Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer ❤️

Hjertelig takk! Håper så inderlig! Og er litt spent på om det evt er en eller to:shy:
Det er heldigvis ikke så lenge å vente før man finner ut av det med assistert. Tenk om du hadde måtte vente til uke 18.
 
Så utrolig spennende!!! :arghh:
Krysser alt jeg har for at den/de sitter :D er fare for twins siden du har satt inn to og du skriver her. Vi er 3 av 4 som satt inn to som venter twins her ;)
 
Det er heldigvis ikke så lenge å vente før man finner ut av det med assistert. Tenk om du hadde måtte vente til uke 18.
Håper bare det holder så lenge jeg:hilarious: Og glad det er ul alt i uke 7 :)
 
Så utrolig spennende!!! :arghh:
Krysser alt jeg har for at den/de sitter :D er fare for twins siden du har satt inn to og du skriver her. Vi er 3 av 4 som satt inn to som venter twins her ;)
Hadde vært så glad jeg da! Da hadde vi ikke behøvd flere runder med ivf :) Har ikke barn fra før og ønsker minimum to :)
 
Hvordan går det? Har du dagbok eller er du me i en gruppe? Har så lyst å se hvordan det går med deg framover :)
Hei! Så koselig at du tenker på meg :) Jeg er inne her og snoker på dere hele tiden :p Jeg er med i terminklubb i oktober. Jeg tok den første digitale i går, da var jeg 4+1 og fikk 2-3 på ukeindikatoren :rolleyes: Veldig fornøyd med det! Jeg fikk ikke det før 5+2 forrige gang. Så jeg håper virkelig at det å fortsette på lutinus +klexane er det som skal til for å opprettholde graviditeten. Er jo så tidlig enda, men får krysse fingrene:Heartred
 
Hei! Så koselig at du tenker på meg :) Jeg er inne her og snoker på dere hele tiden :p Jeg er med i terminklubb i oktober. Jeg tok den første digitale i går, da var jeg 4+1 og fikk 2-3 på ukeindikatoren :rolleyes: Veldig fornøyd med det! Jeg fikk ikke det før 5+2 forrige gang. Så jeg håper virkelig at det å fortsette på lutinus +klexane er det som skal til for å opprettholde graviditeten. Er jo så tidlig enda, men får krysse fingrene:Heartred
Åååå!!! Så fantastisk!! ! Om du får 3+ tidlig så kan det jo kaaanskje tyde på at begge har festet seg :) jeg fikk iallefall 2-3 14dpo og 3+ 19dpo
 
Åååå!!! Så fantastisk!! ! Om du får 3+ tidlig så kan det jo kaaanskje tyde på at begge har festet seg :) jeg fikk iallefall 2-3 14dpo og 3+ 19dpo
Det hadde vært utrolig fint :) Vi får vente i spenning litt til ;) Har fått time til ul 28.februar. Så håper jeg den/de hvert fall holder seg inne så lenge.
 
Dere som har prøvd innsett av fryseegg: hvor lang tid tok det fra tining til innsett? Rakk man se noe mer deling? Bekreftelse på vellykket tining?
 
Dere som har prøvd innsett av fryseegg: hvor lang tid tok det fra tining til innsett? Rakk man se noe mer deling? Bekreftelse på vellykket tining?

Du vet kanskje Babysyk91?
 
Dere som har prøvd innsett av fryseegg: hvor lang tid tok det fra tining til innsett? Rakk man se noe mer deling? Bekreftelse på vellykket tining?
Oi har ikke sett dette jeg.
Hos meg har de tatt opp todagersegg og latt dem dele seg videre til neste dag :)
 
Oi har ikke sett dette jeg.
Hos meg har de tatt opp todagersegg og latt dem dele seg videre til neste dag :)
Var du inne til ultralyd for å se om alt var klart hos deg før de begynte tiningen? Mitt eneste fryseegg var allerede 5 dager gammelt da det ble fryst, så tipper de ikke lar slike gro et døgn til, men vet 6-dagers fryseegg ikke er uvanlig på enkelte utenlandske klinikker.
 
Var du inne til ultralyd for å se om alt var klart hos deg før de begynte tiningen? Mitt eneste fryseegg var allerede 5 dager gammelt da det ble fryst, så tipper de ikke lar slike gro et døgn til, men vet 6-dagers fryseegg ikke er uvanlig på enkelte utenlandske klinikker.
Var på ultralyd en fredag for å sjekke hinna osv. og så fikk jeg eggløsning onsdagen etter og innsett fredag. Ingen sjekk imellom det
 
Var på ultralyd en fredag for å sjekke hinna osv. og så fikk jeg eggløsning onsdagen etter og innsett fredag. Ingen sjekk imellom det
OK. Da var altså sjekk av hinne før tiningen startet:) Det måtte jo vært fryktelig dumt om man sjekket den først etter at eggene ble tint.... Da lurer jeg bare på hvor lenge etter tining man setter inn blastocyster.
 
Jeg var på ul noen dager i forveien, og fikk da dato og tidspunkt for innsett. Hadde femdagers fryst egg.. Må ærlig innrømme at alt skjedde så fort når vi først kom dit, men kan ikke huske snakk om noe mer deling, men jeg er ganske usikker egentlig.. er så lenge siden nå:) Men de tinte egget samme dag som innsett iallefall.. Tror igrunnen de bare sa at embryoet var perfekt og klart for innsett.. beklager at jeg ikke kunne være mer til hjelp.. jeg glemte å notere ned opplevelsen rundt innsett så det er det eneste jeg mangler å kunne mimre tilbake til:)
 
Back
Topp