Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer ❤️

Han sier alltid 90 prosent, men han pekte mange ganger (sjekket vel 3-4 ulike ganger) og sa at han var veldig overrasket om det viser seg å være gutt :)
Jeg har inntrykk av at han sier 90% eller 95%, men har rett i 99,9% :)
 
Jeg tenkte ikke på å ta bilde av mitt :( Så gøy å ha. Min blastocyst liknet veldig på den første av de under. Hadde den samme fortetningen av celler inntil celleveggen på ett sted, i motsetning til mange andre som har cellesamling i midten som nr 2 der.
Vis vedlegget 241795Vis vedlegget 241798
Sånn som den øverste satt jeg inn første gang! Så kjipt at den slapp taket. De tror kroppen min sliter med progesteronproduksjonen og at det er derfor jeg har mistet to ganger.
 
Sånn som den øverste satt jeg inn første gang! Så kjipt at den slapp taket. De tror kroppen min sliter med progesteronproduksjonen og at det er derfor jeg har mistet to ganger.
Håper det er det som er feilen, for progesteron er jo noe du kan tilføre mer av. Min kropp blir gravid uansett hvor dårlig embryoet er. Jeg ble gravid hver gang jeg ikke brukte prevensjon med eksen min, men to ganger var det ikke levedyktig. Vi fant ut en stund senere at han hadde saktevoksende testikkelkreft, så sæden var ikke nødvendigvis bare frisk. Både moren min og søsteren min har to barn som ble til «når det ikke skulle gå an», altså til tross for ulik prevensjon, og én planlagt på første forsøk. Virkelig urettferdig at noen er superfertile, og andre må prøve i årevis. Jeg er taknemmelig for at jeg er i den heldige enden av skalaen. Særlig når jeg nå har en mann som såvidt har noen få sædceller som svømmer.
 
Håper det er det som er feilen, for progesteron er jo noe du kan tilføre mer av. Min kropp blir gravid uansett hvor dårlig embryoet er. Jeg ble gravid hver gang jeg ikke brukte prevensjon med eksen min, men to ganger var det ikke levedyktig. Vi fant ut en stund senere at han hadde saktevoksende testikkelkreft, så sæden var ikke nødvendigvis bare frisk. Både moren min og søsteren min har to barn som ble til «når det ikke skulle gå an», altså til tross for ulik prevensjon, og én planlagt på første forsøk. Virkelig urettferdig at noen er superfertile, og andre må prøve i årevis. Jeg er taknemmelig for at jeg er i den heldige enden av skalaen. Særlig når jeg nå har en mann som såvidt har noen få sædceller som svømmer.
Ja det er jo bare å fortsette på lutinus om det er problemet, så jeg håper det:) Veldig stor forskjell på folk ja! Mamma ble gravid med alle tre barna på første forsøk og min søster har hatt en frivillig abort. Jeg som virkelig ønsker barn derimot... rart med det ;) Går vel for oss en gang i fremtiden også:shy:
 
Ja det er jo bare å fortsette på lutinus om det er problemet, så jeg håper det:) Veldig stor forskjell på folk ja! Mamma ble gravid med alle tre barna på første forsøk og min søster har hatt en frivillig abort. Jeg som virkelig ønsker barn derimot... rart med det ;) Går vel for oss en gang i fremtiden også:shy:
Satser på at du får en liten en rundt 19.oktober jeg:)
 
Dere som er begeistra for statistikker og prosenter når det kommer til kjønn osv.. Hvordan finner man ut "sine" statistikker? Sliter med å formulere meg her kjenner jeg, så håper noen skjønner:happy090
 
Dere som er begeistra for statistikker og prosenter når det kommer til kjønn osv.. Hvordan finner man ut "sine" statistikker? Sliter med å formulere meg her kjenner jeg, så håper noen skjønner:happy090
Stort sett ved å Google det man er ute etter på engelsk med så mange stikkord man får til.
 
Første forsøk satt de inn to perfekte 5-dagers blatocyster, ble ikke gravid.
Andre forsøk var det en veldig god blatocyst- ble ikke gravid da heller.
Tredje forsøk satte de en som var gasnke så bra og en som var middels bra- fikk forklart at noen ganger så har det ikke så mye å si, selv de som har dårligere kvalitet etter opptiningen kan feste seg så derfor var det større sjanse å prøve med to enn bare en ( de kunne ikke fryse den ned igjen)
Så nå er jeg 11+2 [emoji847] det var tvillinger til å begynne med, men den ene utviklet seg ikke og har bare krympet og er nesten helt usynlig nå- de sa det var det beste som kunne ha skjedd i mitt tilfelle siden jeg har noe som kalles « unicournate uterus» dvs bare en halv livmor. Føler meg kjempe heldig og takknemlig for den lille som vokser. Lykke til alle sammen
 
1646A910-7769-4E46-A4EA-DCE7040E125A.jpeg Jeg lovet jo å holde dere oppdatert:) Fikk denne i går på 9 dpo, spent på om jeg ser en utvikling til i morgen :)
 
9BFC67AA-20E1-4CC5-AB90-D4133AAB161C.jpeg Ingen tvil i dag! Håper bare den/de vil klore seg fast i ni mnd nå:Heartred:smiley-angelic001 Takk for at dere holdt motet mitt oppe!!!
 
Back
Topp