Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor høyt var blodtrykket ditt da? Mitt er stigende (hadde svangerskapsforgiftning sist), så spent på om jeg kanskje kan komme i gang før. Er ikke høyere enn 135/95 nå da, men det var oppe i 145/100,så det snur fort.Åå, lykke lykke til, så spennende altså ☺
Fikk første tablett for 2 timer siden jeg, pga Bt, er i uke 39 i morgen.
Håper ting går fort for oss, snart er dem her Hold oss oppdatert om hvordan det går med deg
Det ligger på 159/96 nå, ikke så farlig høyt enda, men dem villa sett i gang det nå i stedet for å vente til det ble SF. Ikke meg i motHvor høyt var blodtrykket ditt da? Mitt er stigende (hadde svangerskapsforgiftning sist), så spent på om jeg kanskje kan komme i gang før. Er ikke høyere enn 135/95 nå da, men det var oppe i 145/100,så det snur fort.
Det er bra at de tenker sånn, godt for deg det, så slipper du å tenke noe mer på What if's! Joda, BT på 130 /90 i dag, så er kjempeglad! Og negativ urinstix! Kunne nesten ikke blitt bedreDet ligger på 159/96 nå, ikke så farlig høyt enda, men dem villa sett i gang det nå i stedet for å vente til det ble SF. Ikke meg i mot
Hvordan er formen din da?
Håper du har ei god natt og får sove! Lykke til i dag!Ingen endring så langt..har sendt hjem sambo så vi får sove godt begge to, bor bare ti min unna
Da håper vi på mere action i morgen![]()
Lykke til i dag, må få høre hvordan det gårSå bra! Spennende![]()
Ingen baby her enda, fått tredje tbl men ikke så mye som skjer..
Smøres tykt med tålmodighet![]()