige mens første dag. Det tok jeg i "egen regi", men klinikken visste jeg tok dem. Si du vil prøve noe annet
Jeg skal seriøst begynne med Q 10 i morgen, bare latskap at jeg ikke har starte på det tidligere.
Denne gangen brukte jeg verken varmeflaske eller ullsokker føltes ut som jukset litt, så sokkene skal tilbake ved neste forsøk. Jeg ser nå at jeg skriver og tenker som om vi har tatt en beslutning om at de blir nytt forsøk, men det er ikke helt avklart altså
Jeg hadde også litt lavt nivå av D vitamin, så du må ta tilskudd sier legen. Men jeg tar jo allerede tilskudd, sier jeg. Så da økte jeg mengden tilsvarende det gamle personer skal ta.