Verdens fineste :D

Så herlig! Å som jeg gru-gleder meg til neste ul :D

Åh så nyydelig :) Jeg er 11 uker i morgen så gøy å se hvordan de små søte ser ut nå :happy: Straks ul på meg også, bare 6 dager igjen :love017

Skal til legen i slutten av mnd som vil si jeg er da i uke 11 ca. Skal da fylle ut helsekort osv. Men det er ikke noe sjangs å få sjekket hjertelyd eller noe hos legen til den timen? :P jeg er så ny på dette her.

Skal til legen i slutten av mnd som vil si jeg er da i uke 11 ca. Skal da fylle ut helsekort osv. Men det er ikke noe sjangs å få sjekket hjertelyd eller noe hos legen til den timen? :P jeg er så ny på dette her.
Jeg var dagen før 11 uker å han nekta å høre etter min :p men vet det er noen spm gjør det. Men med tanke på at det ikke er sikkert de finner den så er det ikke mange som vill, for det kan skremme den gravide.

Haha nei så enig :p han nekta plent selv om jeg sa at jeg ikke ble bekymra å at jeg likevel skulle på ul dagen etter jeg ville bare han skulle prøve :p for en stabukk :p

Ja huff.
Da må jeg vente til jordmortimen som er i uke 16 :/ Har sjekket privat og de fleste har ikke ledige timer før i mai... Enten det eller så må jeg kjøpe doppler, men det er også veldig usikkert siden jeg er 9+5 idag.

Så fin liten mums:)
Jeg vil også på 3D-ul!
Skal på ul i dag men gyn har ganske dårlig og gammelt utstyr..

Ja huff.
Da må jeg vente til jordmortimen som er i uke 16 :/ Har sjekket privat og de fleste har ikke ledige timer før i mai... Enten det eller så må jeg kjøpe doppler, men det er også veldig usikkert siden jeg er 9+5 idag.
Ikke noe kjekt å vente så lenge nei :/ men enig i at doppler er litt usikkert men så kan du å være heldig. Men viktig å ha tunga brunt i munnen å ikke få panikk om du ikke finner den :) jeg er 11+1 i dag å har ikke klart å finne den tydelig selv ( fant en gang men ungen flytta seg så fikk så vidt hørt)
Mens de som er drevne finner den med en gang :p

Back
Topp