Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
patrik!! synes det er sååå treeeeeeeegt at det kunne like gjerne blit skrevet med 3 a-er ... men ja mohammed må jo være brukt på over halvparten, men tror det er et familienavn, som er brukt i maaaange familier.. uten at det er noe jeg vet sikkert..zzsandra skrev:
*Meya* skrev:
patrik!! synes det er sååå treeeeeeeegt at det kunne like gjerne blit skrevet med 3 a-er ... men ja mohammed må jo være brukt på over halvparten, men tror det er et familienavn, som er brukt i maaaange familier.. uten at det er noe jeg vet sikkert..zzsandra skrev:
Facewall. When the palm just not suffice.
Per syntes jeg er kjedelig.*Hilde79* skrev:
Anders! Kjenner såå mange som heter det at jeg e lei av å høre det! :-Pinlisek skrev:
©Smartass skrev:
Waxi skrev:
Jeg har verdens kjedeligste navn..©Smartass skrev:
Og det forbauser meg at det tok foreldrene mine nesten 6 mnd å finne på noe så fantasiløst...
Kommentaren er meningsløs uten å nevne hva du heter
Trodde det var selvsagt :P Men nå har FancyPants sagt dethaha
*Prinsessa skrev:
©Smartass skrev:
Waxi skrev:
Og det forbauser meg at det tok foreldrene mine nesten 6 mnd å finne på noe så fantasiløst...
Synes Anne er fint jeg.
Synes det er mange kjedelig navn, som gamle korte norske navn. Ali og Mohammed er vel også et navn som jeg synes er temmelig "brukt opp" og kjedelig. Tor, Bjarne og Njål (generelt sånne veldig spesielle navn, men de er vel kanskje ikke kjedelig, bare rare.)
Foreldra mine ville kalle meg Irma eller Irmelin haha...men det ble ikke og jeg synes jo mitt navn er kjedelig og Irma var jo flott :p
©Smartass skrev:
*Prinsessa skrev:
©Smartass skrev:
Waxi skrev:
Synes Anne er fint jeg.
Synes det er mange kjedelig navn, som gamle korte norske navn. Ali og Mohammed er vel også et navn som jeg synes er temmelig "brukt opp" og kjedelig. Tor, Bjarne og Njål (generelt sånne veldig spesielle navn, men de er vel kanskje ikke kjedelig, bare rare.)
Foreldra mine ville kalle meg Irma eller Irmelin haha...men det ble ikke og jeg synes jo mitt navn er kjedelig og Irma var jo flott :p
Til meg var de inne på Adelia :P Men neida, Anne var jo mye tøffere..
Ola, fordi det er så mange som heter det lissom. Men, det er jo fordi den første nordmannen het Ola, og vi stammer jo fra han, så det er vel sikkert derfor mange bruker det for å føle tilhørighet liksom?IsThaBeth skrev: