Vi ønsker et lite mirakel i 2015 <3

Tusen takk, AFA og Molly :)

Ingen tegn til tr enda. Tror den kommer enten på søndag eller mandag eller... aldri! hihi :p
 
Hmmm. Blir spennende med den testen. Når blr det? Blr sikkert positiv ;)

Tenkte å ta en test 22.04 hvis ikke tr er kommet. Spennende ja.. men samtidig føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt egentlig :confused: ømme pupper varte i bare en dag, nesten borte i dag.. hodepine som jeg han hatt hver kveld hele uka er også borte (fikk det ikke i går) og alle andre symptomer virker så fjernt :p men får se da. .
 
Eneste jeg har merket i dag er svake menssmerter/trykk under magen og på ryggen, nederst der (rett over rumpa liksom) Har på følelsen av at den dukker opp i morra :)

Ellers har jeg plutselig blitt så glad i vann og drikker glass etter glass. Føler meg litt dehyrdert på en måte. Opplevde også for første gang utfordringen med å takke nei til cider ved grillingen med familien i dag. Det var ikke vanskelig å takke nei til selve alkoholen, men det var vanskelig fordi mamma vet jeg er glad i cider og aldri takker nei til det. Så hun fikk selvfølgelig en mistanke og spurte etter middagen om noe var på gang. Jeg avkreftet det selvfølgelig, men klarte ikke å la vær å le da. Hun legger merke til den minste ting. Tror egentlig hun gleder seg til å bli bestemor og evt venter på at det skal skje snart... :p

Oog for et herlig påskevær vi har fått da! Superherlig altså :)
 
Syklusen min er på 30 dager og i dag er vi på dag 30 dvs IKM dag! 14 dpo og ingen tegn til tr... enda! Spent på om den kommer utover dagen eller på kvelden. Eller kanskje i morra. :p
 
Tante rød kom i dag. Er på en måte litt lettet, for nå slipper jeg å gå rundt og lure lenger. Endelig kan vi starte på vår pp1 på ordentlig :D Og vi har store planer om å legge inn en god del aksjer! Så det blir spennende :p
 
3. dagen med tante rød er overstått. Tror jeg er ferdig på fredag og da kan prøvingen endelig starte! Gleder meg :)
 
Syklus dag 10. fertil uka starter på lørdag, cant wait! Hihi. Har hatt ubeskyttet sex i noen dager nå da.. men blir jo mer spennende når vi har det under el-uka. :)

Bare en dag igjen av april så er vi inne i mai! Woho!
 
1 dpo i dag! :D

La inn aksjer hver eneste dag fra og med mensslutt til 2 dager etter positiv el-test. Så håper på klaff!! :dance008

Da har dere i alle fall truffet el! Håper alt klaffer denne mnd!! :D


Prøvere med første barn.
 
Sitter her og kjenner at det stikker overalt under magen her... spesielt på venstre side ved hofta ish. Vet ikke hva slags smerter det skal være jeg.. har hatt negative eltester i to dager nå (positiv den 4.05) så jeg er vel 1 dpo i dag? Uff ikke lett å vite nei! :confused::p
 
Hadde en del slim/utflod i dag, så smertene jeg hadde i går var vel kanskje elsmerter, så da bare humpet vi litt i dag å ;) hehe. Tror vi burde humpe en gang til i morra og SÅ sier jeg meg over i dpo land.
 
Hey! God lørdag :) Skal dere noe spennende i helgen?

2 dpo i dag.

Jeg har tenkt litt og har bestemt meg for at hvis det ikke klaffer denne mnd, venter vi med pp2 til august, fordi det passer bedre å få mai-juli 2015 baby pga. studiene mine. Litt kjipt hvis jeg må ta pause fra studiene i januar-februar pga baby. Men for all del, blir jeg gravid denne mnd gjør det altså ingenting! Det blir fortsatt verdens beste bursdagsgave :D Så blir spennende å se!

Er vel fortsat tidlig med symptomer. Men har så mye luft i magen at det er irriterende!
 
I dag våkna jeg opp m gigaboobs! (begynte å få det i går kveld) 6 dpo i dag :) Begynner å nærme seg testdagene... utålmodigheten lenge leve! :p
 
Spennende tider :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Back
Topp