Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt lange sykluser lenge? Jeg er vant til det. Når vi ikke prøver er det egentlig bare kjekt. Under prøvingen er det noe helt annet.Er på CD 58 i dag[emoji849] her skjer det fint lite [emoji53] masse aktivitet i magen men lite som kommer ut [emoji23][emoji23][emoji85]
Det skjønner jeg godt! Gidder ikke jeg heller, legen er heldigvis enig så jeg fikk henvisning til sykehuset allerede i februar, det har bare vært lang ventetid. Gynekologpraksisene har like lang ventetid, så har ikke hatt så mye annet valg enn å vente [emoji85]
Hatt lange sykluser lenge? Jeg er vant til det. Når vi ikke prøver er det egentlig bare kjekt. Under prøvingen er det noe helt annet.
Jeg og. Syklusene mine lever seriøst sitt eget liv.
Trodde jeg hadde ikm idag, men hadde positiv El test både igår og idag.
Irriterende å ikke ha kontroll på dette ;(
No shit.. jeg også trodde jeg hadde ikm her for noen uker siden, og da ble el testen positiv, men kroppen klarte likevel ikke el[emoji849] så her er alt bananas om dagen. I går hadde jeg sjukt vondt i korsryggen og i begge eggstokkene, så vet ikke hva det kom av[emoji849]
Samme her. Har i god tro gått rundt og trodd at det var graviditetssymptomer. Spesielt når jeg får ørten skyggestreker på nesten alle graviditetstestene jeg har tatt. Blir jo så skuffet!
Når kan man utrede for slikt? Har prøvd i et år snart. Fyller 31 imorgen også så er vel ikke på min side den alderen ihvertfall:/
Har dere prøvd lenge eller?
Du kan nok få utredning nå når du har gått 1 år[emoji106] jeg vet selv at jeg er fruktbar og kan bli gravid. Jeg sliter kun fordi prevensjonen jeg fikk på før jeg sluttet har ødelagt hele syklusen min. Dette var noe jeg ikke ble opplyst om da jeg fikk den[emoji53] men den har ingen påvirkning av mine sjangser for å bli gravid. Den bare klusser til eggløsningen noe voldsomt. så her må jeg bare få litt hormoner som starter systemet mitt igjen så kan jeg heldigvis få tilbake eggløsningen min igjen[emoji106] men er så utålmodig av meg og en rastløs sjel[emoji85]
Jeg har også vært gravid og født er friskt barn en gang, men det er 7 år siden nå. Mye kan ha skjedd siden den tid. Hadde også en SA i januar. Så jeg KAN jo bli gravid.
Denne eggløsningen er noe dritt ja. Hvilken prevensjon brukte du? Jeg hadde hormonspiral. Vet at jeg Ikke skal bruke det flere ganger ihvertfall, for det kan jo være den som har ødelagt syklus.. men hva vet jeg
Slenger meg også på her inne. Har siden jeg sluttet på p-piller i juli hatt sykluser på 35-49 dager (med unntak av en syklus på 15 dager). Nå er jeg på CD 50 i denne syklusen, så håper den er ferdig snart!
Jeg gikk på p sprøyte [emoji849] og etter å ha lest rundt på den skulle jeg ønske jeg aldri satt den, og at legen min opplyste godt nok om ettervirkningene av den. Helt fantastisk å gå på, ingen mens ingen vondter men lager ett problem etter man slutter ja. Så jeg velger å bruke provera for å sette igang mensen om den ikke er komt innen gynekolog timen min. Orker ikke gå i ett år å vente på den skal komme av seg selv[emoji849] blir ikke yngre med åra heller[emoji23]
Nei det er jo den hersens alderen da....
tror jeg har tatt litt for gitt denne fruktbarheten min jeg, siden jeg ble gravid ved et uhell for 7 år siden... skal aldri ta noe for gitt i livet mitt igjen
Ja jeg elsket jo spiralen, da målet mitt var å IKKE bli gravid, for mensen omtrent forsvant jo etterhvert og hadde ingen trøbbel med den. Men ser jo hvor dumt det er når man en dag endrer kurs...
Ja vi ombestemte oss for barn, skulle ikke ha fler. Men nå vil vi ha en til. Så jeg skal iallfall prøve å holde positiviteten oppe men merker enkle dager får jeg litt nok[emoji23][emoji85]
Ja ikke sant, får bare lyst til å gi opp alt sammen .....men vi vet vel alle at det er det som fungerer aller dårligst om man skal vinne løpet;p
Bare å holde motet oppe [emoji173]️
Ja motet oppe [emoji106] prøve iallfall [emoji23]
Ja det er det viktigste! Må ikke kimse av det [emoji173]️
Ut å kjøpe noen el tester nå siden det fremdeles stikker i eggstokkene og korsryggen dreper meg i dag[emoji85]
Kunne sikkert sendt over til deg, har sikkert 100 stk liggende hehe
Men ser jo ut som jeg kan få bruk for dem likevel fremover
G-testepause på meg ihvertfall nå. Blakker meg jo på dette opplegget..