Venter på en liten kompis<3

Fin stigning!! :D
 
Det skjønner jeg veldig godt!
 
14 DPO vs 15 DPO

[emoji254][emoji177][emoji254][emoji177][emoji254]
ed19ab90aa8c6ba7a520fa6751e8bec3.jpg

Åh, nå ble jeg glad! Fantastisk :D
 
PP 3, 15 DPO, 4+1

Var veldig godt å se stigning på testen i dag! [emoji120]
I morgen blir det CB plus og søndag blir det digital. [emoji4] Er såååå spent! Kjenner kroppen jobber om dagen. Selv om det tar på, er det godt å kjenne at ting skjer[emoji4] Er litt engstelig for at noe skal skje fremdeles, men forsøker å nyte det også.

Veldig Takknemmelig for all støtte her inne[emoji173]️ Dere er best! [emoji123][emoji173]️ Det hjelper så mye![emoji8]
 
PP 3, 15 DPO, 4+1

Var veldig godt å se stigning på testen i dag! [emoji120]
I morgen blir det CB plus og søndag blir det digital. [emoji4] Er såååå spent! Kjenner kroppen jobber om dagen. Selv om det tar på, er det godt å kjenne at ting skjer[emoji4] Er litt engstelig for at noe skal skje fremdeles, men forsøker å nyte det også.

Veldig Takknemmelig for all støtte her inne[emoji173]️ Dere er best! [emoji123][emoji173]️ Det hjelper så mye![emoji8]

Helt enig, jeg ble såå glad! :D Dette skal og må gå bra ❤️

Åå, kan du ikke ta digital i morgen tidlig :D Jeg dør litt av nysgjerrighet :hilarious:

Good helg kjære deg ❤️
 
Helt enig, jeg ble såå glad! :D Dette skal og må gå bra [emoji173]️

Åå, kan du ikke ta digital i morgen tidlig :D Jeg dør litt av nysgjerrighet :hilarious:

Good helg kjære deg [emoji173]️

Altså, nå gjør puppene så vondt at det verker nesten bak til ryggen. De tar helt av i dag! Det må være et bra tegn[emoji28]

Jeg også! Men, vil bare være sikker på at jeg får 2-3, har følt at jeg ikke har hatt såå sterke tester enda. Men håper på bra stigning i morgen også på cb plus [emoji16] Gleder meg veldig! Men, i det øyeblikket man venter på svar når man har tatt testen er så nervepirrende [emoji1] i dag måtte jeg gå ut fra badet mens jeg ventet på svaret.

Tusen takk! [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp