Venter på en liten kompis<3

Grattis med fin digital!

Og jeg ville ikke sammenlignet ulike testtyper, du blir bare bekymret av det. Ville heller satset på ny digital når du bikker langt nok til 2-3. Men det er jo meg da, testepingla. [emoji23]

Tusen takk! [emoji173]️

Ja, tror ikke det er lurt. Er veldig nervøs for testene kjenner jeg, men samtidig er det litt godt å få en bekreftelse. Men etter jeg får 3+ er det full stopp [emoji5]
 
PP 3, 13 DPO, 3+6

Våknet sykt tidlig og klarte ikke holde meg fra å tisse. Ville egentlig vente litt til med å teste, men sånn ble det ikke[emoji56]

Herlig å få denne![emoji173]️
70e37332f3ecb5a44504ee1746b01ac5.jpg


Strimmeltesten er fortsatt ikke all verden, men den dukket opp litt raskere og var litt mer rosa enn i går.
OBS! Beklager dårlig bildekvalitet. Dårlig mobilkamera og dårlig skjerm. Og enda verre redigeringskunnskaper[emoji28]
4e817c268fb8415d40b251ce744ccd03.jpg


Syns det var litt morsomt å se forskjellen på disse to. Den fra februar er CB early og april er CB plus. Selv om det ikke er akkurat helt samme test, er det litt betryggende å se at dagens test er mye bedre enn forrige gang.[emoji5]
c4e670770534cff020e7ed69d0fb334c.jpg


Når bør jeg ta neste test?
Noen andre som sliter med å våkne mitt på natta? Selv om man helst vil sove store deler av dagen?
 
Last edited:
Jeg har pakket med meg siste strimmel test og en CB plus for å prøve meg senere i dag. Håper jeg får det til på jobb
 
PP 3, 13 DPO, 3+6

Dagtid!

508c9813cfda6745d9588c5578274d70.jpg


41a31da3ef93ab0a2feca6af305535f0.jpg


Syns det er litt mer farge på strimmeltesten enn i dag tidlig. Det var litt rosa farge som lå spredt utover delen hvor strekene er, men når det trakk seg inn, syntes jeg fargen var mer rosa enn den forrige. Håper det er tilfelle! Siste strimmel er tatt.

Humøret er veldig ustabilt i dag merker jeg. Sov veldig lite og har tenkt mye at nå mister jeg. Holdt på å grine på bussen. Hormonell kanskje? [emoji28]
Ikke lyst å jobbe i dag, er så utafor[emoji57]
 
PP 3, 13 DPO, 3+6

Dagtid!

508c9813cfda6745d9588c5578274d70.jpg


41a31da3ef93ab0a2feca6af305535f0.jpg


Syns det er litt mer farge på strimmeltesten enn i dag tidlig. Det var litt rosa farge som lå spredt utover delen hvor strekene er, men når det trakk seg inn, syntes jeg fargen var mer rosa enn den forrige. Håper det er tilfelle! Siste strimmel er tatt.

Humøret er veldig ustabilt i dag merker jeg. Sov veldig lite og har tenkt mye at nå mister jeg. Holdt på å grine på bussen. Hormonell kanskje? [emoji28]
Ikke lyst å jobbe i dag, er så utafor[emoji57]

Jeg ville ikke brydd meg så mye om de teite billigstrimlene jeg altså. De har så forskjellig fargestoff og hos meg ble de som nevnt ikke skikkelig sterke før flere dager over IKM. Dagtid er jo helt innafor, da, og det kan nesten virke som du får sterkere utover dagen enn om morgenen :) CB plus er jo kjempefin, og sterk til å være 13 DPO! :) Gleder meg til neste digitale!

Jeg skjønner at du er nervøs men dette kommer til å gå fint ❤️ Jeg har god magefølelse og vi skal jo være gravide sammen! Du kan jo eventuelt prøve å få HCG-måling hos lege hvis du tror det kan roe deg ned litt?

Jobber du skift? Håper arbeidsdagen går fort ❤️

Bamseklem ❤️❤️
 
Jeg ville ikke brydd meg så mye om de teite billigstrimlene jeg altså. De har så forskjellig fargestoff og hos meg ble de som nevnt ikke skikkelig sterke før flere dager over IKM. Dagtid er jo helt innafor, da, og det kan nesten virke som du får sterkere utover dagen enn om morgenen :) CB plus er jo kjempefin, og sterk til å være 13 DPO! :) Gleder meg til neste digitale!

Jeg skjønner at du er nervøs men dette kommer til å gå fint [emoji173]️ Jeg har god magefølelse og vi skal jo være gravide sammen! Du kan jo eventuelt prøve å få HCG-måling hos lege hvis du tror det kan roe deg ned litt?

Jobber du skift? Håper arbeidsdagen går fort [emoji173]️

Bamseklem [emoji173]️[emoji173]️

Hei fineste du[emoji173]️

Da var jeg endelig ferdig på jobb og på banen hjem. Holdt på fra 09.30-1300 også 15-22... Har prøvd og tatt det rolig på jobb, så godt det lot seg gjøre.
Så klart sjefen min skulle komme innom i dag når jeg ikke var helt på topp. Og i tillegg kom hennes sjef på uanmeldt besøk også.. Heldigvis fantastiske damer, men man ønsker jo at alt skal være tipp topp når de kommer. Gikk bra, men det hadde vært fint om de kom innom en annen dag[emoji13]

Glad jeg er ferdig med strimlene. Går over på cb plus bare nå[emoji5] og digital så klart! Lurer på om jeg skal prøve meg på søndag om jeg får økning på cb plus frem til da.

