Vi ønsker et lite mirakel i 2015 <3

<3
2wbzytk.jpg
 
Hei igjen!

I dag var det endelig tid for OUL! Alt så supert ut og jm tror det er en liten jente. Mannen og jeg er veldig lykkelige om dagen og håper resten av svangerskapet går like bra :)

Tenkte det var på tide med en oppdatering.

Termindato er 17. Oktober og jeg er 18 uker i morra. Bare to uker til jeg er halveis! Tenk på det!
Hjelpe meg tiden flyr! Gratulerer så mye med (mest sannsynlig) eb liten jente :) så kjekt å lese at alt står bra til :) klem!
 
Her var det en stund siden sist jeg har oppdatert ja!

Hadde et fint svangerskap og lille jenta vår kom til verden 9. Oktober, 8 dager før OUL termin og 5 dager før menstermin. Hun var 3390 g og 50 cm lang. Hun er helt nydelig! Hun er idag 8 uker gammel, så snaart to mnd! Tiden flyr sååå fort! Lille jenta vokser fort og veier nå 5,2 kg. Bruker stort sett 62 i klær. Hvor ble av den lille klumpen på 3 kg i str 50?? :arghh:

Livet som mamma er helt herlig. Livet har fått en helt ny mening nå :) selv med slitsomme våkenetter innimellom, hengepupper (jepp faktisk.. Buuu) og strekkmerker så er det så verdt det!

Dere som prøver: gled dere!
Dere som har prøvd lenge: håper virkelig det klaffer for dere snart :hug013unner virkelig alle å få oppleve dette :)
 
Her var det en stund siden sist jeg har oppdatert ja!

Hadde et fint svangerskap og lille jenta vår kom til verden 9. Oktober, 8 dager før OUL termin og 5 dager før menstermin. Hun var 3390 g og 50 cm lang. Hun er helt nydelig! Hun er idag 8 uker gammel, så snaart to mnd! Tiden flyr sååå fort! Lille jenta vokser fort og veier nå 5,2 kg. Bruker stort sett 62 i klær. Hvor ble av den lille klumpen på 3 kg i str 50?? :arghh:

Livet som mamma er helt herlig. Livet har fått en helt ny mening nå :) selv med slitsomme våkenetter innimellom, hengepupper (jepp faktisk.. Buuu) og strekkmerker så er det så verdt det!

Dere som prøver: gled dere!
Dere som har prøvd lenge: håper virkelig det klaffer for dere snart :hug013unner virkelig alle å få oppleve dette :)
Gratulerer så mye :D
 
Back
Topp