Vi over 38 ❤️

Fikk endelig telefon fra klinikken. Har ventet på den i hele dag! :nailbiting:

Det er fremdeles 3 embryo som henger med nå på dag 4, så da blir det mest sannsynlig innsett av blasto i morgen. Hurra! :excited001

Det er fremdeles 3 embryo som henger med nå på dag 4, så da blir det mest sannsynlig innsett av blasto i morgen. Hurra! :excited001

Gratulerer!
Ser ut at det stemmer, det du mente: færre egg - bedre kvalitet.

Gratulerer!
Ser ut at det stemmer, det du mente: færre egg - bedre kvalitet.

Ja, det kan nesten virke sånn, uten at jeg skal slå det fast altfor bastant.

Jeg har like mange embryo med på dag 4 som da jeg fikk ut 11 (nå fikk jeg jo ut 6). Men det er tydelig at det er syklusene som er ulike også. Har gått på akkurat lik medisin og dose som sist, til og med stimulert like lenge.

Hurra

Hurra, så bra :Heartred

Så bra! Håper på to i fryseren og en som gror seg fast❤️

Fikk ut 4 egg totalt i dag, 3 fine eggposer + 1 liten som nok ikke var moden. Da får vi atter en gang håpe at det blir en hyggelig telefon i morgen tidlig! :nailbiting:

Fantastisk!! Heia desse tre! ❤️❤️❤️

Fikk ut 4 egg totalt i dag, 3 fine eggposer + 1 liten som nok ikke var moden. Da får vi atter en gang håpe at det blir en hyggelig telefon i morgen tidlig! :nailbiting:
Herleg!!! Samme som eg hadde no sist runde og fekk iallfall éin blastocyst. Ventar fortsatt på svar på PGT-A testen, men likevel. Kryssar fingrane for god utvikling dei neste dagane!!! :smiley-angelic001

Bra. Gratulerer!
Var det slik som forventet etter UL kontroll?
Gikk uttaket bra?

Jeg hadde også 3 follikler i vekst sist dem sjekket.
Det var flere små som det ikke var fart i.
Blir glad hvis jeg får de tre og innsett.
Satte dobbel trigger i går: Ovitrelle+Gonapeptyl. Og fikk litt vondt i venstre eggstokk i dag.
Håper at de 3 eggene kommer hele, fine og modne ut i morgen, håper på riktig befruktning og at noen klarer seg til innsett.

Hurra for uttak! Håper det gikk fint :Heartred Og så krysser jeg alt jeg har for at eggene befruktes og klarer seg videre :smiley-angelic001

Lykke til med uttak i dag, @Lysi :Heartred

Takk!
Vi er på plass i klinikken.
4.gang, men spent som første.
Nytt stimskjema og trigger, få egg på UL, vondt siste gang i mai, og venstre eggstokk som oppfører seg merkelig,- gjemmer seg bak livmora og var øm i går,- gruer meg skikkelig.
Setter stor pris på støtten akkurat nå!

Takk!
Vi er på plass i klinikken.
4.gang, men spent som første.
Nytt stimskjema og trigger, få egg på UL, vondt siste gang i mai, og venstre eggstokk som oppfører seg merkelig,- gjemmer seg bak livmora og var øm i går,- gruer meg skikkelig.
Setter stor pris på støtten akkurat nå!

Ååååh, kjære deg :Heartred Skjønner at du er spent! Krysser alle fingre for et vellykka uttak og gode egg :smiley-angelic001

Back
Topp