Venter på deg lille skatt

Så godt å høre at du blir fulgt tett opp :) Denne gangen skal du se at en sprell levende nydelig baby åpner øynene sine i mai og får se på mamman sin for første gang! ❤
Jeg skjønner godt det der med minner fra forrige svangerskap. Jeg rakk dessverre å få med meg fargeskiftet. Og så har jeg bestemt meg for å ikke bruke samme apper (babyverden og pregnancy++) i neste svangerskap. Vil skape nye minner ❤ Hvilke apper bruker du?

Jaa,det tror jeg også❤️
Huff ja,du får ta en kopi så den blir grå neste gang! Og skrive med rosa kulepenn ;) brukte de appene jeg også,men har ikke lastet ned noen enda. Det skal jeg faktisk gå å gjøre nå❤️
 
Jaa,det tror jeg også❤️
Huff ja,du får ta en kopi så den blir grå neste gang! Og skrive med rosa kulepenn ;) brukte de appene jeg også,men har ikke lastet ned noen enda. Det skal jeg faktisk gå å gjøre nå❤️
Haha, ja det var en god idé! :)) Hvilke apper lastet du ned? Jeg er på utkikk etter andre apper til når det klaffer.
 
Jeg lastet ned pregnancy+ og what to expect og ovia❤️☺️ de ser bra ut men tror de to første skal ha betalt etter først tri og det er et minus...
 
Jeg lastet ned pregnancy+ og what to expect og ovia❤️☺️ de ser bra ut men tror de to første skal ha betalt etter først tri og det er et minus...
Pregnancy+ koster 39 kr eller noe :) Jeg likte den veldig godt, men styrer unna den ved en ny graviditet. Hva syns du om de to andre da?
 
Jeg blir så glad når jeg ser at du har oppdatert her inne, så nå måtte jeg inn å snike :)
 
Hvordan føler du deg?? :)

Åå❤️ føler meg helt fin! Dvs ingen symptomer i det hele tatt! Veldig rart...og skummelt! Men får bare nye det. Har en teori om at siden livmoren min var ganske utvidet i april,så kjenner jeg ikke stikking nå pga den er ferdig utvidet el noe:) hehe. Du da? Åssen ligger du an?❤️
 
Åå❤️ føler meg helt fin! Dvs ingen symptomer i det hele tatt! Veldig rart...og skummelt! Men får bare nye det. Har en teori om at siden livmoren min var ganske utvidet i april,så kjenner jeg ikke stikking nå pga den er ferdig utvidet el noe:) hehe. Du da? Åssen ligger du an?❤️

Så bra da!! Men kan skjønne hva du mener med at det er litt skummelt å ikke kjenne noe ;) Men også som du sier, prøv å nyt det :) Skal du på flere tidlig UL enn den på Riksen?
5 dpo i dag og jeg føler meg gravid, men det gjorde jeg forrige syklus også :p
 
Back
Topp