Verpesyk

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jeg kjenner jeg mer enn gjerne skulle begynt på å lage nr 2 hehe, det må være våren laughing7 laughing7

Hehe, våren kan gjøre skumle ting med sinnet ja :D

Ja, det er skumle greier, var faktisk innom eggløsningskalkulatoren også hehe:-)

Ja, det er skumle greier, var faktisk innom eggløsningskalkulatoren også hehe:-)
Oi, såpass! Jeg tenker fortsatt "MOAHAHAHAHAAAA" når jeg ser høygravide, så tror ikke jeg er klar for et nytt svangerskap riktig enda:p

Oi, såpass! Jeg tenker fortsatt "MOAHAHAHAHAAAA" når jeg ser høygravide, så tror ikke jeg er klar for et nytt svangerskap riktig enda:p

Hehehe, jeg prøøøver å fremkalle minnene fra den tiden, med jæ*** bekkenløsning og andre fæle plager:-)

Hehehe, jeg prøøøver å fremkalle minnene fra den tiden, med jæ*** bekkenløsning og andre fæle plager:)
...eller den første måneden etter fødselen... :eek: ...og så slenger du en 1,5 åring på toppen av det hele :p

Er ikke heeeelt klar for å kjøre på igjen, men det er ikke lenge til. Både svangerskapet og tiden etter fødselen gikk fint her, så jeg har ikke blitt "skremt" på noen måte. Blir vel med nr.2 da sikkert.. :):p

Er ikke heeeelt klar for å kjøre på igjen, men det er ikke lenge til. Både svangerskapet og tiden etter fødselen gikk fint her, så jeg har ikke blitt "skremt" på noen måte. Blir vel med nr.2 da sikkert.. :):p

Bra du hadde et fint svangerskap:-)

Holder med to her også, vil ikke vente alt for lenge selv sånn at de er nære hverandre i alder:-)

Jeg hadde også et forholdsvis problemfritt svangerskap, men savner ikke å bli kvalm hver gang jeg ble sliten :p ;)
OG så synes jeg så synd på Hermine med tanken på at hun ikke skal være babyen min lengre, så derfor vil vi vente iallfall 3 år før hun får konkurranse om mamman og pappan sin og må være stor ;)

Jeg hadde også et forholdsvis problemfritt svangerskap, men savner ikke å bli kvalm hver gang jeg ble sliten :p ;)
OG så synes jeg så synd på Hermine med tanken på at hun ikke skal være babyen min lengre, så derfor vil vi vente iallfall 3 år før hun får konkurranse om mamman og pappan sin og må være stor ;)

Fin aldersforskjell det:-)
Jeg tenker to år mellom mine, så bebis samme tid neste år er helt greit:-)

He he, våren kan lure folk trill rundt:p;):D og være våryr er skummelt:p:D

Vi ser for oss under to år mellom Arian og nestemann :)

Fin aldersforskjell det:)
Jeg tenker to år mellom mine, så bebis samme tid neste år er helt greit:)
Ja da er det bare å hive seg rundt ;) :P
Jeg må gjøre ferdig stuidene og få meg en jobb, OG få Hermine ut av bleier :p ;) Så blir nok noen år ja!

Ja da er det bare å hive seg rundt ;) :p
Jeg må gjøre ferdig stuidene og få meg en jobb, OG få Hermine ut av bleier :p ;) Så blir nok noen år ja!

Mannen vil gjerne ha snuppa her bleiefri først også;) Men jeg vil helst bli ferdig innen jeg er 30, og det blir neste år:-)

Mannen vil gjerne ha snuppa her bleiefri først også;) Men jeg vil helst bli ferdig innen jeg er 30, og det blir neste år:-)
Jeg også vil bli ferdig til 30. Maks 32.:p
Tenker å ha bleiebarna tett slik at man "blir ferdig" med den perioden. Heldigvis tenker ikke alle likt. DA hadde det blitt babyboom da..

Tenker å ha bleiebarna tett slik at man "blir ferdig" med den perioden. Heldigvis tenker ikke alle likt. DA hadde det blitt babyboom da..
Jeg tenker at babyperioden er ikke noe jeg "vil bli ferdig med", er så glad i å ha baby at det er noe jeg skal ha tid til å nyte ved hvert barn :rolleyes: Og jeg vil ha 4 stykker, fordelt på ca 10år! :p Så min plan er å få alle barna mine innen jeg er 35 da ;)

Kjenner til våyrheten :p:eek:;) Vet ikke om det faktisk er våren eller at ammingen er over som gjør at jeg føler kroppen er på vei tilbake til normalen :):D;) Gleder meg til å få mannen hjem igjen på torsdag! :p

Må si meg enig med Marianne i at hver gang jeg ser noen med sprekkeferdig mage trekker jeg et lettelsens sukk og tenker at jeg er glad det ikke er meg! ;):D Men her i huset blir det nok bare med den ene lille banditten :) (skjønt jeg har lært at man aldri skal si aldri ;):P:rolleyes: )
Akkurat nå nyter jeg å kunne stappe i trynet alt jeg har lyst på etter å ha hatt norges mest ensidige kosthold i 7 måneder ;):p Løk, kål og erter FTW!!! :D:p

Hehe sant:-)

Back
Topp