Vi er på biljakt!

Jeg ville anbefalt toyota avensis 2009/2010 modell :) Vil og anbefale dere og lese NØYE om alle bilene dere vurderer! Vi kjøpte volvo til lissa kom, og har bare plagdes i mengder, å kostet mer, enn den har gitt glede. En venninne av meg kjøpte touran, og den røyk like etter...
Slik den bilen havnet på huggern, plages vw med på den modellen. Opel plages en del med rust osv, så det lønner seg virkelig å lese seg frem! Min mann jobber som kundeforhandler i bilforetning, og han ser virkelig hvilke bilder som blir mest kostet på, å mer skruvd på, enn kjørt med.... Med ca alle bilmerker er det et eller annet årstall de plagdes mer med akkurat et bestemt merke, enn f.eks 2 årstall etter da forhandlere forbedrer modellene. Noen ganger er gamle modeller bedre enn nye, og omvendt! Så gå grundig til verks! :)

Har noen erfaringer med Volvo ?
Jeg har v50 og sambo har v70, kjempe fornøyd med begge bilene :) v70en er jo større enn v50en og vi har brukt den når vi har nivøen min på besøk, plass til både hund og barnevogn i bagasjerommet :)
Er forsåvidt mye bedre komfort i v70en, men den er jo mye dyrere også da..

Audi A4 2010 modell :) veldig deilig bil og god plass:)

Vi kjøpte ny i fjord sommar rett før lille jenta kom til verden. Kjøpte Skoda Octavia og har plass til barnevogn (Emmaljunga) og hundebur + bagasje for helge overnatting :) Super fornøgd!

Jaaa :p måtte en heftig krangel til å for å skjønne at vi trengte en annen bil en golf
oj, hehe, golfane e jo veldig små syns no eg :P
Heldigvis har ikkje min kar så mykje peiling på bil som meg, så eg fekk bestemme :)
Du får komme med noken argument som om at han må hukse på at dokke skal ha barnesete inn i bilen og om han e lang i beina, eller du så kan det bli veldig trangt osv.. Sånne ting som har med babyen og gjere så han ikkje har så masse peiling på :P

oj, hehe, golfane e jo veldig små syns no eg :p
Heldigvis har ikkje min kar så mykje peiling på bil som meg, så eg fekk bestemme :)
Du får komme med noken argument som om at han må hukse på at dokke skal ha barnesete inn i bilen og om han e lang i beina, eller du så kan det bli veldig trangt osv.. Sånne ting som har med babyen og gjere så han ikkje har så masse peiling på :p

Ja de er jo det ! Men fikk det igjennom :)

Vi har Volkswagen sharan og er kjempe fornøyd. Det er en 7 seter og har kjempe bagasjeplass. Setter inn vognen (emmaljunga) uten å slå den sammen i tillegg til at vi har stort hundebur i:) den er ikke så pen å se til (synes jeg) men det er knall og kjøre. Har også 4x4.
Den er litt dyr i nyere modell, men kan fint få den i en rimeligere pris bare litt eldre:)

Min venninne har også vw Sharan og hun er veldig fornøyd. :) Hun måtte også ha plass til vogn og hund.

Jeg har en prius. Skal ikke bytte. Får lett to små i den! Meeen om jeg skulle bytta ville det blitt til en avensis :)

Her har vi opel zafira. Elsker bilen! God plass til barneseter:) litt trangt for sambo i passasjersete når sønnen vår på 2 sitt sete er bak på den siden, men nå er han 1.92 høy så litt vanskelig å finne en bil med så god plass uten å kjøpe kjempestor bil. Men nå kjører somregel han når vi er ute så er ikke noe problem:) får se hvordan det går når denne babyen trenger større sete.... men uannsett, er veldig fornøyd med zafira:)

Vi har opel zafira! Plass til både herkules hundebur til hundene og barnevogn baki. Eldre bil (2002 modell) men vi er fornøyd :-)

Nå kjører vi Volvo s60 fornøyd med den men ikke så god plass med to barn og da den ene blir en liten en så er det lite praktisk i mine øyne, gubben er ikke enig og vill ikke bytte :p jeg har veldig lyst til å bytte til Skoda superb :) så vi får se hva det blir til slutt ;)

Back
Topp