Vi med uregelmessig- eller lang syklus

Siden november. Og for meg som er vant til klokkerene sykluser så er dette utrolig frustrerende. Alltid vært helt punktlig med syklus på 28 dager og el alltid rundt dag 13-15. Jeg er også meget fruktbar til vanlig, begge barna mine satt på 1 og 2 pp tidligere. Så denne gang er en skikkelig tålmodighetsprøve for meg
Skjønner godt du blir utålmodig. Jeg har alltid hatt uregelmessige sykluser så tenker ikke så mye på det.
 
2CC307B6-5042-4A2E-9DED-CF0D1075F2AF.jpeg




Nå har jeg hatt slike sterke EL tester 3 dager på rad, verken svakere eller sterkere enn dette. Ikm var igår...negative g tester, ihvertfall på 25mlu..

Er dette vanlig? Kan det være et tegn på at TR kommer? Eller kan jeg ha en ny EL 2 uker etter forrige..?
 
Vis vedlegget 253141




Nå har jeg hatt slike sterke EL tester 3 dager på rad, verken svakere eller sterkere enn dette. Ikm var igår...negative g tester, ihvertfall på 25mlu..

Er dette vanlig? Kan det være et tegn på at TR kommer? Eller kan jeg ha en ny EL 2 uker etter forrige..?

Jeg får slike i 3-4 dager før TR banker på døren... men håper det er EL hos deg!
 
Hiver meg med i denne tråden, har hatt lange sykluser etter ppille slutt april 2017. Har vert hos privat gyn og fått provera, er nå på cd 8 etter første runde med provera og venter spent på om el dukker opp..
 
Ikke så uregelmessig, men lengre enn nødvendig. 40 dager ganske nøyaktig. Hadde vært så mye greiere å fått tr på dn fast dato hver mnd som jeg hadde før jeg fikk barn.. nå er det først nylig jeg har satt meg inn i dette med sykluser og har skjønt at det ikke er tr som er forsinket hele tiden, men at jeg faktisk har 40 dagers syklus.
 
Hvordan gikk det med dere i tråden her? Jeg sliter med uregelmessige sykluser. Har vært på GU med ultralyd: ingenting galt. Har tatt blodprøver: alt normalt.
I tillegg er typen på sjøen halve året (hver tredje uke). Begynner å bli rimelig utålmodig.
Har tidligere hatt høyt stoffskifte, men det er regulert og sjekkes månedlig.
Ble gravid i juli i fjor, men mista det i september. Blighted ovum(?) viste det seg å være.
Håper dere har fått det til, og har noen tips til hva jeg bør gjøre. Be om Provera som nevnt over eller?
 
Back
Topp