Jeg kjenner jeg mer enn gjerne skulle begynt på å lage nr 2 hehe, det må være våren laughing7 laughing7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, såpass! Jeg tenker fortsatt "MOAHAHAHAHAAAA" når jeg ser høygravide, så tror ikke jeg er klar for et nytt svangerskap riktig endaJa, det er skumle greier, var faktisk innom eggløsningskalkulatoren også hehe![]()
Oi, såpass! Jeg tenker fortsatt "MOAHAHAHAHAAAA" når jeg ser høygravide, så tror ikke jeg er klar for et nytt svangerskap riktig enda![]()
...eller den første måneden etter fødselen...Hehehe, jeg prøøøver å fremkalle minnene fra den tiden, med jæ*** bekkenløsning og andre fæle plager![]()
Er ikke heeeelt klar for å kjøre på igjen, men det er ikke lenge til. Både svangerskapet og tiden etter fødselen gikk fint her, så jeg har ikke blitt "skremt" på noen måte. Blir vel med nr.2 da sikkert..![]()
Jeg hadde også et forholdsvis problemfritt svangerskap, men savner ikke å bli kvalm hver gang jeg ble sliten![]()
OG så synes jeg så synd på Hermine med tanken på at hun ikke skal være babyen min lengre, så derfor vil vi vente iallfall 3 år før hun får konkurranse om mamman og pappan sin og må være stor![]()
He he, våren kan lure folk trill rundtog være våryr er skummelt
![]()
Ja da er det bare å hive seg rundtFin aldersforskjell det
Jeg tenker to år mellom mine, så bebis samme tid neste år er helt greit![]()
Ja da er det bare å hive seg rundt![]()
Jeg må gjøre ferdig stuidene og få meg en jobb, OG få Hermine ut av bleier![]()
Så blir nok noen år ja!
Jeg også vil bli ferdig til 30. Maks 32.Mannen vil gjerne ha snuppa her bleiefri først ogsåMen jeg vil helst bli ferdig innen jeg er 30, og det blir neste år
![]()
Jeg tenker at babyperioden er ikke noe jeg "vil bli ferdig med", er så glad i å ha baby at det er noe jeg skal ha tid til å nyte ved hvert barnJeg også vil bli ferdig til 30. Maks 32.
Tenker å ha bleiebarna tett slik at man "blir ferdig" med den perioden. Heldigvis tenker ikke alle likt. DA hadde det blitt babyboom da..
Jeg også vil bli ferdig til 30. Maks 32.
Tenker å ha bleiebarna tett slik at man "blir ferdig" med den perioden. Heldigvis tenker ikke alle likt. DA hadde det blitt babyboom da..