Venter på deg lille skatt

Jeg har ikke fått sove i natt,men det er verdt det! Våknet kl 1 og kl 5 for å tisse og nå nettopp kl 7. Det småverker i korsryggen og thats it! Jeg er bare så ufattelig glad❤️❤️nå vet jeg det kommer til å gå bra❤️Vis vedlegget 194548

Åååh, som vi tar imot de plagene med åpne armer! Gratulerer igjen!
 
Her er symptomene mine.

Pp5:
1 dpo: stikking,støl og vond livmor, mye luft i magen,murring, god følelse.
2 dpo: luft i magen, murring,tunge og rare bryst.
3 dpo: føler meg rar, vond smak i munnen, et hint av bedre luktesans.
4-5 dpo: følte meg fyllesjuk,skjelven
7 dpo: litt stikking-prikking-svifølelse høyre side. Har hatt endel rennende utflod siden el.
8dpo: murring,litt stikking både nede og i det ene brystet. Våkna 5 for å tisse,ble mistenksom da!
9 dpo: brennende følelse i høyre pupp. Litt trøttere. Fire svake tester. Røyklukt i nesen hele tiden.(hadde det sist også)
10 dpo: hard i magen! sovet dårlig, våknet flere ganger,kl 7.00 fikk jeg postitiv digital❤️
 
Last edited:
Prøvd å fiske etter svar i forumet her,men jeg føler meg ikke gravid! Sist på 11 dpo hadde jeg konstant murring og ømme pupper. Nå,ingenting annet enn jæææævlig vondt i korsryggen og det stikker i hoftene mine og noen ganger i ryggen. Ikke må jeg tisse mer,ikke er jeg spesielt trøtt. Jeg kjenner vel noe nedi magen innimellom,men det er minimalt... ❤️❤️ man bli jo gal....
 
Prøvd å fiske etter svar i forumet her,men jeg føler meg ikke gravid! Sist på 11 dpo hadde jeg konstant murring og ømme pupper. Nå,ingenting annet enn jæææævlig vondt i korsryggen og det stikker i hoftene mine og noen ganger i ryggen. Ikke må jeg tisse mer,ikke er jeg spesielt trøtt. Jeg kjenner vel noe nedi magen innimellom,men det er minimalt... ❤️❤️ man bli jo gal....
Ikke fortvil! Jeg har ikke hatt symptomer i noen av mine svangerskap før uke 6. Gikk kanskje bare litt oftere på do. Uke 6 kom trøttheten. Det går fint ❤❤
 
Ikke fortvil! Jeg har ikke hatt symptomer i noen av mine svangerskap før uke 6. Gikk kanskje bare litt oftere på do. Uke 6 kom trøttheten. Det går fint ❤❤

Takk for herlig svar:) nå skal jeg slappe av.. Jaaa,det skal gå fint❤️
 
Det derre "on and off" greiene med symptomer er så vanvittig frusterende!! Måtte tiden frem til 12 uker gå fort som fy!! :) Ikke akkurat som om man er ferdig å bekymret seg da men du skjønner hva jeg mener :p
 
Prøvd å fiske etter svar i forumet her,men jeg føler meg ikke gravid! Sist på 11 dpo hadde jeg konstant murring og ømme pupper. Nå,ingenting annet enn jæææævlig vondt i korsryggen og det stikker i hoftene mine og noen ganger i ryggen. Ikke må jeg tisse mer,ikke er jeg spesielt trøtt. Jeg kjenner vel noe nedi magen innimellom,men det er minimalt... ❤️❤️ man bli jo gal....
Det med symptomer kan jo variere veldig fra svangerskap til svangerskap, så jeg tror du bare skal slappe helt av :) ❤ Du har fått positiv test og der har du beviset :)
 
Jeg merka ingenting før uke 7.. da begynte jeg og spy og spydde siste gang rett før fødselen starta ;-) så... du må være forsiktig med hva du ønsker deg.. hehe
 
Det derre "on and off" greiene med symptomer er så vanvittig frusterende!! Måtte tiden frem til 12 uker gå fort som fy!! :) Ikke akkurat som om man er ferdig å bekymret seg da men du skjønner hva jeg mener :p
Det med symptomer kan jo variere veldig fra svangerskap til svangerskap, så jeg tror du bare skal slappe helt av :) ❤ Du har fått positiv test og der har du beviset :)

Off dere har helt rett❤️ slapp av nå lille meg! Kjenner forresten litt "napping" der nede nå :)
 
Jeg merka ingenting før uke 7.. da begynte jeg og spy og spydde siste gang rett før fødselen starta ;-) så... du må være forsiktig med hva du ønsker deg.. hehe

Hehehe,stakkar deg :p det er sant! Får ta en dag av gangen å se hva som skjer ;)
 
Blandede følelser idag. Hormonella slår til for fullt! Blir så utrolig glad når jeg logger meg på og flere på ikm gruppen min er gravide. Hurra! Så sykt gøy. Da kommer det kjentfolk på mai forumet,det gjør meg glad❤️ men så er det så trist for de som ikke klarer det, kjenner frustrasjon og sinne i blenda tester!! Forrige måned holdt jeg på å knuse speilet på badet. Ble så forbanna på den testen
:( vel,jeg sovna på soffan igår!!! Hurra! Det har jeg ikke gjort siden jeg sist var gravid. Nå har jeg typ vært våken i 4 mnd og 23 dager siden jeg mistet Adrian. Deilig å endelig få sovet igjen❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Last edited:
Blandede følelser idag. Hormonella slår til for fullt! Blir så utrolig glad når jeg logger meg på og flere på ikm gruppen min er gravide. Hurra! Så sykt gøy. Da kommer det kjentfolk på mai forumet,det gjør meg glad❤️ men så er det så trist for de som ikke klarer det, kjenner frustrasjon og sinne i blenda tester!! Forrige måned holdt jeg på å knuse spesielt på badet. Ble så forbanna på den testen
:( vel,jeg sovna på soffan igår!!! Hurra! Det har jeg ikke gjort siden jeg sist var gravid. Nå har jeg typ vært våken i 4 mnd og 23 dager siden jeg mistet Adrian. Deilig å endelig få sovet igjen❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Klem til deg, blir rørt å lese det du skriver. Utenkelig situasjon :Heartbigred

Og gratulerer så mye med graviditeten.:happy:
 
Back
Topp