Vi kjører også mondeo, og er kjempe fornøyd! Stor og romsligVi har Ford Mondeo Kjempe fornøyd! God plass til både barnevogn og bagasje. God plass til store barneseter også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjører også mondeo, og er kjempe fornøyd! Stor og romsligVi har Ford Mondeo Kjempe fornøyd! God plass til både barnevogn og bagasje. God plass til store barneseter også
Jeg har v50 og sambo har v70, kjempe fornøyd med begge bilene v70en er jo større enn v50en og vi har brukt den når vi har nivøen min på besøk, plass til både hund og barnevogn i bagasjerommetHar noen erfaringer med Volvo ?
Vi kjøpte ny i fjord sommar rett før lille jenta kom til verden. Kjøpte Skoda Octavia og har plass til barnevogn (Emmaljunga) og hundebur + bagasje for helge overnatting Super fornøgd!
Har lurt på den samme
Veldig god bil Vi har og Cybex Sirona sete i bilen og, det passa heilt supert
Betalte 150000 kr for vår, 2007 modell og gått rundt 140000km
Typisk mannfolk heheHøres bra ut men gubben vil ha Volvo
Typisk mannfolk hehe
Dei e så firkanta! Bilane altså
oj, hehe, golfane e jo veldig små syns no egJaaa måtte en heftig krangel til å for å skjønne at vi trengte en annen bil en golf
oj, hehe, golfane e jo veldig små syns no eg
Heldigvis har ikkje min kar så mykje peiling på bil som meg, så eg fekk bestemme
Du får komme med noken argument som om at han må hukse på at dokke skal ha barnesete inn i bilen og om han e lang i beina, eller du så kan det bli veldig trangt osv.. Sånne ting som har med babyen og gjere så han ikkje har så masse peiling på
Jeg har en polo, vi har to faktisk. Kikket på en octavia... Anbefaler du det? Dette var en 2008 mod, 145k... Ikke råd til så mye mer tror jeg. Alternativet blir leasing.
Vi har Volkswagen sharan og er kjempe fornøyd. Det er en 7 seter og har kjempe bagasjeplass. Setter inn vognen (emmaljunga) uten å slå den sammen i tillegg til at vi har stort hundebur i den er ikke så pen å se til (synes jeg) men det er knall og kjøre. Har også 4x4.
Den er litt dyr i nyere modell, men kan fint få den i en rimeligere pris bare litt eldre