Venter..

Så heldig du er som skal få lille nå! Håper alt går bra. Lykke til :)

Åå, lykke lykke til, så spennende altså ☺
Fikk første tablett for 2 timer siden jeg, pga Bt, er i uke 39 i morgen.
Håper ting går fort for oss, snart er dem her Hold oss oppdatert om hvordan det går med deg

Tusen takk for alle lykkeønskninger❤️
Nå er jeg spent om jeg får sove, spent på morgendagen:)
Skal oppdatere etterhvert..

lykke til!!!! :)

Åå, lykke lykke til, så spennende altså ☺
Fikk første tablett for 2 timer siden jeg, pga Bt, er i uke 39 i morgen.
Håper ting går fort for oss, snart er dem her Hold oss oppdatert om hvordan det går med deg
Hvor høyt var blodtrykket ditt da? Mitt er stigende (hadde svangerskapsforgiftning sist), så spent på om jeg kanskje kan komme i gang før. Er ikke høyere enn 135/95 nå da, men det var oppe i 145/100,så det snur fort.

Hvordan går det :D?

Hvor høyt var blodtrykket ditt da? Mitt er stigende (hadde svangerskapsforgiftning sist), så spent på om jeg kanskje kan komme i gang før. Er ikke høyere enn 135/95 nå da, men det var oppe i 145/100,så det snur fort.
Det ligger på 159/96 nå, ikke så farlig høyt enda, men dem villa sett i gang det nå i stedet for å vente til det ble SF. Ikke meg i mot
Hvordan er formen din da?

Det ligger på 159/96 nå, ikke så farlig høyt enda, men dem villa sett i gang det nå i stedet for å vente til det ble SF. Ikke meg i mot
Hvordan er formen din da?
Det er bra at de tenker sånn, godt for deg det, så slipper du å tenke noe mer på What if's! Joda, BT på 130 /90 i dag, så er kjempeglad! Og negativ urinstix! Kunne nesten ikke blitt bedre :D

Etter en dag med venting, fikk jeg satt inn ballongkateter ca halv tre..så nå skal det være på plass i 24 timer ell til den event faller ut selv før den tid..kun 1cm åpning, så dette kan ta tid:D
Men veldig glad for at vi endelig er i gang med noe:)

Så bra! Spennende :)

Ingen endring så langt..har sendt hjem sambo så vi får sove godt begge to, bor bare ti min unna:)
Da håper vi på mere action i morgen:)

Ingen endring så langt..har sendt hjem sambo så vi får sove godt begge to, bor bare ti min unna:)
Da håper vi på mere action i morgen:)
Håper du har ei god natt og får sove! Lykke til i dag! :) Venter selv på at tida skal gå så vi får kommet oss på sykehuset kl halv ni og bli satt igang.

Oj, dette var spennende! Har ikke fått med meg at du har blitt satt i gang, så nå kan det hende du allerede har fått babyen din :D

Ingen baby her enda, fått tredje tbl men ikke så mye som skjer..
Smøres tykt med tålmodighet:D

Back
Topp