Har forresten gjort research på det med flyging. Jeg er så heldig at min bestevenn går siste året på medisin. Hennes far er lege og mora er sykepleier som har bla jobbet på fertilitetssenter. De sa det var ikke noe problem å fly. Skulle jeg miste, er det nok av andre grunner. Og akkurat nå kjenner jeg at jeg trenger å flykte landet[emoji28]

Godt å høre at du syntes testen så bra ut[emoji4] det hjelper! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tror jeg tester i morgen på dagen også.
 
Hei fineste du[emoji173]️

Da var jeg endelig ferdig på jobb og på banen hjem. Holdt på fra 09.30-1300 også 15-22... Har prøvd og tatt det rolig på jobb, så godt det lot seg gjøre.
Så klart sjefen min skulle komme innom i dag når jeg ikke var helt på topp. Og i tillegg kom hennes sjef på uanmeldt besøk også.. Heldigvis fantastiske damer, men man ønsker jo at alt skal være tipp topp når de kommer. Gikk bra, men det hadde vært fint om de kom innom en annen dag[emoji13]

Glad jeg er ferdig med strimlene. Går over på cb plus bare nå[emoji5] og digital så klart! Lurer på om jeg skal prøve meg på søndag om jeg får økning på cb plus frem til da.

Har forresten gjort research på det med flyging. Jeg er så heldig at min bestevenn går siste året på medisin. Hennes far er lege og mora er sykepleier som har bla jobbet på fertilitetssenter. De sa det var ikke noe problem å fly. Skulle jeg miste, er det nok av andre grunner. Og akkurat nå kjenner jeg at jeg trenger å flykte landet[emoji28]

Godt å høre at du syntes testen så bra ut[emoji4] det hjelper! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tror jeg tester i morgen på dagen også.

For en lang dag! Og så kjipt når sjefer og deres sjefer dukker uanmeldt opp, spesielt på en dårlig dag :wideyed: Men bra at det gikk bra! :) Kan jeg spørre hva du jobber med? :) Send eventuelt på PM om du ikke vil skrive det her :)

Håper det blir ny test i morgen! :D Har du mange tester? Dagen er liksom ikke det samme uten, synes jeg :laughing005 Så nå som jeg ikke tester selv lenger må jeg kose meg med andres tester :hilarious: Jeg synes det var mye lettere å stigningen på CB plus, egentlig, så det blir bra! :) Åh, ikke før søndag? :( Jeg forstår deg, da ❤️ Men tror det er veldig bra for deg å se 2-3 uker, så du ser at det går fremover og får litt mer troa! :)

Ja okei :) Jeg har lest så mye forskjellig så jeg velger å la være men det må man jo bestemme selv :) Hvor skal du? Noe hyggelig? :)

❤️

God natt, fine du ❤️
 
For en lang dag! Og så kjipt når sjefer og deres sjefer dukker uanmeldt opp, spesielt på en dårlig dag :wideyed: Men bra at det gikk bra! :) Kan jeg spørre hva du jobber med? :) Send eventuelt på PM om du ikke vil skrive det her :)

Håper det blir ny test i morgen! :D Har du mange tester? Dagen er liksom ikke det samme uten, synes jeg :laughing005 Så nå som jeg ikke tester selv lenger må jeg kose meg med andres tester :hilarious: Jeg synes det var mye lettere å stigningen på CB plus, egentlig, så det blir bra! :) Åh, ikke før søndag? :( Jeg forstår deg, da [emoji173]️ Men tror det er veldig bra for deg å se 2-3 uker, så du ser at det går fremover og får litt mer troa! :)

Ja okei :) Jeg har lest så mye forskjellig så jeg velger å la være men det må man jo bestemme selv :) Hvor skal du? Noe hyggelig? :)

[emoji173]️

God natt, fine du [emoji173]️

Jeg kan sende en mld. [emoji5]

Ja, det blir test! Tenker å ta en på ettermiddagen denne gangen. Har 4 tester og 2 digital. Må teste[emoji28] men skal prøve å ta 1 om dagen nå.
Ååå får jeg 2-3 begynner jeg å gråte! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Vi skal til Spania og feire 75årsdagen til pappa. Har ikke sett foreldrene mine siden oktober.. så det blir stas. Jeg har planer om å si at jeg har blærekatarr og går på penicillin. Kan derfor ikke drikke alkohol. Hadde det mye i oppveksten, så tror de går på den [emoji16][emoji13]
 
PP 3, 14 DPO, 4+O

Første delmål nådd! Ny svangerskapsuke[emoji322]

Neste mål er å komme til svangerskapsuke 6 (5+0) og få 2-3 på digital[emoji173]️

62699de606bee8318452e63217296b79.png

Hurra for første delmål og ny uke! :D

Så innmari praktisk, forresten, at du starter ny uke på samme dag som meg :D Da er det lettere for meg å henge med!
 
Hvordan er formen din? Merker du noe til graviditeten?

Ja! Kvalm, ømme pupper og blir fort sliten i ryggen. Verste er at jeg våkner mitt på natta og ligger lys våken 1-2 timer hver natt. Og når jeg skal stå opp, er jeg helt ødelagt.
I dag er magen min litt stram?

Hva med deg?
 
Back
Topp