Det var såå mye mer enn første ul. Vi så tydelig den bitte lille babyen, med bevegelser, fingre og tær. Jeg ble rett og slett forelsketÅåååh så deilig![]()
![]()
Sjønner godt hjertet svulmer over <3

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var såå mye mer enn første ul. Vi så tydelig den bitte lille babyen, med bevegelser, fingre og tær. Jeg ble rett og slett forelsketÅåååh så deilig![]()
![]()
Sjønner godt hjertet svulmer over <3

Når har du neste ul?Så herlig! Å som jeg gru-gleder meg til neste ul![]()
skulle visst tas mellom 12+4 og 13+4, så da må det bli i uke 19.Når har du neste ul?
Ikke sant det er nydelig <3 sist sjønnte jeg ikke helt hva vi så men nå som du sier var alt så tydeligDet var såå mye mer enn første ul. Vi så tydelig den bitte lille babyen, med bevegelser, fingre og tær. Jeg ble rett og slett forelsket![]()
Snaaartskulle visst tas mellom 12+4 og 13+4, så da må det bli i uke 19.
Helt fantastisk, helt perfektIkke sant det er nydelig <3 sist sjønnte jeg ikke helt hva vi så men nå som du sier var alt så tydeligett øre mini menneske inni oss <3 som skal vokse seg stor å sterk nå <3

Tror jeg trenger kurs i pusteteknikk, og så må noen brekke ned skuldrene mine fra øreneSnaaart
Men du må begynne å puste, dette går bra![]()
Hehe ja man blir litt paranoidTror jeg trenger kurs i pusteteknikk, og så må noen brekke ned skuldrene mine fra øreneVar senest i dag overbevist om at det hele var over.. vært mindre kvalm i to dager, og syntes så vidt jeg så noe rosa på dopapiret.. viste seg å være gjenskinn fra rosa bøtte på badet... Er ikke sunt dette
![]()

Du altså! Du burde drive med coachingHehe ja man blir litt paranoid
Jeg har også mistet mye av symptomene, ingen ømme bryster, lite stikking og strekking i livmora, lite kvalm og mye mer energi. Men vi er jo tross alt god ut i uke 10 allerede! Symptomene SKAL jo forsvinne litt nå
Samtidig så har vi investert sååå mye i dette allerede, både emosjonelt, økonomisk og fysisk. Klart vi er redde for at det skal gå galt. Men nå er statistikken på vår side. Sannsynligheten for at vi begge skal bære frem våre små er 97%. Så senk skuldrene. Pust med magen. Si høyt til deg selv, minst 5 ganger om dagen:
JEG ER GRAVID. JEG BÆRER PÅ MITT BARN. OG DET KOMMER TIL Å GÅ BRA!
og kjenn gleden strømme![]()