Verdens kjedeligste navn...

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
Stine :P

Med tanke på at Mohammed/Mohammad er det mest brukte guttenavnet i Oslo på mange år, så blir "diskriminering" mot de navnet på lik linje med Linnea. Navnet på førsteplass på navnelistene er jo alltids dødskjedelige.

Jeg synes mitt navn er det aller kjedeligste ihvertfall... Ellers er det f.eks Per , Ola , Kine , Tine.. er jo mange fler som er kjedelige da , men tok bare noen eksempler

Jeg tror faktisk at mohammed er et av verdens mest brukte navn... Det står ihvertfall på wiki at det er 15 mill som heter det! :P

Kjedelige navn?
Oj, den lista er evig laaaaaaaang .......... 

Marie og Ida.. Ironisk, heter Ida selv, og vil ikke hete noe annet, men jeg syns det er et fryktelig kjedelig navn..

er enig i at mohammed (eller lignende varianter) er kjedelig ja!
når det gjelder norske navn er jeg lei Emma og Emilie.

hvis jeg skulle skrevet de kjedeligste navnene hadde det tatt en evighet,men kan jo skrive noen jeg kommer på nå :p

marte
karoline
kamilla
alexander
thomas
anne
therese
maiken
maria
celine
ida
emilie
emma
fatima
synnøve
nora

ahmed
pedro
felix
marco

typisk sånne strand gærninger på ferie ha ha.

noah
lucas
leander
sander
theo

kjedelige navn,og veldig oppbrukt.

Mrs Lutz skrev:

Eksempel på "lignende varianter"?

Ingen navn jeg synes er kjedelige. Synes derimot det er maaange meget spesielle navn - det er liksom om å gjøre at navnet er så spesielt som mulig eks Nikolinius Amadinus et eller annet:). Liker realle korte navn jeg, og ser at mange er nevnt her he he...

*Meya* skrev:

IsThaBeth skrev:
Ola, fordi det er så mange som heter det lissom. Men, det er jo fordi den første nordmannen het Ola, og vi stammer jo fra han, så det er vel sikkert derfor mange bruker det for å føle tilhørighet liksom?

Første nordmannen? Trodde det lissom bare var en familie som het det og så ble familien større. Som han Adam, du vet. 

Haha, fantastisk!

Bortsett fra det er jeg veldig uenig med mange her,  jeg synes Per, Ola, Anne, Ida og Kristine er kjempefine navn.
Orker ikke vri hodet for å komme på noen kjedelige.

*LC* skrev:
Ingen navn jeg synes er kjedelige. Synes derimot det er maaange meget spesielle navn - det er liksom om å gjøre at navnet er så spesielt som mulig eks Nikolinius Amadinus et eller annet:). Liker realle korte navn jeg, og ser at mange er nevnt her he he...

Må signere her.

©Smartass skrev:

Mrs Lutz skrev:

Eksempel på "lignende varianter"?

mohammad f.eks.

Labambie skrev:

*LC* skrev:

Må signere her.

jeg synes noen navn er kjedelige. men ikke sånne gode gammeldagse - det er jo nå nesten mer spesielt enn alle de navnene som er inn nå. skal du ha noe spesielt som ingen andre barn heter? da er det per, ola, kari, wenche, berit og knut o.l. som gjelder!

Sertefliden skrev:
Får jeg trillinger (to gutter og ei jente) neste gang skal jeg kalle de Ronny, Jonny og Conny........

Eventuelt Kim, Jim og Tim om det blir tre gutter? 

inlisek skrev:
Anders! Kjenner såå mange som heter det at jeg e lei av å høre det! :-P

har sikkert roet seg litt det siste året vil jeg tro...

Sertefliden skrev:
Får jeg trillinger (to gutter og ei jente) neste gang skal jeg kalle de Ronny, Jonny og Conny........

Eller trillinggutter, da stemmer jeg for Raymond, Roger og Ronny!!

Hehe. Ingen navn er kjedelige. Det er smaken som er forskjellig... Jeg syns alle de nymotens dallnavnene er fryktelig teite og kjedelige. Men det er smaken min. Heldigvis er vi forskjellige der... Da får vi variasjoner:)

Vi er visst en fryktelig kjeeeedelig familie vi da.. Ut i fra denne tråden.. :P Der jeg heter Camilla, og min eldste sønn heter Patrick ... Forøvrig med bare en a, og aldeles ikke tregt å si.... 

Back
Topp