Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har startet på biljakt! Den jeg kjører er for liten, får ikke plass til barnevogn, så ser etter noe større til ca 200.000kr
Hva slags bil kjører du? Skal du bytte? Andre erfaringer eller anbefalinger?
Jeg signerer denne. Mondeo'n har veldig god plass. Vi hadde en BMW 5 serie først og den rommet ikke så mye som mondeo'n. I tillegg så er det en "billig" bil.Vi har Ford Mondeo Kjempe fornøyd! God plass til både barnevogn og bagasje. God plass til store barneseter også
Jeg har en polo, vi har to faktisk. Kikket på en octavia... Anbefaler du det? Dette var en 2008 mod, 145k... Ikke råd til så mye mer tror jeg. Alternativet blir leasing.Vi har en Skoda Octavia stasjonsvogn. God plass til vogn og barnesete. Vi må vurdere om det er plass til to bakovervendte barneseter (sambo er veldig lang, så det er trangt bak ham i baksetet). Om det ikke er plass til babysetet bak ham tenker vi litt på Skoda Superb (men den er nok litt dyrere...)
Anbefaler Octavia på det sterkeste! Vi har en 2006-modell med 4-hjulstrekk, og det har ikke vært noe tull med den. Den er kjørt pent og ikke så langt da, men det er veldig gode biler. Vi ligger an til å fortsette med SkodaJeg har en polo, vi har to faktisk. Kikket på en octavia... Anbefaler du det? Dette var en 2008 mod, 145k... Ikke råd til så mye mer tror jeg. Alternativet blir leasing.
Jeg har en Ford Focus 06 stasjonsvogn og jeg tror den kommer til å passe oss perfekt
Et spørsmål til dere med Touran, har selv kjørt en slik via jobben og likte den veldig godt!
Men har ikke den veldig lite bagasjerom?
Kan hende det er forskjellig fra modell til modell.
Jeg vurderte iallfall den når jeg skulle ha meg ny bil i vinter, men siden vi må ha hundebur + barnevogn i bagasjerom så valgte jeg bort touran pga for lite bagasjerom.