Venter på deg lille skatt

Så bra da!! Men kan skjønne hva du mener med at det er litt skummelt å ikke kjenne noe ;) Men også som du sier, prøv å nyt det :) Skal du på flere tidlig UL enn den på Riksen?
5 dpo i dag og jeg føler meg gravid, men det gjorde jeg forrige syklus også :p

Når du føler sånn får jeg så troa☺️ spennende!
Skal på ul her til onsdagen,6 dager til,wæææ. Så skal vi på prenatal genetikk på riksen,så tilbake på ul på riksen:) så her blir vi fulgt opp!:)❤️
 
Kjempemorsomt at du fortsatt titter innom og legger igjen spor her, artig å følge med deg! :D
....Så da må vi være flinke til å skrive inne her i dagboka til deg også ;) Ønsker deg ei super helg, Care-bear! :)
Hehehe jaa,syns det er så morro å følge med på dere jenter!
Selvom jeg ikke skriver alltid,følger jeg med dere❤️
 
Når du føler sånn får jeg så troa☺️ spennende!
Skal på ul her til onsdagen,6 dager til,wæææ. Så skal vi på prenatal genetikk på riksen,så tilbake på ul på riksen:) så her blir vi fulgt opp!:)❤️

Åh, så spennende! Hvor langt er du på vei da??
 
God morgen❤️
Pp 5 etter senaborten:


Nå er jeg 1 dpo. Tok nettopp en ny el test som viste runding.. Litt tanker.. Har jeg hatt min kraftigste el på lenge?

Igår under sexen var det akkurat som livmoren var hoven. Mannen sa at skjeden min føltes annerledes,trangere.. Jeg kjente stikkinger i magen/navlen og faktisk inni rumpa mi! Hahaha! Føles ut som jeg hadde el som en propp som løsna. Kanskje jeg ikke har hatt el de forrige pp? Alt føles så annerledes den gangen her.

Uansett idag begynner symptomjakten. Jeg ER støl i livmoren.

Stikkingene i rompa hadde jeg når vi hadde sex sist også :p haha! Aldri hatt dét før!!

Og så mener jeg å huske at du hadde hatt det samme... og jammen meg :p
 
Back
Topp