Verdens kjedeligste navn...

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
Per syntes jeg er kjedelig.

zzsandra skrev:
patrik!! synes det er sååå treeeeeeeegt at det kunne like gjerne blit skrevet med 3 a-er ... men ja mohammed må jo være brukt på over halvparten, men tror det er et familienavn, som er brukt i maaaange familier.. uten at det er noe jeg vet sikkert..

Facewall. When the palm just not suffice. 

*Meya* skrev:

zzsandra skrev:
patrik!! synes det er sååå treeeeeeeegt at det kunne like gjerne blit skrevet med 3 a-er ... men ja mohammed må jo være brukt på over halvparten, men tror det er et familienavn, som er brukt i maaaange familier.. uten at det er noe jeg vet sikkert..

Facewall. When the palm just not suffice. 

*fnise*

Emilie/Amalie.. Fysj..

Christoffer, Fredrik, Daniel, Marte, Ida..

inlisek skrev:
Anders! Kjenner såå mange som heter det at jeg e lei av å høre det! :-P

Ingen fare. Dette navnet er det ikke mange som får etter 22. juli.

Leste for en stund siden om at før juli så var det ganske mange som hadde fått navnet, men kun 2 stk som hadde fått det etter 22. juli.
Det blir vel på samme mote som Adolf og Vidkun. Ikke mange som heter det heller i dag... (de to navnene liker jeg ikke, men mulig fordi jeg er vokst opp med å ikke like personene i historien. Anders er jo et navn  jeg kjenner flere personer som jeg liker som har og dette gjelder jo mange...)
Men det blir jo interessangt å følge historien på dette navnet.

©Smartass skrev:

Waxi skrev:

©Smartass skrev:
Jeg har verdens kjedeligste navn..

Og det forbauser meg at det tok foreldrene mine nesten 6 mnd å finne på noe så fantasiløst...

Kommentaren er meningsløs uten å nevne hva du heter

Trodde det var selvsagt :P Men nå har FancyPants sagt det  haha

Synes Anne er fint jeg.

Synes det er mange kjedelig navn, som gamle korte norske navn. Ali og Mohammed er vel også et navn som jeg synes er temmelig "brukt opp" og kjedelig. Tor, Bjarne og Njål (generelt sånne veldig spesielle navn, men de er vel kanskje ikke kjedelig, bare rare.)
Foreldra mine ville kalle meg Irma eller Irmelin haha...men det ble ikke og jeg synes jo mitt navn er kjedelig og Irma var jo flott :p

*Prinsessa skrev:

©Smartass skrev:

Waxi skrev:

©Smartass skrev:

Og det forbauser meg at det tok foreldrene mine nesten 6 mnd å finne på noe så fantasiløst...

Synes Anne er fint jeg.

Synes det er mange kjedelig navn, som gamle korte norske navn. Ali og Mohammed er vel også et navn som jeg synes er temmelig "brukt opp" og kjedelig. Tor, Bjarne og Njål (generelt sånne veldig spesielle navn, men de er vel kanskje ikke kjedelig, bare rare.)
Foreldra mine ville kalle meg Irma eller Irmelin haha...men det ble ikke og jeg synes jo mitt navn er kjedelig og Irma var jo flott :p

Til meg var de inne på Adelia :P Men neida, Anne var jo mye tøffere..

Andreas, Tobias, Daniel og Sondre.

Emilie, Kristine, Emma og Celine.

Emma.

Ola, fordi det er så mange som heter det lissom. Men, det er jo fordi den første nordmannen het Ola, og vi stammer jo fra han, så det er vel sikkert derfor mange bruker det for å føle tilhørighet liksom?

©Smartass skrev:

*Prinsessa skrev:

©Smartass skrev:

Waxi skrev:

©Smartass skrev:

Synes Anne er fint jeg.

Til meg var de inne på Adelia :P Men neida, Anne var jo mye tøffere..

Hehehe, tenk deg når ungene våre begynner å klage på navna sine og hvor dumme vi er som kunne finne på noe sånt haha. Anne er rått :p

syns både emilie, christian og ola er fine navn jeg..

når jeg tenker på navn trenger det ikke være at de er kjedelige, men hellre at jeg ikke liker de..
som ronny, raymond..

ønsker selv ikke navn på barna mine med æøå i seg:)

IsThaBeth skrev:
Ola, fordi det er så mange som heter det lissom. Men, det er jo fordi den første nordmannen het Ola, og vi stammer jo fra han, så det er vel sikkert derfor mange bruker det for å føle tilhørighet liksom?

Første nordmannen? Trodde det lissom bare var en familie som het det og så ble familien større. Som han Adam, du vet. 

Per,Roger, Atle
Aud, Liv, Maria

Får jeg trillinger (to gutter og ei jente) neste gang skal jeg kalle de Ronny, Jonny og Conny........

Back
Topp