Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Straks ul på meg også, bare 6 dager igjen 
Det var utvendigVar det innvendig ul eller? Jeg vil gå på ul men er redd for om det blir innvending :/ har traumer fra nr 1
Jeg var dagen før 11 uker å han nekta å høre etter minSkal til legen i slutten av mnd som vil si jeg er da i uke 11 ca. Skal da fylle ut helsekort osv. Men det er ikke noe sjangs å få sjekket hjertelyd eller noe hos legen til den timen?jeg er så ny på dette her.
Jeg var dagen før 11 uker å han nekta å høre etter minmen vet det er noen spm gjør det. Men med tanke på at det ikke er sikkert de finner den så er det ikke mange som vill, for det kan skremme den gravide.
Haha nei så enigLeger er ikke noe gøy!![]()
Haha nei så enighan nekta plent selv om jeg sa at jeg ikke ble bekymra å at jeg likevel skulle på ul dagen etter jeg ville bare han skulle prøve
for en stabukk
![]()
Det ser nesten ut som at dere var på 3D-ul?Ikke noe kjekt å vente så lenge nei :/ men enig i at doppler er litt usikkert men så kan du å være heldig. Men viktig å ha tunga brunt i munnen å ikke få panikk om du ikke finner denJa huff.
Da må jeg vente til jordmortimen som er i uke 16 :/ Har sjekket privat og de fleste har ikke ledige timer før i mai... Enten det eller så må jeg kjøpe doppler, men det er også veldig usikkert siden jeg er 9+5 idag.
Var vanlig men hu skifta over litt innimellomSå nydeligDet ser nesten ut som at dere var på 3D-ul?
Åååh hvordan gikk det???Så fin liten mums
Jeg vil også på 3D-ul!
Skal på ul i dag men gyn har ganske dårlig og gammelt utstyr..
Mitt hjerte svulmet overÅååh hvordan gikk det???
Ååååh så deiligMitt hjerte svulmet overNoe så nydelig! Min lille huleboer ble målt til 32,4 mm, sutta på fingrene og var sterk og helt PERFEKT
Iflg legen er jeg 10+4.