Vi over 38 ❤️

Samme syklus som innsett?
Syklusen før.
Kunne du ikke gjøre det i samme syklus?
Det spurte jeg ikke om. Visste når jeg skulle ha neste forsøk og tok antibiotikakuren syklusen før det.
Mener jeg har lest flere her inne som har tatt kuren samme syklus som innsett. Tror ikke det skal være noe problem. Mener at de på Aleris også sa de også at det ville kunne mulig å ta en evt antibiotikakur samme syklus som innsett.

Mener jeg har lest flere her inne som har tatt kuren samme syklus som innsett. Tror ikke det skal være noe problem. Mener at de på Aleris også sa de også at det ville kunne mulig å ta en evt antibiotikakur samme syklus som innsett.
Ja, helt sikkert mulig. Det var litt styr med de pillene (med tanke på hva slags mat og drikke de bør og ikke bør tas sammen med), og jeg syntes det var veldig deilig å ha kuren unnagjort før jeg skulle starte med stimulering og diverse støttemedisiner osv. Uansett så funket det jo, jeg ble gravid på det innsettet.

Hvilken antibiotika har dere fått? Når i syklus ble den tatt?

Må man ha over 50 innlegg for å bli medlem av lukket gruppe? Eller kan det gis unntak? Jeg synes det er dumt om jeg må spamme gamle tråder for å få tilgang, men gjør det jo gjerne hvis det er det som må til. :angelic:
Jeg har også prøvd å få tilgang men fikk også beskjed om at jeg ikke hadde nok innlegg på assistert. Vet at jeg har det pga var mye her inne i 2017-2018 men de vises ikke. Plutselig blir det vel over 50 :cool:

Hvilken antibiotika har dere fått? Når i syklus ble den tatt?
Jeg har ikke fått antibiotika, men vet at mange har fått Doksycyklin 14 dagers kur fra 2. syklusdag. Men det er jo hovedsakelig hvis man har fått påvist endometritt (betennelse i livmor). Det kan påvises ved endometrierest :)

Jeg har også prøvd å få tilgang men fikk også beskjed om at jeg ikke hadde nok innlegg på assistert. Vet at jeg har det pga var mye her inne i 2017-2018 men de vises ikke. Plutselig blir det vel over 50 :cool:
Vi får vel bare sitere og svare hverandre da. Hehe! Jeg har vært medlem en stund men ikke skrevet så mye, men får vel bare gjøre det så jeg får kommet inn i gruppa. :)

Må man ha over 50 innlegg for å bli medlem av lukket gruppe? Eller kan det gis unntak? Jeg synes det er dumt om jeg må spamme gamle tråder for å få tilgang, men gjør det jo gjerne hvis det er det som må til. :angelic:
Det er ulike regler på de ulike underforumene. Tror du må ha et ordentlig brukernavn også. Ville spurt i den tråden med info om skjult forum, så når du rette vedkommende.

En liten oppdatering herifra: Ultralyd i går: ledende folikkel 21mm, MAKSIMAL på monitor i dag og egginnsett på søndag!
Så fint med en oppdatering! Jeg har lurt på hvordan det har gått med deg. Så spennende med innsett på søndag! Jeg har fått time til innsett på tirsdag, så vi er nesten synkrone.

Så fint med en oppdatering! Jeg har lurt på hvordan det har gått med deg. Så spennende med innsett på søndag! Jeg har fått time til innsett på tirsdag, så vi er nesten synkrone.
Nei, så gøy! Da er det bare å stålsette seg for ventetiden til testing. Det kan jo bli en prøvelse!

begynte med Cyclogest i dag tidlig og synes jeg allerede har murringer. Kommer bivirkningene så kjapt? Eller er dette tilfeldig? Noen som har erfaringer med denne?

Back
Topp