Vente og se; (spontan) senabort igjen?

Tusen takk for at du deler, fryktelig urettferdig at du måtte gjennom det igjen. Det hjelper litt å høre fra flere som har vært i lignende situasjoner og å lese her inne på forumet, selv om ikke man ønsker at noen skal måtte kjenne på dette her eller oppleve noe i nærheten av det samme. Føler meg ikke like ensom som det jeg gjorde i fjor. ❤️

Her går det ikke bra, for å si det som det er. Undersøkelse i dag viste at fostervannet har forsvunnet og at hodet er på vei ut av livmorhalsen. Hun er på vei og aborten er uunngåelig, nå er spørsmålet om det bør gjøres noe for å fremskynde prosessen eller la det gå sin gang.
Uff, så forferdelig trist :Heartred sender deg mange styrke klemmer for tiden du står i og skal møte fremover:Heartred Om du trenger noen å prate med som ikke er de nærmeste så er det bare å sende en melding. Jeg følte meg veldig aleine selv etterpå siden ingen av mine venninner har opplevd det samme som meg, så var ikke alltid like lett å fortelle om det som hadde skjedd siden jeg tenkte at de aldri ville forstå:Heartred

Back
Topp